زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

آب آشامیدنی در امریکا

تا جایی که من متوجه شدم بیشتر شهر ها و ایالت های امریکا میشه آب توی لوله ها رو بدون مشکل خورد. اما این آب ها کیفیت لازم رو برای مصرف طولانی مدت ندارند و برای دچار نشدن به مشکلات کلیوی خیلی ها آب رو جداگانه از فروشگاه ها تهیه میکنند. 

والمارت از همه ارزونتره و میشه دبه های خیلی خیلی بزرگ برد و اونجا با 1 دلار به اصلاح refill میکنند. آب هم به صورت دبه های بزرگ توی فروشگاه ها میفروشند. دستگاه های تصفیه آب هم هست که میشه توی خونه ها ازشون برای تصفیه استفاده کرد و معمولا فیلتر دارن که هر دو ماه یکبار باید عوض بشه.

نظرات 6 + ارسال نظر
Melisa دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:29 ق.ظ

سلام، عاشق وب لاگ خوبتون هستم و همیشه دنبالتون میکنم. یه سوال داشتم و اون اینکه دانشگاه اولین حقوق ماهیانه رو وقتی که رسیدین اونجا کی داد؟ یعنی چقدر باید پول همراه خودمون بیاریم اونطرف؟

سلام
یک ماه و ده روز بعد از اینکه ما رسیدیم. به اندازه همین مدت.
خرج 3 ماه اجاره
خرج 2 ماه خورد و خوراک
خرج های پیش بینی نشده اضافه مثل بیمه و ...
من کلا 4000 تا با خودم آوردم که 3000 تاش همون اوایل خرج شد. البته 1100 تا لب تاب خریدم.

س دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:42 ق.ظ

سلام
من جی آر ای آبان و بهمن رو دادم. برای مستر میخوام اپلای کنم مدیریت. نظرتون چیه؟ با اینا میتونم پذیرش بگیرم؟ برای فاند چی؟ بعضی دانشگاهها ددلاینشون 1 می هست میرسم بهشون الان اپلای کنم؟

آبان
v= 140 , Q=154-----> V= 320 , Q= 690---> 294/ 1010

بهمن
v= 146 , Q=163-----> V= 390, Q= 780---> 309/ 1170

سلام
امتحان آبان که تقریبا به هیچ دردی نمیخوره. امتحان بهمن اما خوبه. برای ادمیشن احتمال اینکه بگیرید نسبتا زیاده. اما برای فاند بستگی به بقیه رزومه داره. رشته های مدیریت مخصوصا توی مقطع مستر فاند نمیدن. اگرم کسی گرفته معمولا آمده و بعد با هزار زحمت و دردسر گرفته و اونم تازه خیلی ها نمیتونن بگیرن. برای 1 می ممکنه برسید اما چک کنید که تاریخ فاند نگذشته باشه. چون بعضی دانشگاه ها تاریخ فاندشون زودتر از ادمیشن بدون فاند هست.
موفق باشید.

س دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:34 ق.ظ

مرسی . دعا کنید برام. ان شا الله که بشه

ان شا الله. به رنک های بالا اگر گیر ندید از رنک های پایینتر احتمال فاند گرفتنتون بیشتره. با این حال حتما رنک های بالاتر رو هم امتحان کنید چون اونا معمولا فاند بیشتری دارن.

e دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:26 ب.ظ

Salam aga Voodi.
Aga vasam ye moshkeli pish oomade.
dele to pake vasam doa kon.
hameye kesayi ke in nazaram ro mibinan ham ye salavat befrestan ishalla hal she moshkelam.
Mamnoon.

سلام
ایشالله که زود حل بشه.

just سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:27 ق.ظ

shoma midonesti emroz saat ha ro mikeshan jolo ??????

بله من توی فیس بوک دانشگاه دیده بودم.

س سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:51 ب.ظ

حتما. ممنون از راهنماییتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد