زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

تجربه خودم از امتحان GRE General

تجربه من از GRE تجربه امتحانم بهتون بگم. دیشب که تا 3 خوابم نبرد. صبح شش و نیم بلند شدم. تا صبحانه و خوردم و راه افتادم شد 7. 7:45 رسیدم حوزه. امیرآباد بودیم و 1726 نفر هم توی حوزه ما بودن. ساعت 8:40 امتحان شروع شد. موبایل نیارید که صف میشه و علاف میشید.  

بعدش رایتیگ اولی رو نوشتم. خدا رو شکر issue اولی سخت نبود. دومین موضوعی که داده بودن (که من ننوشتم) 3-4 تا لغت توش بود که بلد نبودم! خدا به خیر کرد که اولیش مثل دومیش نبود. خدا رو شکر وقت کم نیاوردن برای نوشتن اما نتونستم revise کنم.  

بعد argument رو نوشتم. اونم نرسیدم revise کنم. فکر کنم نمره argument م خوب بشه. خوب تمرین کرده بودم! یعنی اینکه کلا چیز آسونی بود. اگر وقت داشتم میتونستم 3-4 صفحه دیگه از مطلبی که داده بودن ایراد بگیرم. خوبه ما ایرانی ها خوب ایراد گیر هستیم!

 verbal اولی فاجعه بود.  

ریاضی اولی بد نبود. شاید یکی دو تا توش ماکزیمم غلط داشته باشم. دو سه دقیقه ای وقت زیاد آوردم. رسیدم یکی دو تا سئوال رو که شک داشتم دوباره چک کنم. 

verbal دومی وحشتناک بود. حتی یک لغتش رو هم ندیده بودم. یه اشتباه بزرگ کردم رایتینگ بزرگش یه سری سئوال آن ور صفحه داشت چون رایتینگ رو تکرار کرده بود فکر کرده بودم یه رایتینگ جدیده و نزدم و رفتم بقیه رو شانسی زدم و وقت تموم شد برگشتم دیدم همون رایتینگه! دیگه 3 تاشو شانسی زدم.  

ریاضی دومی هم واقعا سخت بود. 3 دقیقه وقت کم آوردم و 2 تا سئوال آخری رو اصلا نرسیدم که بخونم.  

شانس ما هم میز اول بودیم مراقبه سریع برگه من بدبخت رو گرفت. برگشتم دیدم پشت سری هام هنوز دارن حل میکنن! کیک و آبمیوه ای هم رو که داده بودن نرسیدم کامل بخورم! قرار بود یه استراحتی وسطش بده. نداد. برای همینم وقت کم آوردم. الان راضی ام که GRE رو دادم. حداقل خیالم از این یکی راحت شد. شما هم اگر میخواهید این امتحان رو بدید هرچی زودتر بدید بهتره. آخه آدم هر چی هم بخونه خیلی نمره اش فرقی نمیکنه!

خداکنه هر نمره ای میشم برای این دانشگاه هایی که میخوام اپلای کنم خوب باشه.

GRE
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد