زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

پیتزای مجانی - دوشنبه ها - کلیسای Baptist

از اون جلسه که آمدم بیرون همینطوری که میرفتم دیدم که یه جایی زده ناهار پیتزا. من هم همینطوری رفتم که یه چیزی بردارم. بعد ازشون پرسیدم که شما برای چی دارید اینجا پیتزا میدید؟ گفت که ما مسیحی Baptist هستیم و هر دوشنبه اینجا جلسه میذاریم در مورد دین مسیح صحبت میکنیم و به سئوالات بچه ها جواب میدیم و انجیل میخونیم. اینو گذاشتیم که بچه ها آشنا بشن و بیان شرکت کنن. از هفته دیگه هر هفته دوشنبه ها ما جلسه داریم. دوست داشتید حتما بیایید.  

  

 

من که وقت این کارها رو ندارم و به نظر خودم دینم هم بهترین دین خداست. فکر هم نمیکنم جر و بحث به اینا در مورد اینکه اسلام بهتره یا مسیحیت هم به جایی برسه. فکر کنم این آخرین بار باشه که اینا رو ببینم.

نظرات 3 + ارسال نظر
H جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:11 ب.ظ

وای خدا اینا این غذاهای مجانی رو همیشه میدن پولشو از کجا میارن؟ ببینم اینا رایگانه کیفیتشم عالی هست یا اینکه مثل ایران وقتی رایگانه بی کیفیته؟

غذا رو از همین غذاخوری دانشگاه میگیرن. کیفیتش هیچ فرقی نمیکنه. نمیدونم پولشو از کجا میارن شاید خیرین مسیحی این پول رو میذارن که مردم رو مخصوصا قشر دانشجو که یه کم بیشتر دنبال مسائل هست رو به دین خودشون دعوت کنن.

نرگس دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:26 ب.ظ http://kho0namo0n.bloogfa.com

ای بابا شکل پیتزا شدید که ... نوش جان. گاهی فکر نکنم شنیدن حرفهاشون بد باشه ها. حداقل می تونی ببینی چه طور از دینشون دفاع می کنن. گاهی لازمه روشهای تبلیغ اسلامو یاد بگیریم.

آره من که دیگه پیتزا نمیخورم.
آخه آدم وقت نمیکنه بخواد از این کارا کنه.

محمد شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:22 ب.ظ http://vapid.blogfa.com

سلام

عیدتون مبارک

واقعا مرسی بابت نوشته هاتون،من چند روزی میشه میام یه تیکه هایی شو میخونم و اطلاعات بیشتری دستم میاد

شما جایی دیگه نمی نویسی؟

سوال خیلی زیاد دارم ولی فعلا نوشته ها رو میخونم،بعد اگه سوالی بود میپرسم البته با اجازه تون

فکر میکردم اینجا دیگه نمیایت ولی امروز دیدم جواب دادید

گفتم تشکر کنم لااقل

سلام

عید شما هم مبارک

موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد