زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

گالری عکس سن دیگو

یکی از بهترین گالری های عکسی که برای سن دیگو پیدا کردم این سایت هست:


http://www.sandiegoscenicphotos.org/galleries


خیلی جای قشنگیه. هم درخت داره و هم ساحل و هم دشت. تازه 2 ساعت هم بیشتر تا دیزنی لند فاصله نداره. خب آدم اینجاها رو میبینه بعد میخواد اپلای کنه برای بقیه جاها دست و دلش نمیره.

دیوونه تر

من هیچوقت با باد نرفتم
فقط بذار که بوزه
بذار منو هر جا که میخواد بره ببره
تا وقتی که تو در رو باز کردی
و خیلی بیشتر از این چیزاست
هیچوقت تا حالا ندیده بودمش
من سعی میکردم که پرواز کنم اما نمیتونستم بالی پیدا کنم
تو آمدی و همه چیو عوض کردی

تو پاهامو از زمین بلند کردی
منو دور خودت چرخوندی
تو منو دیوونه تر دیوونه تر میکنی
حسش مثل اینه که دارم میفتم و من
من توی چشمات گم میشم
تو منو دیوونه تر دیوونه تر دیوونه تر میکنی

من داشتم از دورها نگاه میکردم که تو
زندگی رو مال خودت میکردی
هر آسمونی یه جور آبی(غم) مخصوص به خودت بود
و من میخواستم بدونم که چطور حسی داره
و تو اونو واقعی اش کردی
تو به من چیزی رو نشون دادی که نمیتونستم ببینم
تو چشمامو باز کردی و کاری کردی که باور کنم

تو پاهامو از زمین بلند کردی
منو دور خودت چرخوندی
تو منو دیوونه تر دیوونه تر میکنی
حسش مثل اینه که دارم میفتم و من
من توی چشمات گم میشم
تو منو دیوونه تر دیوونه تر دیوونه تر میکنی

عزیزم تو به من نشون دادی که زندگی برای چیه
من دیگه نمیخوام بیشتر از این قایم بشم

تو پاهامو از زمین بلند کردی
منو دور خودت چرخوندی
تو منو دیوونه تر دیوونه تر میکنی
حسش مثل اینه که دارم میفتم و من
من توی چشمات گم میشم
تو منو دیوونه تر دیوونه تر دیوونه تر میکنی
دیوونه تر دیوونه تر


I've never gone with the wind
Just let it flow
Let it take me where it wants to go
Til' you opened the door
And there's so much more
I'd never seen it before
I was tryin' to fly but I couldn't find wings
But you came along and changed everything

You lift my feet off the ground
You spin me around
You make me crazier crazier
Feels like I'm falling and I
I'm lost in your eyes
You make me Crazier Crazier Crazier

I watched from a distance as you
Made life your own
Every sky was your own kind of blue
And I wanted to know how that would feel
And you made it so real
You showed me something that I couldn't see
You opened my eyes and you made me believe

You lift my my feet off the ground
You spin me around
You make me crazier crazier
Feels like I'm falling and I
I'm lost in your eyes
You make me crazier crazier crazier

Baby you showed me what livin' is for
I don't wanna hide anymore

You lift my feet off the ground
You take me away
You make me crazier crazier
Feels like I'm falling and I
I'm lost in your eyes
You make me crazier crazier crazier
Crazier Crazier


Taylor Swift

پ ن پ اپلای

- داری میری امریکا؟

- بله!

- اپلای کردی؟

- پ ن پ انتخاب هفتم دانشگاه آزادم امریکا در آمده!


جی آر ای امروز 28 آبان

الان یک گزارش کامل در مورد امتحان امروز نوشتم که متاسفانه باز به خاطر این برنامه مسخره بلاگ فا پرید. مجبورم خلاصه از اول بنویسم.


دیشب از یک و نیم رفتم توی رختخواب اما تا ساعت 3 خوابم نبرد. سر جلسه یه کم خسته و گیج بودم اما چاره ای نداشتم.


به نظرم امتحان امروز:


در مورد رایتینگ خب هیچ فرقی نکرده بود. من رایتینگ این یکی رو یه کم بهتر از قبلی نوشتم.

در مورد وربال سئوالات جاخالی لغت زیاد داشت که بلد نباشم و خیلی خیلی سختتر از امتحان 30 مهر بود. ریدینگ ها اما از امتحان قبلی آسونتر بودند اما خیلی طولانی بودند. یه ریدینگ بود 85-90 خط بود, من اصلا نرسیدم بخونمش. کلا فکر کنم یه 9-10 تا سئوال رو نرسیدم که آخر وقت شانسی زدمشون. به نظرم دو تا امتحان برعکس بودند, اولی سئوالات جاخالی راحتتر و ریدینگ ها سختتر, دومی سئوالات جاخالی سختتر و ریدینگ ها راحتتر به جاش طولانی تر.

در مورد ریاضی هم باید بگم که در یک سطح بودند. به جز نوع سئوالات که تعداد بیشتری بر آمار و احتمالات داشت, بقیه چیزها مثل امتحانهای قبلی بودند. اینو به نظرم بد نداده باشم. البته بازم وقت کم آوردم و آخریا رو شانسی زدم اما در کل نسبت به امتحان قبلی بهتر بود.

در کل فکر کنم ریاضی این و وربال اون یکی رو بهتر بشم. ریدینگ هم احتمالا هر دو رو 3 یا 3.5 بشم.

الان حس میکنم که دیگه هر کاری میتونستم کنم رو کردم. وربال این یکی رو خیلی کم میشم خدا کنه که دیگه از 400 به اندازه پارسال کمتر نشه و همچنین ریاضی هم خدا کنه که بتونم نمره کامل بشم. تقریبا سعی کردم همه رو با دقت بزنم, البته 4-5 بار یه اعدادی در آوردم که توی گزینه ها نبود. یعنی بازم بی دقت بودم ولی بازم یه امیدی دارم که وقتی دوباره حل کردم درست حل کرده باشم. البته الان یه کم ناراحت هم هستم که چرا این ETS اینطور غیرنرمال امتحان گرفته, نمیدونم شایدم اشکال از من باشه. به هر حال دیگه GRE بازی هم تموم شد, از فردا دیگه میرم سر SoP و استادا.


برای بچه های آینده:

به نظرم هم باید کلمه زیاد بخونن و هم روی ریدینگ ها خوب کار کنن. امتحان چون جدیده نمیتونم بیشتر از این نظر بدم. آخه این 2 تا امتحانی که دادم دو تا تجربه جداگانه ای بودند. شاید از سال بعد یه کم امتحان نرمالتر بشه.

به شب وصلت جانا دیوانه شدم

به شب وصلت جانا دیوانه شدم

به شمع رویت جانا پروانه شدم

به مه روی تو من جانا حیران و ماتم
ز غم عشق تو شد جانا صبر و ثباتم

به حال من نگر دلبر دلبر
زار و نزارم جانا زار و نزارم

شیدای توام تاج سرم بیا به سرم
رسوای تو ام چشم ترم بنشین به برم

عاشقم کردی جانا دلم را بردی

به زلف سر کجت دلبر دلبر
گم شده دلم جانا گم شده دلم


به ماه عارضت دلبر دلبر
حل کن مشکلم جانا حل کن مشکلم

به شب وصلت جانا دیوانه شدم
به شمع رویت جانا پروانه شدم


به مه روی تو من جانا حیران و ماتم
ز غم عشق تو شد جانا صبر و ثباتم

به ماه عارضت دلبر دلبر

حل کن مشکلم جانا حل کن مشکلم

--------------------

نمیدونم چرا این آهنگو گوش میدم از خودم بیخود میشم. واقعا شجریان توی این آهنگ محشر کرده.