زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

سایت های edx.org و udacity.com

این هفته با یکی از بچه های ایرانی که صحبت میکردم این سایت edx.org رو بهم معرفی کرد. البته بیشترش مال رشته کامپیوتر هست اما درس های رشته های دیگه رو هم داره و کم کم هم داره اضافه میشه. میگفت چند تا کلاس رو از اینا استفاده کرده و خیلی راضی بود. واقعا حیفه برای کسانی که دسترسی به آموزش های عالی کشورهای پیشرفته ندارند از این درسا استفاده نکنند.


این هفته همینطوری که داشتم دنبال درس های کارآفرینی میگشتم به سایت udacity.com رسیدم و یه درس به اسم how to build startup از آقای steve blank که خودش استاد استنفورد هست. هر شب موقع شام مینشستم یه درسشو نگاه میکردم. کیفیت این درسه فوق العاده بود و استادش هم که عالی. حالا کجا میتونستم برم استنفورد و این چیزا رو از اون یاد بگیرم.

نظرات 8 + ارسال نظر
فرزاد چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:13 ق.ظ

یک پیشنهاد نزدیکه عیده یه گزارش از آماده شدن ایرانیان دالاس برا نوروز و یک گزارش هم ایام نوروز از سفره هفت سین شون بنویس سعی کن یه چند تا خونه عید دیدنی بری

آقا فرزاد من روزنامه نگار نیستم.

سید احمد چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:15 ب.ظ

چه فایده، این سایته در مورد کارآفرینی تو ایران قابل دسترس نیست. ظاهرا جزو تحریمی ها است. میگه: We're sorry, but this service is not available in your country. That’s all we know.


خیلی حیفه. واقعا آدم باید فکر کنه که این تحریم ها به جز ضرر چی برای کشور داره.

سوال کننده چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:15 ب.ظ

سلام وودی
یه سوال: اون دوستتون که سن دیه گو پذیرش گرفته، گفتین که با یکی از استادای اونجا تونسته بود رو یه پروژه کار کنه. میشه بیشتر توضیح بدین؟ چه جوری میشه از یه استاد همچین درخواستی کرد؟ یا بهتر بگم چه جوری میشه راضیشون کرد که قبول کنن؟

سلام توضیح دادم که. اون با یکی از فارغ التحصیلای اونجا که تازه برگشته بود دوست شد و باهاش یه مقاله داد و بعد با استاد همون آدم توی سن دیگو برای ادامه مقاله به یه مقاله ژورنالی کار کرد. شما باید توی یه زمینه ای یه کاری کنید که دقیقا زمینه اون استاد باشه و بعد کم کم با سئوال کردن بهش نزدیک بشید.

سوال کننده پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:40 ق.ظ

مرسی وودی، خب اینو که من شرایطش رو ندارم!
یک سوال دیگه: من تز ارشدم مقاله نمیشه اگه هم بشه توی یه ایمپکت پایین چاپ میشه بدون مقاله هم امید به گرفتن پذیرش هست؟ شما مقاله داشتی؟ یا یه GRE بالا میتونه نداشتن مقاله رو تا حدی پوشش بده؟
ببخشید زیاد شد سوالام. ممنون میشم کمک کنی.

سلام
یه ژورنال با ایمپکت پایینم بشه خوبه. بدون مقاله خیلی سخته. معدل خیلی بالا و جی آر ای خیلی بالا میخواد. من همه رزومه ام خیلی خوب بود. مقاله هم ژورنال ISI نداشتم وگرنه کنفرانسی سه چهار تا داشتم. با مقاله استاد راحتتر پیدا میکنید. فاند TA همه جا نمیدن و فقط به تاپ ترین ها میدن.
موفق باشید

بهنام پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:54 ب.ظ http://behnam.qmarsi@gmail.com

سلام داداش
۷روزه باوبلاگت آشناشدم
نصفه شده
عالی بود

سلام
خوش آمدید.
چه زود نصف شد!
موفق باشید

محمد یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:13 ق.ظ

دوستان edx.org گواهی پایان دوره به ایرانی ها نمیده، جزو تحریم هست. من دو تا درس و تموم کردم، عالی بود ولی بد حالم گرفته شد.
مرسی از وبلاگ

امیر سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:51 ب.ظ

coursera که تحریمه، udacity هم همینطور، edx هم که مدرک به ایرانی ها نمیده

جبر جغرافیایی ...

shinre یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 06:11 ق.ظ http://shinre.blogfa.com

مدارک این سایت ها در صورت قبول شدن بیشتر به درد ارایه در خارج از ایران میخوره. (ب شرطی که ساکن همونجا باشید)
پس کسانی که بابت دریافت نکردن مدارکشون ناراحت هستن این رو در نظر داشته باشن که این مدارک در پروفایلشون باقی می مونه و هر موقع از ایران خارج شدن میتونن مشخصاتشون رو با توجه به کشور جدیدی که زندگی می کنن تغییر داده و پرداخت و بعد دانلود مدرک رو انجام بدن

مدارکش به نظر من خیلی مهم نیست. مهم اینه که آدم خودش یاد بگیره
موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد