زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

کاشکی پسرت کپی میشد!

معلم چهارم ابتدایی ام خانم هاشمی همیشه به مامانم میگفت اگر من 30 تا کپی از پسر تو توی کلاس داشتم هیچ غمی نداشتم. همیشه فکر میکردم آدم چطوری میشه کپی بشه؟ تا یه روزی که اینجا مینوشتم و بعضی میگفتن که تاثیر گرفتن, فهمیدم که وقتی که من افکارمو با دیگران مشترک میشم و روشون تاثیر میذارم دارم از خودم کپی درست میکنم! شاید قالب خوبی برای کپی شدن نبودم اما همیشه سعی کردم اینطوری باشم: 

  • کسی که اهدافش مشخصه و همیشه براشون تلاش میکنه. 
  • کسی که هیچوقت ناامید نمیشه و اگرم ناامید بشه یاد خدا میفته و باز امیدوار راه میفته. 
  • کسی که اگر زمین بخوره حتی اگر یکسال عمرش هم رفته باشه باز بلند میشه و تلاش میکنه.
  • کسی که هر وقت مشکلی داره میشینه مشکلات رو دسته بندی میکنه و برای تک تک شون راه حل پیدا میکنه و سعی میکنه همه رو حل کنه. 
  • کسی که از کنار مسائل ساده نمیگذره و در مورد هر چیز کوچیکی فکر میکنه.
  • کسی که توی سخت ترین شرایط سعی میکنه باز به دیگران کمک کنه.
  • ...

نظرات 5 + ارسال نظر
سم سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:44 ب.ظ

یه عالمه تشکر بهتون بدهکارم
حتی وقتی اصلا دنبال امید گرفتن نبودم هر وقت به وبلاگتون سر زدم کلی هدف و امید پیدا کردم
آرزو می کنم این شور و شوق شما دائمی باشه که همه اطرافیانتون رو هم به شوق میارید

جناب سروان دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:41 ق.ظ http://shahedankhodaye.blogfa.com

سلام
میشه بپرسم چرا وودی رو انتخاب کردین
اخه اون عروسک مورد علاقه ی منه .
راستی خوشحال میشم به منم سر بزنی

sara شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:42 ق.ظ

سلام ...من تازه امروز با وبلاگت آشنا شدم...ینی میگی دیره؟؟؟دیگه داری درشو تخته میکنی؟؟؟

فاطمه دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:38 ق.ظ

من تازه دارم زنده میشم تورو خدا ادام بده

فاطمه یکشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:39 ب.ظ

سلام من شیفته وبلاگ شما شدم جملات پایانی این قسمت به من حس تازگی داده منو به این فکر برده که میتونم جز بهترین ها بشم جز عالی ترین ها برای همین ازتون خواهش میکنم تمومش نکنین حتی درحد نوشتن کم هم باشه ادامه بدین به این فکر کنین که نوشته های شما میتونه زندگی یکی رو متحول کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد