زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

25 فوریه- صحبت با جیراج و قهوه استار باکس

امروز جیراج آمد توی اتاقم که بیا با هم بریم یه قهوه ای چیزی بخوریم. منم تا حالا از قهوه های استارباکس نگرفته بودم و یادم آمد که رضا چند روز پیش میگفت فردا میخوای با یه دختری بری بیرون حرف بزنی حداقل یکبار برو ببین چه قهوه ای به درد میخوره که بگیری. دیگه قبول کردم.



قهوه اش که خیلی معمولی بود. البته من حس چشایی خوبی ندارم! از حرفایی که جیراج زد یه کم ناراحت شدم. گفت برای چی ولنتاین رو از دست دادی و اصلا اینطوری به هیچ جا نمیرسی. یعنی برای اولین بار بود که ناراحت میشدم. بعد جیراج یه چیزی گفت که تا شب داشتم بهش میخندیدم. گفت come on man, even god is reachable! منم کلی خندیدم. گفت ببین یه دوست هندی هم داریم طرز تفکرش اینطوریه!

نظرات 4 + ارسال نظر
مهیار سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:32 ق.ظ

سلام وودی جان یه سوال دبیرستان تو امریکا تا کلاس دوازدهم هست بعدش مستقیم میرن کالج درسته؟ کالج چند سال طول میکشه؟ کسی که میخواد دامپزشکی بخونه باید چند سال بخونه؟ ممنون میشم اگه جواب بدی

سلام
سیستم آموزشی ایران از زمان شاه از سیستم آموزشی امریکا اقتباس شده برای همین فکر میکنم 12 کلاس میخونن بعد 4 سال لیسانس میخونن و اگر خواستن 2 سال فوق و ...
برای دامپزشکی به طور خاص نمیدونم.

مهیار سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:11 ب.ظ

سلام وودی جان بخدا شرمنده ام اینقد سوال میپرسم
میخواستم بدونم کسی که adopted هست وفتی ازدواج کنه دیگه از تحت سرپرستی مالی کسی از نظر مالی فقط پشتیبانی میکنه در میآد؟

زیر 18 سال فکر کنم نمیشه ازدواج کرد و بعدش هم قانونا پشتیبانی مالی با خودشه.

سارا چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:05 ق.ظ

سلام یه سوال داشتم ممنون میشم جوابمو بدی
من یه 2 3 سال دیگه گرین کارت می گیرم برای امریکا
می خواستم بدونم هزینه ی دانشگاه های امریکا برای کسی که گرین کارت از طریق خانواده داره از بقیه ارزون تره.

ممنون

سلام
تقریبا نصف یا کمتره. راحتتر هم میشه کمک هزینه گرفت.

سارا جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:35 ق.ظ

استارباکس واقعا متفاوته.
اما من شنیدم همجنسگرا هارو حمایت میکنن. البته با جمایتش مشکلی ندارم ولی اگه بدونم دارن ترویج همجنسگرایی میکنن دیگه نمیرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد