زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

سایت تحصیل در امریکا

امروز یه سایت معرفی میکنم که اطلاعات خوبی از تحصیل در امریکا داره.


http://www.educationusairan.org/living/default.htm


بعدا در مورد امریکا مفصل صحبت میکنم چون خودم هم امسال براش اپلای میکنم. اما خب الان حوصله ندارم.

فقط همینقدر بگم که شما اگر بتونید از دانشگاه  کار تحقیقی (research assistance) یا تدریسی (teacher assistance) بگیرید دیگه نیازی به پرداخت هزینه های دانشگاه ندارید. این خیلی نکته مهمی هست برای ما ایرانی ها که معمولا پولدار هم نیستیم و هزینه تحصیل برام خیلی زیاد در میاد. دانشگاه های رتبه های خوب امریکا معمولا پول خوبی میدن. بعضی هاشونم قبل از پذیرش میگن که هر کسی پذیرش بگیره تا حداقل یکسال تامینه!


نظرات 2 + ارسال نظر
test چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:47 ب.ظ

شما تا چه حد از این سایت استفاده کردید ؟
موقع استفاده خدایی نکرده چشم درد نگرفتید ؟
این سایته بد نیست ولی طراحیش افتضاحه
حداقل من که اینطور میبینم
راستی شما چطور ؟

سایتش عوض شده. کم.

هانی سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:56 ق.ظ

چقددددر خووب

واقعا خدا قوت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد