زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

سایت coursera.org

سایت coursera.org بازم از سایت های آموزش آنلاین هست که مدرسینش مدرسین دانشگاه های تاپ امریکا هستن. فکر کنم پارسال هم این سایت رو گفتم و یکی از کلاس هاشو هم که خودم شرکت کردم. امسال این سایت متحول شده و کلی درس از همه رشته ها گذاشته. خودم امروز کلاس رایتینگ دانشگاه دوک رو ثبت نام کردم و یکی دیگه هم میخوام اگر بشه بعدا ثبت نام کنم.


 

نظرات 22 + ارسال نظر
پارسا پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:54 ق.ظ

سلام
ظاهرا تمامی این سایت ها (edx.org ، coursera.org و udacity.com) کورس هاشون رو به صورت آنلاین برگزار می کنن؟!
راهی وجود نداره که ویدئوهای این کورس ها رو از سایت دانلود کرد؟ حتما باید در یک زمان و ساعت مشخص این کورس ها را دید؟!
با تشکر از شما

سلام
کورس قبلی ویدئوهاش روی یوتیوب بود. قاعدتا باید بشه دانلود هم کرد اما باید توی کورس ثبت نام کرد.

مهیار پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ق.ظ

سلا وودی جان دو تا سوال داشتم
1. اگر میشه راجع به آدرس دادن تو آمریکا صحبت کن نمیدونم مثلا میگن WA 761 یه ذره توضیح بدی چرا شماره دارن؟
2.قبلا راجع به انواع خونه تو آمریکا توضیح داده بودی صفحه اش رو گم کردم اگر میشه یه لینک بذاری به ان صفحه
ممنون

arash 81069 پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ب.ظ

سلام وودی چطوری پسر من تازه با سایتت آشنا شدم و تقریبا تمام خاطراتت دارم میخونم!!!
راستی امروز تهران برف اومده!!!جات سبز.

نوید پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:50 ب.ظ

English Composition I: Achieving Expertise هست دیگه؟
یه کلاس Writing in the Sciences دیگه هم هست که مال دانشگاه استنفورد ولی به پزشکی ارتباط پیدا میکنه.

نوید پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:55 ب.ظ

این A Beginner's Guide to Irrational Behavior هم باید جالب باشه.

سوده پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:37 ب.ظ

خیلی عالی...
بازم از این سایتا بگید

دینگ دینگ پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:26 ب.ظ

سلام دستت درد نکنه واقعا این sertificate که گفته اگه حدانصاب نمره رو بگیری بهت میدن چجوری میدن به نظرت ماکه تو ایرانیم ایمیلی چیزی میکنن؟؟؟

ایمیل هست. اما فکر نمیکنم به هیچ دردی بخوره.

نوید پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:35 ب.ظ

Writing II: Rhetorical Composing هم از Susan DelagrangeOhio دانشگاه State University هست. پیشرفته تره احتملا.

نوید پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:38 ب.ظ

یه چیز کوچیک دیگه. در برخی دروس coursera بعضی اساتید لهجه ی غیر انگلیسی آمریکایی دارن. شما هم از این اساتید اونجا دارین؟

بله

پیانیست پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:19 ب.ظ

سلام.ببخشید کلاساش ویدئوییه؟ اگه باشه با این سرعت اینترنت که نمیشه شرکت کرد.

بله. اینترنت پر سرعت با امکان دسترسی به یوتیب میخواد.

sh پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:39 ب.ظ

وودی وضعیت رشته های تحقیقاتی تو آمریکا چطوریه از لحاظ بازار کار میگم آخه شنیدم که وضعیت این رشته ها همه جای دنیا خرابه و کار واسش کمه

مثلا چه رشته ای؟

امیر پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:57 ب.ظ

شاید این لینک هم جالب باشه براتون. هر جند، فک کنم خودتون میشناسیدش:

http://www.academicearth.org/

نه نمیشناختم. ممنون.

sh پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:23 ب.ظ

مثل رشته بیولوژی و زیرشاخه هاش که کارای تحقیقاتی هستن

اینجا تقریبا برای تحقیق مشکلی نیست. بودجه های تحقیقاتی هنوز به اندازه کافی توی اکثر رشته ها هست. حالا بعضی زمینه ها بیشتر و بعضی کمتر. بحران اقتصادی یه مقداری اوضاع رو با مشکل مواجه کرده بود که از دو سال پیش تا الان همینطور رو به بهبود هست. اون رشته رو دقیق نمیدونم.

نوید پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:35 ب.ظ

Coursra فقط ویدیو معرفی دوره یوتیوب میخواد و خود دروس رو میشه بعد از عضویت به صورت فایل mp4 از خود سایت دانلود کرد.

آهان نمیدونستم ممنون. اینجا که ما نیاز به دانلود هیچی نداریم.

arash 81069 پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:56 ب.ظ

ای که دهانت سرویس!!تا صفحه 106 رفتم دیگه دارم کور میشم!! چطور اینقدر تایپ کردی؟خرخونننننننننننننننننننن!!!
در ضمن خاطراته خیلی قشنگ و مفیدی داری!!خدا به دادم برسه تازه ساله اوله ارشدم کلی خان باید رد کنم!یا ابلفضل

MM جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:28 ق.ظ

سلام
اونجا آب آشامیدنی چه جوریه؟ بطری می گیری یا همون شیر آب خونه؟ دستگاه تصفیه داری یا نه؟ و سوال بعدی اینکه آب شیر آب اونجا رسوب داره یا نه؟ مهمه برام اگر لطفا جواب بدی.
موفق باشی./

سینا جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:55 ب.ظ

سلام جناب وودی یه سوالی داشتم
فکر کنید که یه مهندس مثل شما بعد از پذیرش می تونه رشتش رو به پزشکی تغییر بده و فاندش رو هم حفظ کنه؟

مرسی

سلام
نه. خیلی بعیده. با این حال میشه توی تحقیق های بین رشته ای که پزشکی هم یک رشته اشه تحقیق کرد. اینجا یه آزمایشگاه هم هست که زیر نظر اساتید پزشکی و نروساینس و مهندسی کامپیوتر و بیوانفورماتیک و ... کار میکنه. یعنی بین رشته ای.

pari جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:00 ب.ظ

salam
taze ba veblogetun ashna shoda
aalie
ghalame ghashangi darid,humour sense ham ke darid
dige che shavad.......
ye soal?
moadele"bi janbe" chi mishe?inja az asatidemoon miporsam j avabaye mokhtalefi midan
mamnun

سلام
خوش آمدید. نمیدونم.
موفق باشید

یونس یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ق.ظ http://itpost.blogfa.com

سلام
یه تحقیق در زمینه این سایت ها دارم انجام میدم ۵ صفحس
ببین اساتید رفیقت با ان تحقیق فاند نمیدن

سینا دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:57 ب.ظ

مرسی از جوابتون.آخه گفتین اون جا همه کاری رو انجام میدن که ازش لذت می برن گفتم شاید سراغ علاقه رفتن آسون تر از ایران باشه..
راستی بابت معرفی edx هم خیلی ممنونم.یک کلاسشو ثبت نام کردم تو ام آی تی و عالی بود.یه چیزی هم نمی دونم توجه کردین یا نه یا شایدم فقط تو کورسی که من ثبت نام کردم این طوری توی کلاس هیچی یه سوال هم از استاد نمی پرسه

حتما که آسونتره. شما پول داشته باش همین فردا برو دانشگاه اون رشته ای که میخوای رو ثبت نام کن. فاند به کسی میدن که بتونه یه کاری رو پیش ببره وقتی دانش یه کاری رو ندارید چرا باید فاند بگیرید.

من ندیدم چیزی برای سئوال پرسیدن باشه. فکر نکنم استاد هم وقت کنه به سئوال 40هزار نفر جواب بده.

navid یکشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:21 ب.ظ

سلام این سایت تحریم شده

نازنین یکشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:56 ق.ظ

سلام

میدونم از بلاگت خداحافظی کردی ولی لازم دونستم بگم که مطالبت خیلی خوبن و دید خیلی خوبی نسبت به زندگی داری.
خیلی خوب هم تونستی اون رو انتقال بدی. چون من چیزهای از زیادی از پست هات یادگرفتم و مطمئنم روزی این وظیفه من هست که به کسانی که عاشق پیشرفتن انتقال بدم.

سلام
خواهش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد