زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

یک هفته خیلی خیلی بد - قسمت پنجم

شب کلی با منصور صحبت کردیم. منصور میگفت اینا خیلی توی ایمیل ها سیاست دارن. اینجا کوچکترین چیزی نمیگن. میگفت استاد امریکایی ما اینقدر با سیاست حرف میزنه که اصلا نمیشه از توی حرفهاش هیچی در بیاری. چون که راحت میتونن روی همین ایمیل ازش شکایت کنن.

به نظر منصور اینا همشون پوسته خوبی دارن اما خیلی هاشون ذاتشون خرابه. ذات خرابشون رو زیر پوسته موجه و خوبشون پنهان میکنن. چون اگر نکنن ممکنه ازشون شکایت بشه و مشکل دار بشن. کلا همینطوری که آزادی زیاد هست و احتمال سو استفاده از آزادی هم زیاده و برای همین هر چیز کوچیکی ممکنه تبدیل به یه جرم دادگاهی بشه. من نه میتونستم اینو تایید کنم و نه تکذیب. باید بیشتر اینجا باشم تا متوجه بشم. 

من گفتم این چیزی که برای من نوشته فکر کنم قابل شکایت و پیگرد باشه. اما حتی اگرم باشه آخه من که سر جنگ با اینا ندارم. من چه میدونم که برای چی همچین کاری رو کرده. حالا به هر دلیلی نمیخواد با من کار کنه. نمیتونم که من زورش کنم.  

منصورم گفت آره به نظر منم سیاست به خرج نداده اما در کل اینجا اینطوریه. میخوای برای رئیس دپارتمان بنویسی سعی کن خیلی مراقب باشی که یه چیزی ننویسی که فردا توش حرف در بیارن و بگن کسی رو متهم کردی باید جواب بدی. گفتم من سعی ام رو میکنم و اون خانمه هم قبول کرده که کمکم کنه. حالا میدم اونم بخونه.

نظرات 3 + ارسال نظر
نوید شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:28 ب.ظ

چه عجب منصور این دفعه انتقاد کرد.
در مورد سوسک ها هم با صاحبخونه صحبت کنین یه ماده ی سوسک کش بهتون بده.(تو قرارداد نبود؟)

سوسک کش رفتم خریدم. سوسک ها نزدیکش میشن یه نگاهی میندازن بهش راهشونو کج میکنن از اون طرفی میرن. فکر کنم میدونن چیه!

نوید دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:11 ق.ظ

بعضی از سوسک ها در برابر برخی مواد مقاوم میشن. اگه جواب نداد از یه سوسک کش دیگه باید استفاده کنین.

آزاده دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 ق.ظ

سلام من دانشجوی داروسازی هستم.خیلی علاقمندم که آمریکا ادامه تحصیل بدم.
ممنون می شم راهنمایی کنید

سلام
حتما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد