زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

بی خوابی های شبانه قبل از تافل

بی خوابی

ساعت نزدیک 2 و نیم هست و من خوابم نمیبره. امروز اصلا نتونستم تافل بخونم. صبح که بلند شدم سرم درد میکرد بعد یه نیم ساعتی لغت هایی رو که ریخته بودم توی برنامه ام نگاه کردم. بعد از اون هم ناهار خوردم و با دوستام چت کردم و ساعت 4 هم دیدم اصلا نمیتونم بخونم. گرفتم خوابیدم تا 7. بعد بیدار شدم نمازم و قرآن خوندم. رفتم خرید کردم و خلاصه شد وقت شام. شامی خوردم و بعد نشستم یه مقدار دیگه روی CV ام کار کردم. یکی دو تا ایمیل هم آماده کردم برای اساتید دانشگاه هایی که میخوام اپلای کنم. تا قبل از اینکه بخوام اپلای کنم باهاشون صحبت کرده باشم. باید یه سایت به اسم خودم راه بندازم که بتونم اطلاعاتم رو هم توش بذارم. یه طراحی ساده ای از سایتم کرده ام اما هنوز دامنه براش ثبت نکردم. فردا میرم برای ثبت دامنه اش. ثبت که کنم ایمیل ها رو میفرستم.


توی نامه از استادا خواستم که راهنمایی ام کنم. یکی از دوستام یه ایمیل زده بود به یکی از اساتید امریکا (ژوبین قهرمانی) در جواب بهش گفته بود که خیلی ها بهش ایمیل میزنن و اون فقط میتونه 4-5 تا رو قبول کنه. خیلی آمار وحشتناکی هست. اتفاقا 3-4 ماه پیش داشت میگفت که این آدم خیلی مخه بعد کاشف به عمل اومد که فامیل دورشون میشه. ولی نامه که بهش زده بوده گفته بوده من اصلا پارتی بازی نمیکنم هر کسی بهتر باشه اونو میگیرم! خدا کنه که من از این گیر ها نداشته باشم. یه استاد ایرانی پیدا کردم میخوام به اون ایمیل بزنم. چون به بازی سازی هم علاقه دارم یه استاد دیگه هم پیدا کردم که بازی سازی کار میکنه. همیشه دوست داشتم که بازی بسازم. از همون بچگی. یه چیزایی هم ساختم اما خب موقعیتش نشد که درسش رو بخونم. اگر بتونم برای دکترا بازی سازی بخونم خیلی عالی میشه. حتی حاضرم فوق لیسانس رو توی بازی سازی دوباره بخونم. این کاریه که واقعا بهش علاقه دارم و فکر میکنم علاقه بهترین مشوق هست.


چند ماهی میشه که روز و شبم قاطی شده. شدم night owl. جغدشب! یعنی اینکه شبا بیدارم روزا میخوام بخوابم. خیلی بده ها. شب GRE هم همینطوری بود. خدا کنه شب تافل دیگه اینطوری نشه. قبلا ساعت 10 شب خواب بودم. حالا نمیدونم چی شده. شب نماز شبم رو سحر میخوندم حالا اول نیمه شب مجبورم بخونم. 

شنبه هفته دیگه تافل دارم و اگر بدم یه بار دیگه از روی دوشم برداشته میشه. متاسفانه اسپیکینگ هنوز خیلی خیلی ضعیفم. میخوام 2 روز فقط ایپیکینگ کار کنم. اگر اسپیکینگ رو برسونم به 20 میشه امید داشت که 80 رو بگیرم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد