زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

سخنی با کسی که همه چیو خراب کرد

آقایی که ساعت ها وقت گذاشتی و گشتی تا بالاخره یه جایی هویت منو کشف کرده باشی, ایشالله آماده باش برای روز قیامت یه سئوالاتی هست که باید جوابشو بدی. اینکه چطور اجازه دادی توی زندگی دیگران تجسس کنی وقتی قرآن گفته بود (لا تجسسوا) و اینکه چطوری به خودت اجازه دادی که کانالی که دو سال و نیم برای کمک به دیگران درست کرده بودم با حماقتت خراب کنی. تمام ساعاتی که داشتی وقت میذاشتی که هویت منو پیدا کنی فعل حرام مرتکب شدی چون خدا هیچوقت امر به فحشا نمیکنه و ایشالله ازتون میپرسن جواب داشته باشید. 


البته غیر از من کسانی که اینجا رو میخوندن هم حقوقی داشتن که حق الناس کردید و ان شالله جوابگو خواهید بود. یادتون نره که توبه کسی که حق الناس گردنشه هم به این سادگی قبول نمیشه. ببخشید نه عذرخواهیتونو میتونم قبول کنم و نه حق دفاع کردن میتونم بهتون بدم چون کارتون هیچ توجیهی نداره, بنابراین بیشتر از این مزاحمت ایجاد نکنید.


مجبورم برخلاف میل باطنی ام این وبلاگ رو که مسیر کمک به بعضی ها بود تموم کنم. اگرچه ممکنه به نظر برسه نتیجه عمل با عمل سازگار نیست اما شتر حضرت صالح هم رو هم همه قوم پی نکردند و نکشتند و یه عده کمی بودند. فعلا دیگه اینجا نمینویسم اما اگر هویتم بخواد بیشتر از این پخش بشه مجبور میشم به طور کلی کل بلاگ رو حذف کنم. 


نافهم هایی هم که احتمالا میخوان نظر بذارن که بهتر که اینطوری شد و خیلی خوشحال شدن از این ماجرا باید بگم که یک کم شعور چیز خوبیه و یه عده ای بودند که از این مطالب استفاده میکردند و دوست داشتند و فقط یه مریض روانیه که از ناراحتی دیگران خوشحال میشه. به این دلیل نظرشون منتشر نمیشه.

نظرات 41 + ارسال نظر
hasti دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:17 ب.ظ

خب یعنی که چی بشه؟
پیدا کردی فهمیدی این آقا(وودی)کیه ؟
فضولی ؟صد البته که هستی !
به توچه ربطی داره!حالا میخوای جار بزنی که فهمیدی؟
انقد بیکاروعلافی ؟
خیلی کوته فکری خیلی واقعا برات متاسفم....
من یکی که حلالت نمیکنم

"من یکی که حلالت نمیکنم"
کسی که خدا رو وکیل میگیره دیگه خودش میره کنار. "من"ی نباید بمونه که بخواد حلال کنه یا نکنه. کسی هم که این کارو کرده شاید یه دلیلی داشته باشه که روز قیامت ارائه بده و خدا قبول کنه. بهترین کار اینه که واگذار بشه به خدا.

احسان دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:10 ب.ظ

سلام عزیزم من تازه با وبلاگت آشنا شده بودم , اصلا تا حالا نظر نذاشته بودم باور کن با پست هایی که میذاشتی زندگی میکردم و تو را از ته دل دوس داشتم با تمام وجود درکت میکنم و به نظرات و کاری که مجبور شدی بکنی احترام میذارم , امروز با یکی از همکلاسی هام که چند وقتی بود ارتباط نداشتم دوباره با هم خوب شدیم خیلی روز خوبی بود و طبق روال هر روز اومدم تو وبلاگت ,شوکه شدم ,اولش هنگ کردم بعدا دیدم که امروز یه دوست خوب بدست اوردم و یکی را دارم از دست میدم . من دانشجوی ترم 8 جنگلداری هستم و فکر خروج از کشور برای دکتری را در سر دارم جواب ارشد تا 10 روز دیکه میاد و به احتمال زیاد پذیرفته میشم تو رو خدا اگه ممکنه و اگه میشه کمکم کن و با جی میل من در ارتباط باش هر چند میدونم وقت نداری کلی کارای مهم تری داری به هر حال من تمام وبلاگتو میخونم و برات همیشه دعای خیر میکنم خیلی دوست دارم.و دعا میکنم یک روز همدیگرو تو امریکا یا هر جای دیگه که مردمانش دخالت در امور دیگران جز کارهای روزمره شان نباشند ببینم باز هم دوست دارم دوست خوب من یا علی در ضمن پیام فقط برا خودته لطفا منتشرش نکن

ایمیل بزنید جواب میدم.

احسان سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:39 ب.ظ

سلام ممنونم که پاسخ دادی فقط من نمیدونم ایمیل شما را از کدوم قسمت وبلاگ بگیرم ممنون میشم راهنماییم کنی

Wall-E سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:47 ب.ظ

woody

مهدی سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:57 ب.ظ

حالا چرا اینقدر ناراحت شدی؟ جنایت که نکردی اینقدر از لو رفتن هویتت می ترسی، حالا گیرم که یکی فهمید اون 48889 نفر بعدی که نفهمیدن، برای خود من اصلا مهم نیست اسم و فامیل شما را بدانم ، برای من خواننده همین که معلوم باشه نویسنده دختر است یا پسر کافیه. ولی حقیقتش خود من دوست داشتم بدانم حداقل رشته و گرایش شما دوست عزیزم چیه. چون خیلی جاها برام سوال می شد ولی چون خودت از اول نگفتی اصلا من هم نپرسیدم و احترام گذاشتم . الان هم به نظرم ناراحت نباش( الان جواب می نویسی ناراحت نیستم لابد) می گم نه چیز بدی گفتی تو وبلاگت نه مساله ای که بخواد کوچکترین مشکلی ایجاد کنه . به هر حال من وبلاگت رو روزی یک یا دو بار چک می کردم و امیدوارم موفق باشی.

علی.ا چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:16 ب.ظ

سلام
داداش خدایی تعطیل نکن
هویتت کشف شده چیز بدی که اتفاق نیفتاده . مهم اینه که کارت خوب بود
پسر من تا اول فروردین 91 خوندم و اومدم جلو .
پس تو هم یه لطفی کن و حق مارو ضایع نکن.

انشاالله خدا روز بروز بیشتر مشمول رحمت رحیمیش قرارت بده.(رحمت خاصه)
در پناه خق

mohammad az shiraz پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:37 ق.ظ

salam
khaili naraht shodam ke fige naminavisid
man ke az matalebetun koli estfade kardam
ishala hamishe movaffagh bashid
Mohammad az shiraz

سارا شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:24 ق.ظ

رفیق نیمه راه شدی داداش

ساحل جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:08 ب.ظ

میشه نری؟

zahra شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:47 ب.ظ

من امروز مطالب این وب خوندم خوشم امد.
مهم نیست که شما چه کسی هستید

**خواستم بگویم که کیستم ، دیدم نگفتن بهتر است چه سود آنکه با ما نمی ماند، همان بهتر که نشناسد آنکس که می ماند خود خواهد شناخت‬.**

مهم انسانیت هست و اینکه خواستید کمک کنید به آدم هایی که همچون این دنیای دوار می چرخند.

**همه برایم دست تکان دادند ... اما کم بودند دستانی که تکانم دادند........... **

شما آنچه بود را نوشتید نه کم کردید و نه زیاد داستانی واقعی به تصویر کشیدید.اما امان از ذهن کوته موجود دوپا

** سخته... یکرنگ بودن در دنیایی که آدماش برای پررنگ شدن هزار رنگ عوض می کنن..... **

و اما حرف آخر من برای شما دوست گرامی

**بافکرکردن به هر "الاغی" ذهن خودرا به "باغ وحش" تبدیل نکنید....!!‬ ** (پوزش مرا بپذیرید این یک ثمثیل است)

نانی شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:59 ب.ظ

چرا نباید هویتت رو کسی بشناسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من که به کل گیج شدم جون من توضیح بده

رامین شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:21 ب.ظ

دوست عزیز سلام
کسی که فکرش کمک به دیگران هست هیچوقت نه از یاد دیگران میره و نه ارزش کارش کم میشه
خوب اراذل در هر کجا پیدا میشن
شعر حافظ را بخون برای خودت تا روحیه مجدد پیدا کنی :
در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم سرزنش‌ها گر کند خار مغیلان غم مخور

دوست عزیز تمام مطالب وبلاگ مفیدت را مطالع کردم من قصد دارم تا 1 سال دیگه برای سرمایه گذاری بیام تگزاس و بیزنس ایرانم رو اونجا ادامه بدم تو دالاس آمریکا
امیدوارم زمانی که بتونم اونجا باشم از نزدیک شما رو ببینم
اگه قابل بدونید شما حتما جزء دوستان مخصوص من خواهید بود
کارتو ادامه بده از خار مغیلان هم غمی نداشته باش
رامین از تبریز

مریم یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:26 ب.ظ

نه برای چی میخواین برین؟
به اینکه هویتتون معلوم شده اصلا توجه نکنید
کارتون معرکه س
تنها وبلاگیه که همیشه دنبال کردم
چون خیلی ها هدفشون اینه که بیان امریکا برای زندگی و تحصیل واین وبلاگ بهترین منبع به نظر من هست

شهاب یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:37 ب.ظ

التماس کنم یه چیزی بنویس

ضدهوایی پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:24 ب.ظ http://unausgewogen.blogsky.com/

راستش بعید بدونم یکی مثل شما که انقدر منظم و منسجم مینوشت تا به دیگران کمک کنه یهو ول کنه بره،مطمئنا یا برمیگردی همینجا،یا همین الان داری یجای دیگه مینویسی.کلا ممنون بخاطر روحیت.موفق باشی

hamid جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:50 ب.ظ http://jook.blogfa.com

این پیام رو یکی به من نظر داد منم بهش عمل کردم.. تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش.ممنون.

م شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:21 ق.ظ http://www.bato651.blogfa.com

خیلی متاسفم که ادمهای کوته فکر باعث شدن اینجا رو ببندین خیلی اتفاقی با وبلاگتون اشنا شدم و یه عالمه هم سوال داشتم! اون ادم بیشعوری که با فضولی تو زندگی شخصیه دیگران وقتشو میگذرونه مطمئنن یه روزی یه جایی جوابشو میگیره اما انقدر احمقه که بعید میدونم بفهمه که جوابشو گرفته! دقیقن تجربه مشابه داشتم و خوب حستونو درک میکنم. اگر هنوز دارین می نویسین ممنون میشم بهم اطلاع بدین چندتا سوال ازتون دارم.
موفق باشین.

با ایمیل میتونید سئوالاتتون رو بپرسید. اسم بلاگ در یاهو

آشفته شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:36 ب.ظ

سلام

بازم متاسفم از تعطیل شدن بلاگت
یه سوال داشتم،
از کجا میشه فهمید یه دانشگاه شرایط خوبی (مثل شهر خوب، اعتبار علمی و.. ) برای ادامه تحصیل داره؟ یه زمینه ای ایجاد شده برام از دانشگاه Iowa به نظرتون جای خوبیه؟

سلام
اول ویکیپدیا
بعد سایت خود دانشگاه و اطلاعاتی که در مورد دانشگاه میذاره
بعد USNews برای رنکینگ و مشخصات کلی توی رشته
آخر سر هم بچه هایی که قبلا رفتن
من این دانشگاه رو نمیشناسم
موفق باشید

آشفته شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:11 ب.ظ

سلام
ممنون از راهنمایی های شما
یه استادی سر مکاتبه ای که باهاش داشتم از من خوشش اومد و پیشنهاد TA به من داد، ازش پرسیدم چقدر کار میبره و چقدر حقوق میدین؟ گفته هفته ای حدود 20 ساعت کار ولی گفت نمی دونه که دانشگاه چقدر حقوق میده. میخواستم ببینم شما که TA هستین، تقریبا چقدر به من حقوق میدن. قراره دانشجوی دکترا برم اونجا و 4 ساعت تدریس داشته باشم و بقیه شم کارای دیگه TA
ممنون از راهنماییتون، خیلی کمک میکنه.

* اگه مایل نیستید عمومی جواب بدید، می تونیم ایمیل بزنم بهتون

سلام
هر چقدر میدن خوبه. مهم نیست.
موفق باشید.

آشفته یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:05 ق.ظ

چرا مهم نیست؟
به هرحال باید به اندازه هزینه هام، در آمد داشته باشم.
من ساپورت دیگه ای ندارم.
شما یه رقم حدودی هم نمی تونید بگید؟

امریکا اینطوریه که TA که میدن شهریه رو هم waive میکنن و به اندازه ای میدن که زندگی یک نفر بدون مشکل بچرخه. بپرسید اگر شهریه رو نمیگیرن ازتون فرقی نمیکنه چقدر بدن. به اندازه ای میدن که زندگی یه نفر جمع و جور داشته باشید.

آشفته یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:40 ق.ظ

ممنون از راهنماییتون ..

سلام دکتر سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:48 ق.ظ

لطفا بخاطر همه کسانی که مشتاقانه منتظر نوشته هایتان هستند .

ادامه دهید.... لطفا

جوینده سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:57 ب.ظ

با سلام

اگر میشه درمورد مزایا و معایب تحصیل خارج از کشور توضیح بدید.
من امسال کنکور دکتری نرم افزار شرکت کردم قبول نشدم .
دلم میخواد از تفاوتهای دانشگاه های اینجا و خارج از ایران ،
مزایای ادامه تحصیل خارج از کشور و شرایط اشتغال بدونم. متشکرم

دیگه نمینویسم. اگر نوشتم چشم.

جوینده سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:42 ب.ظ

با سلام و احترام

خب چرا نمیشه توضیح بنویسید ؟
استادای ما خارج کشور تحصیل کردن ولی چیزی نبود که سر کلاس بگم ای کاش منم اینجوری تحصیلاتم ادامه بدم .
تا اینکه محیط دوستانه اینجا رو دیدم خوشحال شدم از ریز تا درشت مسیر توضیح داده بودید و به سوالای دوستاتون جواب جامع کامل داده بودین . دوست داشتم کسی که اطلاع کافی و تجربه داره یخورده توضیح بده .
بازم ممنون
سبز باشید

مریم سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:06 ب.ظ

سلام. از نوشته های بسیار مفید شما متشکرم.بنده سوال درمورد آزادکردن مدرک دارم که اگه جواب بدید خیلی خیلی ممنون میشم.
1.این هزینه برای ورودی 89 به بعد زیاد شده .آیا راهی هست که این هزینه و کم کم کرد یا بتوان قسطی پرداخت کرد؟ این هزینه هیچ ربطی به دانشگاه هایی که اپلای میکنیم نداره که بشه کمش کرد؟
2.برای کسری خدمت گرفتن سربازی پسرها این پروژه های صنایع دفاعی و دریایی که میشه گرفت بعدا برای خروج از کشور مشکل ایجاد میکن؟
خواهش میکنم سوالای منو جواب بدین چون واقعا کسی نیست که ازس بپرسم
خیلی خیلی ممنون

سلام
1. میشه براش 5 میلیون وثیقه گذاشت (به جای اینکه کل پولشو پرداخت کنید) بعضی ها شنیدم از طریق کاریابی مجانی آزاد میکنن.
2. من ندیدم کسی که به مشکل خورده باشه.
توی فروم اپلای ابراد میتونید پیدا کنید کسانی رو که بهتر از من میدونن.
موفق باشید

علی پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:09 ق.ظ

سلام
روزی که برای ریوایز مقالم تو شرکتمون منتظر دکی جون بودم به صورت اتفاقی با وبلاگت آشنا شدم، کل اون روز چند برابر زمان ریوایز مقاله وقت گذاشتم و به ترتیب داستانتو اومدم جلو. یه چیزی مثه خوره افتاده بود تو جونم که کلشو بخونم (که هنوزم هست و نصفشو خوندم)! در حالی که به خاطر 24 ساعت بیداری مداوم اونم تو ماه رمضون، چش و چالم داشت در می اومد! عامل اصلی این موضوع خود اپلای نبود، بلکه این پیوستگی تلاش های همیشگی یرای رسیدن به اهداف بزرگ بود، چیزی که داری و من شدیدا بهش معتقدم! ضمتا خوشم اومد که به اون دنیا هم کامل اهمیت میدی و هیچ جا نمیخوای بازنده باشی، چه این دنیا چه اون دنیا..
حیف که تو شرایط حاضر اولویت اولم آمریکا نیس وگرنه حتما منم هویتتو کشف میکردم!

به برکت همین شب عزیز 23 رمضان، واست آرزوی بهترین ها رو دارم.

سلام
تشکر میکنم.

sahari جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:01 ب.ظ http://lovelylove1997.blogfa.com

سلام دوست عزیز...
الان بهترین دوستم تو کماست...حالش خیلی بده و تا آخر امشب بیشتر وقت نداره که خوب بشه...تورو خدا براش دعا کن....
به دعای شما احتیاج دارهـــــــــ[گریه]
التماس دعا و ممنون....

سایه پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:08 ق.ظ

سلام!
من چند روز بیشتر نیست با وبلاگ شما آشنا شدم!
خیلی مفیده..
همه چی رو با جزیات نوشتید
کمتر آدمی این کارو میکنه
کاش ادامه بدید:(((
بخاطر همه ی آدماییی که به تجربیاتتون نیاز دارن مثل من!
بخاطر خداااا

سارا سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:15 ب.ظ

وبلاک خوبی داشتی دوست من
نباید عقب بکشی اگه هدفت کمک به دیگران هست از هیچ چیز و هیچ کس نباید بترسی اون کسی که کنکاش کرد و شما رو شناخت شدیداً داشت بهت حسادت میکرد و تمام تلاشش و کرد تا نتونی به هدفت برسی.
به نظرت موفق نشد؟

باباخودمم سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:17 ب.ظ

خو عوضی مجبور بودی هویت این پیداکنی حالاپیداکردی الان میخوای چکار کنی خو آخه...... (خانواده نشسته خوبیت نداره )

سمیرا چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:44 ب.ظ

سلام. من امروز وبلاگتونو دیدم. بسیار مفید و عالی نوشتید. واقعا استفاده کردم. شاد و سلامت باشید.

حجت شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:37 ب.ظ

سلام، چقدر وبلاگ خوب و آموزنده ای دارید، ای کاش ادامه میدادید، و ای کاش من یک دوست خوب موفق و مومن مثل شما داشتم.

مبارکه پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:32 ق.ظ

ای باباااااا....ملتم بیکارنا، یکیم پیاد میشه به آدم کمک کنه میپرونن! ا
اوووووووپس،!
میشه ایمیلتونو بدید ازتون سوالامو بپرسم؟

بگردید پیدا میکنید. نکردید از اون بالا پیام خصوصی بذارید
موفوق باشید

shapari دوشنبه 16 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:13 ق.ظ

bargad lotfan

F شنبه 28 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:02 ب.ظ

شما یک نویسنده فوق العاده ای
وبلاگتون بسیار عالی و زیباست
حیف که ناتموم مونده وگرنه خیلی خیلی قشنگ میشد

سلام
لطف دارید.

شروین چهارشنبه 2 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:29 ب.ظ http://sayehayekhakestari.blogfa.com

چرا ول کردی خب حداقل بیا از تجربه الانت بنویس خیر ببینی پسرم!!!

دلایلش زیاده که چند تاشو نوشتم.

شروین چهارشنبه 2 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:31 ب.ظ http://sayehayekhakestari.blogfa.com

درباره h1b سوال دارم.
مصاحبه اش چجوریه و چیا می پرسن؟
میشه تو وبلاگم جواب بدی؟
چون ممکنه نشونی وبلاگت یادم بره. البته سیو می کنم.

نمیدونم. از اینترنت سرچ کن. خودم نرفتم براش.

Angel چهارشنبه 30 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:08 ب.ظ http://mahalandish.blogfa.com

سلام
آدرس وبلاگ شما رو تازه امروز صبح یکی از دوستام بهم داد امشب برای اولین باره که اومدم وبلاگتون رو ببینم که دیدم پست خداحافظی گذاشتید همونطور که نوشته بودید وبلاگ شما قرار بوده به کسانی مثل من کمک کنه اگه این پیام رو خوندید خوشحال میشم یه کامنت خصوصی برای من توی وبلاگم بذارید تا من در مورد یه تصمیم مهم زندگیم باهاتون مشورت کنم
ممنون از لطفتون

حسن پنج‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:21 ب.ظ

سلام. همینطور که گفتم وبلاگتون قدیمیه ولی هنوز طرفدار داره!!
منم چند روزیه فکر رفتنم. ولی نمیدونم عاقلانست یا نه. اصلا شرایط اونجا چطوره
ممنون میشم کمکم کنید. ایمیلمو نوشتم. ممنون

سلام چه کمکی؟

پریسا یکشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:01 ق.ظ

من امروز تازه مطالبتو خوندم.
عزیزم تو از محبوبیت میترسی؟
چون فقط داشتی کمک میکردی
بابا بیا بنویس یه ملت منتظرناااااااااااااااااااا

ممنونم قبلا هم گفتم اینجا برسه به 1 میلیون بازدید باز یه چیزایی مینویسم.
موفق باشید

ماوی یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 02:13 ب.ظ

بابا بیا بنویس یه ملت منتظرناااااااااااااااااااا
پاسخ:
ممنونم قبلا هم گفتم اینجا برسه به 1 میلیون بازدید باز یه چیزایی مینویسم.
موفق باشید

تعداد بازدیدکنندگان : 1144297

بابا وودی جان این از یک میلیون هم بالاتر زده هااااااا
وقت نمیکنی یه سر به فقیر فقرا بزنی؟؟
دیشب تا دیروقت بیدار بودم داشتم میخوندم
چقدر ذوق داشتم، تا اینکه رسیدم به خداحافظی و این حرفا

بیا برگرد تا خونه از عادتت سیر نشده....

نوشتم که

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد