زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

آدرس بلاگ جدید

http://zireasemanekhoda2.blogsky.com/

میبینمتون :)

نظرات 11 + ارسال نظر
later شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 01:30 ب.ظ

ای جان !!!
من فدای وودی.

خودم عهده ی 100 هزار تا از بازدیدای بلاگ جدیدتو بر عهده می گیرم

زیبا یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 09:12 ب.ظ

مرام شما منو دیوونه کرده :)

امیر دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:10 ب.ظ

حاجی خیلی کار خوبی کردی،

جدی میگم!

اصلا با یه حال خسته ای وبلاگتو باز کردم، ولی دیدم راسته که میگن
"در نا امیدی بسی امید است" :D

وبلاگ جدیدت مبارک. منتظر پست هات هستم شدید

سال نوت هم مبارک باشه

اندیشه پنج‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 12:14 ق.ظ

وای فوق العاده بود...فک کردم دارم اشتباه میبینم فروردین ۹۴
خدا خیرتون بده

محمد یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 03:19 ب.ظ

سلام
یه مدت به سرم زده بود دنبال تحصیل در خارج برم که با وبلاگ شما آشنا شدم.
الان از سرم افتاده ولی تحت تاثیر شخصیت شما قرار گرفتم
موفق باشی منتظر جدیدترین تفکراتت هستم

azi دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 09:13 ق.ظ

eyvaaaaaaaaal. man jadidana dobare apply be saram oftade , az 3 sal pish nayumade budam webloget, koli khoshhal shodam

رضا سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 06:19 ب.ظ

دوست عزیز سلام
من دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی برق در گرایش قدرت هستم و تازه و به صورت اتفاقی با وبلاگ شما آشنا شدم.
وقتی پست خداحافظی تون رو توی وبلاگ دیدم کلی ناراحت شدم که اینم از شانس بد ما...
رفتم و از اولین صفحه وبلاگتون تمام مطالب رو با دقت شروع به خوندن کردم
نکات بسیار بسیار ارزشمندی دستگیرم شد و خیلی خیلی خیلی روحیه گرفتم.
الان که دارم این پیام رو میذارم ص 120 ولاگ تون هستم.
خلاصه خیلی خوشحالم که دوباره شروع به یادداشت نویسی و ارائه تجربیات بسیار ارزشمندتون در پاسخ به هزاران هزاران سوالی که در ذهن ما نقش بسته کردید.
خیلی گلی

madi پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:22 ق.ظ

سلام یه سوال
چرا تو موضوع بندی سکشن جدا برا زبان نیست؟!

http://zireasemanekhoda.blogsky.com/tag/%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%DB%8C%D8%B3%DB%8C

madi یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:25 ب.ظ

merccccc
aali bud :)

madi دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:13 ب.ظ

وودی جان یه سوال داشتم
شما وقتی داشتی برا تافل یا جی ار ای لغت حفظ میکردی
اون لغت ها رو به چه شکل حفظ میکردی؟ مثلا فقط معنی فارسی لغت رو یا معنی و مفهوم انگلیسیش رو؟ یا حتی براش مترادف و متضاد و یه جمله ی نمونه هم حفظ میکردی؟

من لغت رو با همه کلمات مترادفش کنار هم حفظ میکردم. یعنی وقتی لغت رو میدیدم سعی میکردم مترادف ها رو کنارش یاد بگیرم. از جمله نمونه هم استفاده میکردم برای اینکه معناهای مختلف لغت رو یاد بگیرم. یعنی لغت رو که میدیدم سعی میکردم که جمله مربوط به اون رو هم یادم بیارم (برای لغاتی که خیلی یادم میرفت نه همه). معنی فارسی فقط برای اولش فقط برای اینکه بفهمم یعنی چی.

madi سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:15 ق.ظ

مرسی وودی جان که همیشه جواب میدی
راهنمایی هات خیلی موثر هستند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد