زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

Untouchable - قشنگ ترین شعر انگلیسی ای که شنیدم

تیلور - دور از دسترسسه چهار روز پیش که یه کم سرم خلوت شده بود رفتم چند تا آهنگ از تیلور دوباره گرفتم. آهنگ باورنکردی untouchable رو ده بار یا بیشتر گوش دادم. واقعا قشنگه. برام خیلی جالبه که چطوری یه دختر 20 ساله عشق رو به این معنا درک میکنه. خیلی جالبه. استثنا این شعر رو میذارم توی وبلاگم.



دور از دسترس هستی

مثل آسمان الماس مانند دور

من دارم به آخر میرسم

و فقط نمیتونم بهت بگم چرا

من فدای تو میشم

من فدای تو میشم


دور از دسترس

روشن تر از خورشید میدرخشی

و وقتی نزدیک هستی

حس میکنم دارم طاقتم رو از دست میدم


تیلور دور از دسترسدر نیمه های شب

وقتیکه من در این رویا به سر میبرم

مثل این می مونه که

یک میلیون ستاره کوچیک

اسم تو را صدا میزنن

تو باید بیای, بیا

بگو که همیشه با هم می مونیم

بیا, بیا

طعم اندکی از بهشته


هنوز یه نیمه مونده

و من همه روز رو اینجا صبر نمیکنم

میدونم میگی که بهتر بود اینجا میموندی

به هر جال (در واقع در فارسی باید اول میآمد)


ولی تو دور از دسترس

روشن تر از خورشید میدرخشی

و حالا که نزدیک هستی,

حس میکنم دیگه طاقت ندارم


در نیمه های شب

وقتیکه من در این رویا به سر میبرم

مثل این می مونه که

یک میلیون ستاره کوچیک

اسم تو را صدا میزنن

تو باید بیای, بیا

بگو که همیشه با هم می مونیم

بیا, بیا

طعم اندکی از بهشته


در نیمه های شب

ما میتونیم این رویا رو با هم درست کنیم

میخوام حس کنم که کنارم هستی

و درست پیش من ایستادی

تو باید بیای, بیا

بگو که همیشه با هم می مونیم

بیا, بیا

طعم اندکی از بهشته

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد