زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

از صد چند؟ 120

امروز حامد آمد توی دفترم و حرف در مورد دوست امریکایی شد. در مورد آمیندا بهش گفتم. عکسش هم روی کامپیوترم بود بهش نشون دادم.


گفت خب این که خیلی خوشکله خوبه دیگه از این بهتر میخوای.

گفتم خوبه برای اینکه دوستم باشه و نه اینکه من باهاش زندگی کنم. استایل من برای ازدواج نیست.

گفت یعنی چی نیست. به نظر من که خیلی خوبه. بعد گفت که چند روز پیش با یه دختر چینی خیلی خوشکل آشنا شده که اتفاقا همسایه اشون بوده. بعد فیس بوکشو آورد. 

گفتم این که معمولیه. گفت نه خوبه. 

گفتم به نظر من که معمولیه اگرچه نسبت به بقیه چینی ها خب خیلی بهتره. 

یه دفعه حامد گفت این که خیلی خوبه مثلا از 100 به این چند میدی؟ 

توی دلم خنده ام گرفته بود چون خودم همیشه از صد حساب میکردم! گفتم 30.

گفت 30؟ نه بابا این خیلی بیشتر از ایناست. 

گفت خب یه دختری بیار که بهتر از این باشه. 

منم عکس یکی دیگه رو آوردم. 

یه نگاهی کرد و گفت خب اینم خوشکله. تو به این چند میدی؟

گفتم این 40.

گفت این 40؟؟؟

گفتم آره دیگه.

گفت خب آمیندا چند؟ 

گفتم اونم 40!!!

گفت آنجلینا جولی مثلا چند؟ اون که دیگه همه چیش خوبه.

گفتم اونم به نظر من در همین حدود 40-45 هست.

دیگه حامد قاطی کرده بود. گفت آنجلینا جولی یعنی به 50 هم نمیرسه!

گفتم نه.

گفت خب بریم اتاق من من توی ایران یه دختره رو میشناختم که دانشگاه با هم میرفتیم. اون به نظر من از همه خوشکلتره.

رفتیم اتاق حامد. اونم گفت عکس دختره رو آورد. گفت خب این چند؟

گفتم ناراحت نشیا این دیگه به زور به 25 میرسه, مثل اینکه کلا تو توی رنج 25-30 کار میکنیا! هر چی گفت گفتم من دیگه 30 به این بیشتر نمیدم.

گفت خب پس کی صد میشه؟

گفتم چند سال پیش اونی که بهت نشون دادم برام 100 بود اما از وقتی که یکی دیگه رو دیدم اون دیگه در نهایت 30-40 میگیره! 

اولش نمیخواستم چیزی در مورد تیلور خانم بهش بگم اما بعدش بهش گفتم. اولشم بهش گفتم که برای من خوشکلیش مهم نیست من هزار تا چیز رو در مورد این دختره دوست دارم. ولی بعدش تصمیم گرفتم که عکسشو هم بهش نشون بدم. یه عکس تیلور خانم رو نشونش دادم که خیلی واضح نباشه کی هست که اگر میشناسه چیزی نگم. 

گفت: اوه. خب اینم خیلی خوشکله ولی عکس اش از کناره و کوچیکه.

فهمیدم که نمیشناسدش. گفتم باشه یه عکس دیگه اشو میذارم. بعد یه عکس دیگه اشو گذاشتم که خودم خیلی دوست داشتم.

حامد که دید دهنش باز موند. گفت بگو باربی دیگه. این دیگه خیلی خوشکله. 

گفتم از صد من به این 100 میدم, نه 120 میدم. اصلا خیلی فراتر از استانداردهای من بود!

بعد یه کم در موردش پرسید و من بهش گفتم که آره چند سال پیش معروف نبود و الان خیلی معروف شده و دیگه ما رو تحویل نمیگیره. 

بعد حامد زد زیر خنده. اینقدر که دیگه نمیتونست حرف بزنه. منم هی میگفتم خب به چی میخندی. اونم فقط میگفت آی دلم آی دلم. وسط خنده ها گفت که اون لحظه ای رو تجسم کردم که داری بهش پیشنهاد میدی. 

از حرف حامد خنده ام گرفت و بعد اون گفت خودت داری به چی میخندی؟ گفتم چیزی رو که تو تجسم کردی رو تجسم کردم!

و کلی خندیدیم.

نظرات 12 + ارسال نظر
علی شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:32 ق.ظ

این دختره تیلوره که عکسشو گذاشتی؟!

http://zireasemanekhoda.blogsky.com/pages/About/

نرگس شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:26 ب.ظ http://kho0namo0n.blogfa.com

تیلور واقعا زیباست

محبوب یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:32 ب.ظ

یه سوال
تو این عکس تیلور، تو چشماشو میبینی؟
با اینکه خواننده مورد علاقمه اما واقعا زیبایش بخاطر ارایش بسیار زیادشه
که نمیدونم چطور پسرا متوجه این همه ارایش نمیشن


چرا این همه دخترا آرایش میکنن اینطوری نمیشن؟

علی دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:32 ق.ظ


محل زندگی اصلی تیلور آلیسون سویفت در پنت هاوسی در وسط شهر نشویل در تنسی است. مطابق با مجله فوربز درآمد او در سال ۲۰۰۹ برابر با ۱۸ میلیون دلار،۴۵ میلیون دلار در ۲۰۱۰ و ۵۷ میلیون در ۲۰۱۲ تخمین زده شد.

او در سال ۲۰۰۸ با خوانندهٔ پاپ جو جوناس ارتباط دوستی برقرار کرد که رابطهٔ آنها دراکتبر همان سال به پایان رسید، و در سال ۲۰۰۹ با تیلور لاتنر دوست بود. از اکتبر تا دسامبر سال ۲۰۱۰ او با جیک جیلنهال دوست بود. همچنین تیلور سوئیفت به جان مایر علاقه‌مند بوده و رابطه آنها از اواخر ۲۰۰۹ تا اوایل ۲۰۱۲ پایدار بود. در اواسط سال ۲۰۱۲ تیلور رابطه کوتاهی با کونور. اف کندی برقرار کرد اما رابطه آن‌ها دیری نپایید. وی از اکتبر ۲۰۱۲ تا ژانویه ۲۰۱۳ با هری استایلز خواننده گروه وان دایرکشن رابطه داشت.

www.taylorswift.com


محبوب سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:19 ق.ظ

زیبایی که سلیقه ایه. مثلا تو به تیلور که چشماش نیم سانت باز میشه میدی 100.حداقل این یه امتیاز ازش کم میکنه دیگه .با نظرت موافقم همه با ارایش خوشکل نمیشن .

واو علی اقا عجب بیوگرافی نوشتی

هستی پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:54 ب.ظ

کلا آرایشه.
خوشگل اونه که بدون آرایش هم زیبایی داره...

دوست یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:11 ب.ظ

حقارت انگیزه که ملاک جسم باشه

تن ز جان و جان ز تن مستور نیست
البته نظر بی ربط جواب بی ربط هم میخواد

دوست شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:35 ق.ظ

ابندای این بحث حرف از استایل برای ازدواج شد در ادامه ایشون معرفی....و اینکه چرا امیندا نه بعدش بحث ..البته قبول دارم که لحنم اصلا جالب نبود اگر حکمی کردم معذرت ولی حیفه که حتی غیر جدی و شوخی از برتری ادمی به دیگری اینطوری بحث شه.. واسم غم انگیز بود
راستی خوبه که شعر میخونید اونم از نوع با مفهومش...والبته که این مصراع اصلا بی ربط نبود

خواستی نظر رو نذار تو وبلاگ ِ.راستش اینقدر واسم محترمید که واسه احترامی که برای شخصیتتون قایلم نوشتم
یا علی

شاید این قسمت رو "برای من خوشکلیش مهم نیست من هزار تا ..." رو نخونده بودید.
من نمیتونم ماجرا ها رو عوض کنم. این حرفا بوده. درست یا غلط, خوب یا بد. اینا هم یه قسمتی از زندگی هست. من بعضی وقتا غلو میکنم یا آب و تابش میدم اما در هر صورت این حرفا بوده. به هر حال اینجا دیگه در مورد تیلور خانم چیزی نمینویسم و این پست ها هم بعدا یا lock میشه یا حذف
موفق باشید

دوست شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:38 ب.ظ

متاسفم که باعث گرفتن دلتون شدم شاید چون خودم دلم گرفته بود به وسعت ... از نامهربونی خودمون به خودمون ...

در هر حال رفیق بدون که قلبا بهت ارادت دارم و اگه چیزی گفتم واسه خود برتر بینی یا محکوم کردنت نبود شاید یه همزاد پنداری بود اخه ادم به اونی که اثرش رو میخونه انس پیدا میکنه و گاهی به اشتباه فکر میکنه بهش نزدیکه گاهی فکر میکنه اینده خودشه گاهی...
اینم بدون اگه چیزی بهت گفتم شاید دلیلش این بود:

عیب نیکان زود بر مردم هویدا می شود/موی اندر شیر خالص زود پیدا می شود

امروز دلم بیشتر گرفت خ خ بیشتر چون دل یه بنده ای رو رنجوندم ..رفیق شرمنده حلال کن

راستی زیاد سخت نگیر حضرت یوسف یه حرف باحالی داره:و ما ابریئ نفسی.... همت به و هم بها... یعنی حضرت یوسفم بله

ولی خوب قضیه اینه که بعدش میگه: لو لا ان رای برهان ربه...

یه چیز دیگه اولین باری که به وبلاگت سر زدم فکر کردم چه طوری ممکنه یه ادم حاضر بشه احساسات و زندگیشو بذاره تو معرض دید همه
همه ای که گاه به وسعت دنیا نمیفهمنت بعدش فهمیدم اون ادم اول که همه ی زندگیشو نذاشته دوم اینکه وقتی اثرش رو روی عمیق تر فکر کردنم روی همین مسایلی که فکر نمیکنم فقط مال توست همین اتافاقات ساده ی زندگی دیدم و اینکه دیدم نوشته ههای تو به ترتیب زمانی داره یه ادم و زندگی و تغییراتش رو مرور می کنه و منی که تو یه نگاه سطحی احتمالا ایندم وودی هست چقدر باید خوشحال باشم که دوستی مثل تو دارم و می تونم عمیقتر به همه چیز فکر کنم .فکر کردم ......


در اخر این طومار باید بگم زیر اسمان خدایی هرجا که هستی و چقدر خوشبختی که میدانی.....

لطف دارید.

دوست شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:45 ب.ظ

راستی یادم رفت بگم این پیام قبلی رو نذار تو وبلاگ
فقط یه گفتگوی دوستانه بود که دوست داشتم بدونی....مخصوصا اینکه ناراحتم که ناراحتت کردم

ولی خوشحال باش دیگه این مزاحم اینورا نمیا

من ناراحت نشدم. دیگه گذاشتم.

amir یکشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 05:28 ب.ظ

سلام
من تازه این وبلاگ پیدا کردم ولی مثل اینکه متاسفانه دیگه پست جدیدی نمی ذارین
من که تو این آشنای کم خیلی استفاده بردم
در ضمن خودم از هوادارای پروپا قرص تیلورم
هر جا که هستین موفق و پیروز باشید

سلام
تشکر

ب دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:45 ق.ظ

من که خودم عاشق تیلورم.پاش بیافته جونم که هیچ،هستیمم میدم.
تیلور عاشقتم forever
آقای هودی اینا اصلا نمیدونن عشق و عاشقی یعنی چی.ناراحت نباش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد