زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

2 هفته دیگه تافل دارم!

خب کلی وبلاگم رو امروز آپدیت کردم. شاید یه دو ساعتی میشه که دارم همینطوری تایپ میکنم. گفتم این مطالب رو بذارم بعدا به درد بخور میشن. GRE رو که دادم. خدا رو شکر بد نشد. حداقل نمره اش قابل ریپورت کردنه! (امیدوارم!) اما 2 هفته دیگه تافل دارم. این مدت هم هیچی زبان نخوندم. دارم شدیدا سعی میکنم که زبان رو درست کنم! برنامه ام اینه که توی این 2 هفته هر روز یه تست کامل تافل رو از صفر تا 100 بزنم تا کم کم هم با لغت هاش عادت کنم و هم با تست هاش. آخه تا حالا تست ازش کم زدم. تجربه ام از GRE میگه که خوبه آدم زیاد تمرین کنه تا زیاد بخونه. راستی یادم آمد یه سری از چیزایی که برای GRE مخصوصا قسمت issue رایتینگ خونده بودم رو اصلا یادم رفته که استفاده کنم. آخه سر جلسه دیگه وقت نبود که به این چیزا فکر کنم. حالا برای IBT دیگه این اشتباه رو نمی کنم. تنها قسمتی رو که هنوز توی IBT گیر دارم speaking هست. تجربه ام از رایتینگ GRE نشون میده که میتونم یه چیزی بنویسم که نمره بگیرم. reading هم که بهترین قسمت برای منه. آخه این مدت توی دانشگاه همش متن های انگلیسی خوندیم (هرچند که لغت کم میارم). Listening ام هم خیلی بد نیست. راستش رو بخواهید فیلم هایی که به زبان اصلی این چند مدت نگاه کردم بی تاثیر نبودن. البته زیاد هم فیلم ندیدم. اما همین هایی که دیدم کفایت میکرد تا بعد یه مدت بفهمم که چیزهای بیشتری دارم درک میکنم. Speaking هم در مورد عادی اش مشکلی ندارم. 45 ثانیه یا 1 دقیقه حرف زدن اونقدر سخت نیست! اما خب اگر موضوعش خفن باشه احتمال اینکه گیرم بندازه زیاده. اما در مورد Integratedش هنوز حتی یکی هم تمرین نکردم. یه مدتیه از تیلور هم خبر ندارم. بس که کار سرم ریخته. قرار بود آلبوم جدیدش این ماه بیاد نمی دونم آمده یا نه. به هر حال وقت ندارم برم سراغش. الان فقط به تافل فکر میکنم. فکر میکنم که اگر بتونم تافل رو 90 بگیریم که عالیه. حالا اگر 80 هم بشه بازم راضی هستم. میشه باهاش امریکا یه 3-4 جایی اپلای کنم. اما خدا کنه که دیگه زیر 80 نشم وگرنه کلا اپلای امسال رو از دست میدم باید بشینم یه سالی صبر کنم و زبان بخونم و... تا بتونم برم! 

از یه طرف هم مقاله هایی که دادم نتیجه اشون توی همین یکی دو هفته آینده میاد. خدا کنه حداقل یکی دو تاش قبول بشه که روزمه ام خوب بشه. مدارکم الان همش آماده است. فقط مونده SOP ام و تافلم. اگر این 2 تا هم با موفقیت انجام بشه دیگه فقط می مونه که اپلای کنم و پایان نامه ام رو تموم کنم و دفاع کنم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد