زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

پاشو عید شده بریم خرید - شب عید نوروز 92

رضا که چند روزی بود رفته بود هوستون برای یه کنفرانس پریروز برگشت. بعد گفت که آماده شو بریم خرید شب عید. گفتم چی؟ گفت پاشو دیگه عید شده بریم خرید. یه نگاهی کردم دیدم ای وای ما 8 ماهه که اینجا هستیم و اصلا نفهمیدیم که چطوری گذشته و حالا عید شده. یه دفعه حال و هوای عیدهای ایران یادم آمد و خیلی دلم گرفت. اما بعدش با رضا رفتیم خرید.


مدل های لباس و کیف و کفش و ... اینجا خیلی خیلی بد هستن. اصلا همه بی کلاس هستن. با رضا بحث میکردیم که اینجا اینطوری و حتی ترکیه هم از اینا خوش لباس تر هستن و رضا گفت اتفاقا توی نیویورک ما یه دوست داشتیم که اون از اروپا آمده بود سال های اول همینو میگفت. اما بعد که یه سفر رفته بود اروپا و برگشته بود میگفت همین امریکا بهتره که همه لباس های خیلی معمولی میپوشن و توی فشن نیستن. اینجا راحتتر میشه لباس پوشید.



من که هر چی گشتم هیچ چیز به درد بخور خودم پیدا نکردم. یه کفش بود که نسبتا خوب بود اما 200 دلار پولش بود. کفش های 50-60 دلاری هم تقریبا آشغال بودن. توی کفش های 90-120 دلاری هم جنس خوب پیدا میشد اما مدلی که من میخواستم اصلا نبود. پیرهن و شلوار و ... هم به همین منوال. منم چون دیگه چیزی رو که دوست نداشته باشم نمیخرم هیچی برای عید نخریدم. البته خیلی هم دیر رفته بودیم و دیگه داشتن تعطیل میشدند.


شب رفتیم خونه حامد اینا برای اینکه با هفت سین اشون عکس بگیریم. میگفت که ایرانی ها همه ماهی گلی های پلینو رو خریده بودند و دیگه هیچی گیر نمیامده و همین یکی هم به زور گیر آوردند. اینجا ماهی گلی ها به اسم Goldfish هست و میدن گربه ها بخورن! در هر صورت هفت سین شون کامل بود. یه چند ساعتی عکس گرفتیم و صحبت کردیم. از اینترنت هم آهنگ سال نو زمستونو بهار کرد رو گذاشتیم و کلی خندیدیم. 



حامد روی تخم مرغ هاش شعرهای حافظ و مولوی رو نوشته بود. یه تخم مرغ هم من رنگ کردم که خیلی با استقبال دوستان مواجه نشد و حامد همش میذاشتیش کنار که توی عکس ها نیفته! 



نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:02 ق.ظ

اتفاقا تخم مرغی که طرح زدی، اگه همینی باشه که عکسش اینجاست ، خیلی هم خوبه.

H دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:20 ب.ظ

اتفاقا خیلیم خوشگل شده . چه بچه با ذوقی هستی خیلی نازه نقاشیت

مهناز سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:39 ق.ظ

happy new year,I wish the best 4 u
من چند روز پیش همینجوری اتفاقی به وبلاگت برخوردم( فک کنم داشتم درمورد تافل سرچ میکردم)نمیدونم چرا حالا هر وقت میام اینترنت باید یه سری هم به وبت بزنم احتمالا ازسبک نگارش وصداقتت خوشم میاد،راستی نقاشیت هم بد نبودمن از صد بهش ده میدم!

خوش آمدید.

تینا یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:41 ب.ظ http://rozbarg.blogfa.com

سلام
سال نو مبارک!بهترین ها رو واستون آرزو دارم.

سلام
خوش آمدید
ممنونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد