زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

جشن holi

امروز همینطوری که میرفتم جیراج رو دیدم که سر تا پا رنگی شده بود. گفتم این چه وضعیه. گفت جشن holi هست توی دانشگاه تو چرا نیومدی؟ گفتم من نمیدونستم. دیگه منو با خودش برد.



گفتم بخوان منو رنگی کنن من نمیام. گفت باشه حالا بیا ببین چطوریه. رفتیم دیگه آخراش بود. همینطوری آهنگ گذاشته بودند و بچه ها داشتن به طرف همدیگه رنگ پرتاب میکردن. اونطرف تر دست و پای یه نفر رو هم گرفته بودند که بندازنش توی گل (نمیدونم اینم جز جشن بود یا نه).



آخرش هم همه گروهی ایستادند و با همون اوضاع رنگی شده عکس گرفتن. دوست جیراج هم آمد گفت تو چرا رنگی نیستی. گفتم من نمیخوام. گفت مگه میشه holi یه و همه باید رنگی بشن و هر چی رنگ داشت روی صورت ما کشید.



توی راه برگشتن جیراج گفت که این مراسم توی هند خیلی بهتر و بزرگتره. اونجا رنگ ها خیلی قویتره و تا یک هفته پاک نمیشه و تازه آب هم جزو ملزوماتشه. بدون آب که اصلا هولی هولی نمیشه! شب هم رضا میگفت که توی هند اینا از دو ماه قبل آماده میشن که جشن بگیرن و کلا پیشواز میرن و هر کسی توی خیابون رد میشه ممکنه بزنن رنگیش کنن. خلاصه یه جورایی مثل چهارشنبه سوری که هنوز شروع نشده صدای ترقه میاد.




(اشتباه تایپی holi تصحیح شد)

نظرات 11 + ارسال نظر
آشفته شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:38 ب.ظ

سلام

امیدوارم اوقات خوبی داشته باشید
یه سوال : اگر دانشجویی در آمریکا نیاز به خدمات درمانی داشته باشه، آیا بیمه ای از طرف دانشگاه وجود داره که ساپورت کنه؟ سطح هزینه های بالا رو هم شامل میشه؟

سلام

توی قرارداد بیمه همه چیو نوشته.

موفق باشید

نوید یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:38 ب.ظ

وودی جان الآن دیگه محاسبات عددی و ریاضی رو مستقیم به انگلیسی حساب میکنی یا اول فارسی حساب میکنی بعد به انگلیسی ترجمه. مثل اینکه بخواد 49+13 بکنی

ترجمه

نوید یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:39 ب.ظ

الآن دیگه واحد های اندازه گیری آمریکایی مثل فوت-پاند-مایل-گالن برات ملموس شده؟

نه.

مریم دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:38 ق.ظ http://mehmary.blogfa.com

چه جالب !!! بعد تاریخچه هم داره ؟ مثل چهارشنبه سوری ما ؟

http://en.wikipedia.org/wiki/Holi

ساقی دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:16 ب.ظ

سلام.خوشحالم با شما آشنا شدم.نظرم رو درباره برخی مسائل عوض کردید.خوشحالم سعی می کنید در هر حال ایرانی و مسلمان واقعی باشید.
سربلند ورستگار باشید

مریم سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:50 ق.ظ

سلام
یه سوال
شما جز انگلیسی ، زبان دیگری بلدید؟
منظورم اینه که برای اومدن و پیشرفت در اونجا غیر از انگلیسی به زبان دیگه ای هم نیاز هست ؟تا چه حد؟
(وبلاگ شما خیلی به من کمک کرده با اینکه تازه باهاش اشنا شدم . میخاستم تشکر کنم که با چنین فکر بازی داری از راه دور به ما خدمات میدی . من واقعا ممنونم و ایمان دارم که این حرکتت از سوی کائنات بی جواب نمی مونه و به قولی اجرش رو میگیری )

سلام
نه. انگلیسی در حد اعلا هر چی بیشتر بهتر برای موفقیت لازمه
موفق باشید

آشفته سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:47 ب.ظ

سلام

تقریبا همه وبلاگ تون رو خوندم
یه سوال :
شما که الان TA هستید، این کار هفته ای چند ساعت ازتون وقت میگیره؟ حقوقش به اندازه ای هست که دیگه نیاز به ساپورت دیگه ای نداشته باشید؟

سلام
ترم پیش همه وقت آزادمو. حتی روزای تعطیل. این ترم به جز 6 ساعت در هفته ساعت اداریم کارهای خیلی کمی هست که باید انجام بدم = وقت آزاد زیادی دارم
بله من زیادم هم میارم.

hamid reza dashti چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:41 ب.ظ

سلام
سیستم من مشکل داره به اینترنت که وصل میشه برنامه های مختلف شروع به آپلود کردن خودشون میکنن(البته فکر میکنم مثه انتی ویروس ها و Vpn ها و ...)
به همین خاطر دیروز که سیستمم مثه همیشه چند ساعت روشن گذاشته بودم و چیزی هم دانلود نمیکردم
دیدم برنامه
Net meter pro
دو گیگابایت در ظرف حدود 4-5 ساعت اپلود کرده مونیتور میکنه و کلی از حسابم پول کم شده
سرچ کردم بعضی ها گفتن برو ی چیزایی بلاگ کن
من رفتم همشونو بلاگ کردم اما باز همینطور مثل بنز سیستمم داره متعلقات و مخلفات مختلف اپلود میکنه کمم نمیاره
برنامه ندارید بزن بلاگ کن خودش که از دست هزینه های سرسام اور روزانه خلاص شم اینطوری روزی 12 هزار تومان دارم فقط برای 4-5 ساعت اینترنت پول خرید گیگ میدم
سپاس

سلام
همه رو پاک کنید دوباره نصب کنید

hamid reza dashti چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:42 ب.ظ

فایر وال بالاگ میکردم مرتب اما فایده نداره باز اپلود میشه

بهاره چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:29 ب.ظ

توی آمریکا چه حس و دیدگاهی نسبت به ایرانیا دارند؟

friend چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:34 ب.ظ

دشتی جان منم این مشکلو داشتم.ویندوزتو عوض کنی مشکلت حل میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد