زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

نمایشگاه بین المللی

امروز بهترین برنامه دانشگاه بود. از همه کشورها دانشجوها صنایع دستی و غذا آورده بودند و به نمایش گذاشته بودند. منم رفتم با همه اشون عکس گرفتم. برای اولین بار با بچه های نیجریه و کره جنوبی و ژاپن و ویتنام و ... آشنا شدم. از غذای چندتاشونم خوردم. از کره جنوبی یه چیزی چایی مانند اما یخ توش بود و شیرین بود آورده بودند که خیلی خوشمزه بود. با همه کشورها هم عکس گرفتم تا برای خانواده ام بفرستم.












یکی دو تا از هندی ها سراغ غرفه ایران رو از من گرفتن اما از ایران کسی نماینده نشده بود. فکر کنم بچه ها وقت نداشتن. همیشه آرزوم بود که توی یک محیطی باشم که از همه فرهنگ ها توشون باشن. همین نیم ساعتی که اینجا بودم خیلی بهم خوش گذشت.

نظرات 14 + ارسال نظر
- جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:45 ق.ظ

به ما هم با عکس هایی که گذاشته بودین خیلی خوش گذشت. خیلی خوب کاری کردین عکس گذاشتین.

اشغالگر جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:57 ق.ظ http://www.eshghalgar.com

سلام دوست عزیز
امیدوارم خوب باشید
نوشته های وبلاگتون رو از اول تا آخر خوندم
خیلی خوب مینویسی
امیدوارم همیشه خدای بزرگ نگهدارت باشه و در همه صحنه های زندگی کمکت کنه
باز هم بهت سر میزنم
قلمت استوار دوست من
یا علی

مریم جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:51 ب.ظ

نمی دونم کتاب جاناتان مرغ دریایی رو خوندی یا نه ! اما تو منو یاد جاناتان میندازی ...آزاد و خوشبخت

مهرداد جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:01 ب.ظ

من عاشق کره جنوبی هستم
از غرفه ی کره فقط همین یک عکس رو گرفتی؟!

نه ولی همین یکی کافی بود

ناشناس جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:31 ب.ظ

باور کنید ادامه مطلب رو الکی نگذاشتن!
لطفا بعضی پست ها که عکس زیاد داره رو تو ادامه مطلب بزارید صفحه جدا باز کنیم!
1000 تا عکس (نشان از کثرت!) رو گذاشتین بعد واسه لود صفحه باید پیر بشیم ما!
اینترنتتون مثله ما ذغالی نیست ولی به فکر ما هم باشید بد نیست!
سپاس گزار (!)
* گفتم از شکلک ها هم استفاده کرده باشم!

somayeh جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:22 ب.ظ

write more and more and make my world expanded. I will never forget come and read this page.

مرضیه شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:15 ق.ظ

سلام

به نظر شما بین رشته های علوم کامپیوتر و انفورماتیک ارجحیتی وجود داره؟ من یک دانشگاه رنک 90 فاند TA علوم کامپیوتر قبول شدم و یک دانشگاه بالای 50 فاند 5 ساله انفورماتیک. از همه نظر دانشگاه انفورماتیک بهتر هست. ولی از نظر فیلد تحقیقی از استاد مطمئن نیستم.
ممنون

سلام
آفرین تبریک میگم.
چه مقطعی؟ چه دانشگاه هایی هستن؟ فیلد تحقیقی چی هست؟ از استاد مطمئن نیستید یا فیلدشو هم نمیدونید دوست دارید یا نه؟
از نظر من اسم رشته مهم نیست اسم دانشگاه هم مهم نیست استاد مهمه و فیلد تحقیق

خسرو یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:21 ق.ظ

سلام عیدت مبارک

موفق و پیروز باشید

سلام
خوش آمدید
عید شما هم مبارک
موفق باشید

بهنام یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:59 ب.ظ http://behnam.qmarsi@gmail.com

باورت میشه الان بالاخره کل وبلاگتو تموم کردم؟واقعا باور میکنی؟

سلام
بله موفق باشی

سح دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:41 ق.ظ

دیروز یه مقاله ای در مورد وضعیت اسفناک سطح سواد پزشکان در آمریکا و هزینه های بالای درمان خوندم یهویی یاد شما افتادم.حواستون باشه یه وقتی خدایی نکرده مریض نشید

چشم ممنون

یونس دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:57 ب.ظ http://itpost.blogfa.com



بیا یه چی تو گوشت بگم:
یه سری به غرفه ایز ری یل بزن سلام منو برسون.

بهنام دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:31 ب.ظ

داداش وودی آماده باش که با یه دنیا سوال میام سراغت

لوین پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:08 ب.ظ

حق با شماست
واقعا میبینی چه کسانی باید شانس بزرگ برای پیشرفت بدست بیارن؟!

آشفته جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:42 ق.ظ

سلام
یه سوال :
برای اپلای دکترا-امریکا در علوم انسانی ، علاوه بر مدارک ،باید پروپزال هم داشته باشی یا اینکه میای اونجا و بعدا از گذروندن یه سری کلاس، بعدش پروپزال میدی؟

سلام
رشته های انسانی رو دقیق نمیدونم اما اگر مثل فنی باشه پروپوزال برای اپلای نمیخوان و بعد از اینکه آمدید و درس ها رو پاس کردید پروپوزال میدید. اون استرالیاست که برای ادمیشن پروپوزال میخوان
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد