زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

تشکر از همه خوانندگان اینجا

با این پست میخوام از همه شما 48190 نفری که آمدید و این وبلاگ رو تا امروز خوندید تشکر میکنم. تشکر مخصوص دارم از کسانی که با نظرات خوبشون همیشه منو راهنمایی کردن و پشتیبانی کردن. بیشتر از اون از همه اون حدود 500 نفری که هر روز حتی روزهایی که چیزی ننوشته بودم به اینجا سر میزدند, تشکر میکنم.


میدونم که هنوز حدود 50 درصد کسانی که میان اینجا جدید هستن. اگرچه چیز جدیدی دیگه نیست اما شاید چیزایی که قبلا نوشتم به دردتون بخوره.


از همه اونایی که از همه جای دنیا سر میزدند تشکر میکنم.






این آمار رو گذاشتم که کسانی که دوست دارن این کار رو شروع کنن یا شروع کردن بدونن که ممکنه یه روزی بیاد که مخاطب تون از ده نفر و صد نفر هم بیشتر بشه. سخته نوشتن چیزی که چند هزار نفر با سلایق مختلف میخوان بخونن.

نظرات 4 + ارسال نظر
سوگل یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:12 ب.ظ

ببخش تا خدا ببخشه
شاید تا الان کسی که اینکارو کرده بشیمون شده...

تیما جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:52 ق.ظ

وودی نمیدونم چرا دیگه نمی نویسی...
نوشته هات عالی بود منم دنبال کارای اپلای هستم انقدر که نوشته های تو کمکم کرد هیچ فرد زنده یا نوشته دیگه ای نکرد... قشنگ مینویسی و مفید
کاش باز ادامه بدی

santiergowldsky پنج‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 06:09 ب.ظ

سلام و درود.
امروز به دنبال متن آهنگ شب وصل استاد شجریان بودم، به وبلاگ شما رسیدم. در نگاه اول واقعاً خوب بود. به نظرم مطالب بسیار خوبی اینجا پیدا می شه.
تشکر از وقتی که می ذارید و تجربه هاتون رو اشتراک می ذارید.

سلام. خواهش میکنم. خوش آمدین.

مسافر چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1401 ساعت 09:23 ب.ظ

سلام
ممنون بابت اطلاعات مفیدتون.
سایتی که آمار رو ازش برداشتید میشه معرفی کنید؟

Google Analytics

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد