زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

عید شده و دلم تنگ شده

برای اولین بار در هفت ماه گذشته که آمدم اینجا دلم برای خانواده تنگ شد. پریشب رضا آمد و گفت که چند روز دیگه عیده و بریم خرید. یه دفعه یادم آمد ای بابا هفت ماه شد که من اینجا هستم. 


اینجا نزدیک عید هست و خبری نیست. زنگ زدم خونه مامان اینا داشتن خونه تکونی میکردند و برای عید آماده میشدند. یاد اون عیدهایی افتادم که میرفتیم شیراز و هر روز خونه یکی عید دیدنی بودیم. اما اینجا هیچ کسی نیست که بشه خونه اش رفت و تازه همه سر کار هستن و انگار نه انگار که عیده. 


فقط درختا و گلها میدونن که بهار شده و شکوفه کردند. عید همگی مبارک

نظرات 31 + ارسال نظر
فرزاد چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:43 ق.ظ

عیدت مبارک
سختی هجرت رو اگه از بالا ببینی چیزی نمیشه
منم این سختی ها + 1001 سختی دیگه رو بر انداز کردم وتصمیم گرفتم که برم .
چون میدونم رفتنم سازنده است .هجرت آدم سازه سختی داره ولی ساخته شدن توش شیرینه .

دوست چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:27 ق.ظ

سلام
قبل از هر چیز لازم دیدم که عید رو به شما و دوستاتون تبریک بگم
و بعد تشکر کنم بابت این همه زحماتتون که برای راه اندازی این وبلاگ قشنگ.
فقط میخواستم یه نکته بگم که در دروازه رو میشه بست ولی در دهن مردم رو نه
این رو گفتم که گفته باشم بابا مهندس برای چندتا بی نماز که نباید در مسجد رو بست البته این روهم اضافه کنم که از وقتی که رفتید و در مورد دخترها و ازدواج خیلی رک و رو راست شروع کردید نوشتن آماده بودم که بچه ها شروع کنند به عکس العمل های مختلف که همین طور هم شد در کل باید بگم من به شخصه بابت زحماتت ممنونم
لطفا این پیغام رو خصوصی لحاظ کنید و روی نظرات قرار ندید ممنون
ان شاالله سال خوب و پر برکتی داشته باشی

سلام
تصمیم گرفتم دیگه اینجا در موردش ننویسم
صاحب نظر زیاد داشتیم!

just چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:37 ق.ظ

shahre ma ham hich khabri vase eyd nist hata vase irani ha ham barnamei nadran manam ke alavin bare eyd iran nistam delam kheili grft

مهیار چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:08 ق.ظ

سلام امیدوارم سال خوبی داشته باشی و در سال جدید جواب سوالهای منو با نمیدونم ندی (شوخی)

عید شما هم مبارک
امیدوارم شما هم دیگه چیزایی نپرسید که من نمیدونم!

جلال چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 ق.ظ

سلام آقای وودی عزیز

راستش می خواستم فرا رسیدن عید نوروز و سال جدید رو به شما تبریک عرض کنم و به خاطر وبلاگ خوب و بسیار مفیدتون که در طی دو سال گذشته باهاش همراه بودم تشکر کنم.

با احترام فراوان

جلال

sسaشrقaش چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:13 ب.ظ

عیدت مبارک دکتر جان،انشاالله که سال خوبی داشته باشین.....

نوید چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:01 ب.ظ

Happy new year

H چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:21 ب.ظ

عید شما هم مبارک باشه.
(واقعا تو این هفت ماه اصلا دلتنگ نشدی عجب باور نمیکردم اما الان داره باورم میشه که بعضی از مردا چه دل گنده ای دارن.)

us dream چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:56 ب.ظ

دکتر وودی،

سال نو مبارک. ان شاءالله سالی پر از موفقیت و لبریز از کامیابی و مملو از نشاط. امیدوارم یه خانم خوب و برازنده هم برای ازدواج نصیبتون بشه و از تنهایی در بیایید.

sina چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:55 ب.ظ

عید شما مبارک من همیشه وبلاگتو میخونم موفق باشی

مهدی چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:48 ب.ظ

وودی جان عیدت مبارک.
من چی بگم که تو ایرانم ولی بازم دلم تنگه. تازه امروز روز تولدم هم هست.آخه من 30 اسفند به دنیا اومدم و هر چهار سال تولدم می شه.
به هر حال سال خیلی خوبی داشته باشی.
به امید روزی که این موقع ها هم آمدن سال جدید را جشن بگیریم و هم پایان سال قبلی را گرامی بداریم.
دلت شاد لبت هم خندون.

راز چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:03 ب.ظ

با سلام خدمت دوست محترم
ممنون به خاطر وبلاگتون که مثل یک کلاس درس در این مدت که همراه شما بودیم اطلاعات خوبی رو در اختیارمون گذاشته و میگذاره
عیدتون مبارک با بهترین آرزوها در سال جدید

پیروز و موفق باشید

pari چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:06 ب.ظ

happy new year to you and your family
with the best wishes

e چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:53 ب.ظ

بعد از هفت ماه تازه دلت تنگ شده؟ همه همین طورند یا تو کلا این طوری هستی؟ من خودم از دلتنگی و غربت و این حرفا خیلی میترسم. میشه یه پست بذاری در این باره. اگه به تفکیک جنسیت هم باشه که دیگه عالی میشه. یعنی فرق دخترا و پسرا در این مورد. بر اساس چیزایی که دیدی و شنیدی.

راستی عیدت هم مبارک، ایشالا سال خیلی خوبی داشته باشی.

amin چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:48 ب.ظ

salam eydetun mobarak
man hamishe mogheii ke emailamo check mikonam ye sar be webloge shoma ham mizanam
goftam hala ke eydeo enghad ham az webloge aghaye X man chiz yad gereftam hadde aghal eydesham tabrik begam
omidvaram sale khubi dashte bashi hamrah ba movafaghiat too karatoon
va in aminda khanoom ham ishalla emsal ye khorde bishtar bahatoon kenar biad
ishalla be taylor khanoom ham beresi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
regards
amin

D چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:23 ب.ظ

سلام وودی
عیدت هزار بار مبارک.
به امید روزهای خوب و خبرهای خوب.

just پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:01 ق.ظ

آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری ،

آغاز روزهایی باشد که آرزو داری ...

عیدت مبارک

اچ پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:03 ق.ظ

عیدت مبارک
انشالله سالی پر از برکت برات باشه !

ارغنون پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:04 ق.ظ

سلام
این فال رو سر سفره تحویل برای شما گرفتم
شاید به خاطر این که یه جورایی درکتون میکنم که چندان حس خوبی نیست که عید باشه و توی کور خوردت و سر سفره تحویل نباشی


ساقی بیا که یار ز رخ پرده برگرفت
کار چراغ خلوتیان باز درگرفت

آن شمع سرگرفته دگر چهره برفروخت
وین پیر سالخورده جوانی ز سر گرفت

آن عشوه داد عشق که مفتی ز ره برفت
وان لطف کرد دوست که دشمن حذر گرفت

زنهار از آن عبارت شیرین دلفریب
گویی که پسته تو سخن در شکر گرفت

بار غمی که خاطر ما خسته کرده بود
عیسی دمی خدا بفرستاد و برگرفت

هر سروقد که بر مه و خور حسن می فروخت
چون تو درآمدی پی کاری دگر گرفت

زین قصه هفت گنبد افلاک پرصداست
کوته نظر ببین که سخن مختصر گرفت

حافظ تو این سخن ز که آموختی که بخت
تعویذ کرد شعر تو را و به زرگرفت


حالا زیادم غصه نخور همچین خبری هم اینجا نیست

hamid reza dashti پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:32 ق.ظ

http://persian-astrology.persianblog.ir/post/52

صادق پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:22 ق.ظ

سلام
عیدت مبارک.امیدوارم درخت امیدی که تو دلت کاشتی و به خاطرش این سختی ها رو تحمل می کنی، هر روز بزرگتر و قویتر بشه و میوه هاش هم حتی بهتر از اونی بشه که انتظارش رو می کشیدی.
همیشه شاد و موفق باشی وودی عزیز.

آشفته پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:16 ب.ظ

سلام
عیدتون مبارک
امیدوارم سال خوبی در پیش داشته باشید

یونس پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:22 ب.ظ http://itpost.blogfa.com

آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری
آغاز روزهایی باشد که ارزو داری

نورزوت مبارک

آشفته پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:25 ب.ظ

یه سوال داشتم :)

من تو ایران دارم دکترا می خونم در علوم انسانی، به نظرتون دکترای اینجا رو بگیرم و بعد بیام برای پست داک یا اینکه بیام اونجا از اول دکترا بخونم؟ شرایط کدوم بهتره؟ بعدشم دکترای ایران رو اونجا اصلا قبول دارن که بشه باهاش پست داک رفت و یه کار آکادمیک باهاش پیدا کرد؟

بستگی به خیلی چیزا داره مثلا اینکه کی ایران شروع کردید و وضع زبانتون در چه حده و آیا رشته اتون فاند گیر میاد یا نه. اما به طور کلی اگر امکانشو دارید که برای دکترا بیایید بهتره.

تیما پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:23 ب.ظ

سلام
الان اینجا عیده، روز اول فروردین! اینکه سال تحویل کنار خانواده باشی یه حسیه که با هیچی جایگزین نمیشه! امسال لحظه سال تحویل یه لحظه فکر کردم شاید سال دیگه این موقع اینجا نباشم اشک تو چشم اومد ولی چاره چیه باید رفتـــــــ ... ایران من دیگه جای موندن نیس ....

علی پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:26 ب.ظ

سلام مهندس
وبلاگت عالیه

انشاء الله تا آخر عمرت ادامش بدی
سفرنامه عظیمی میشه

خدا قوت

علی
جدید نیستم. وقت نمیشه کامنت بذارم
سریع برو مخ کسی که دوس داریو بزن تا از قفس بپریده
مثه تیلورمیشه ها...

مهیار پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:38 ب.ظ

سلام
خب من از کجا بدونم که شما چه چیزایی رو میدونی؟؟؟
ولی همین که جواب سوال رو میگی نمیدونی هم برای ما کلی جوابه.
با تشکر

e جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:11 ق.ظ

سلام
اگه بخواهیم بدونیم که یه رشته خاص تو کدوم دانشگاه های آمریکا ارائه میشه، باید چی کار کنیم؟ سایت خاصی وجود داره؟ من دنبال phd ژنتیک پزشکی یا ژنتیک انسانی میگردم، وقتی تو گوگل سرچ کردم فقط چند تا دانشگاه پیدا کردم که جزء دانشگاه های رنک بالا هستند. چند تا هم میخوام دانشگاه متوسط و یا رنک پایین هم پیدا کنم ولی موفق نمیشم. اگه بتونی کمک کنی ممنون میشم.

سلام
gradschools و phds.org رو هم یه چک کنید اما معمولا همینه که دانشگاه دانشگاه پیدا کنید.

e شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:49 ق.ظ

مرسی وودی، لطف کردی.

مریم شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:13 ب.ظ http://mehmary.blogfa.com

سلام
من امروز خیلی اتفاقی درحالیکه دنبال منابع تافل بودم ، برای اولین بار وبلاگ شما رو دیدم . معمولا هم نظر نمیذارم اما در مورد اینجا خواستم تشکر کنم که چنین وبلاگی داری ؛ من خودم دانشجوی ارشد بازاریابی هستم و مطالبی که توی وبلاگت خصوصا بخش فرهنگ خوب مردم آمریکا بود ، جذبم کرد. به نظرم خدا خیلی دوستت داره که در چنین جایی داری درس میخونی . بازم بهت سر میزنم .

سلام
خوش آمدید.
موفق باشید

m یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:44 ب.ظ

سلام
راستی مگه تو فاند نگرفته بودی؟
چرا ازت گواهی تمکن مالی خواستن؟

اولش نگرفته بودم
http://zireasemanekhoda.blogsky.com/pages/About/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد