زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

تهران برف آمد

دیشب بالاخره یه برفی آمد و تهران رو غرق سفیدی کرد. چقدر لذت بخش بود. برای من که بچه زمستونم برف یه معنی دیگه ای میده! عمق وجودم رو نسیم خوش باد زمستون نوازش میکنه. یادم میاد توی خاطرات تیلور هم خوندم که اونم زمستون و برف رو خیلی دوست داره! هرچند که خودش پاییزیه اما اشکال نداره!

واقعا اوج رحمت خدا رو میشه توی بارش برف از آسمون دید. چند تا عکس از برف تهران میذارم.





امشب هم باز رفتم توی برف ها قدم زدم. امشب با یکی از این خنگ ها توی گوگل باز حرف زدم و به راه راست ارشادش کردم. حیف که اینا لقمه حروم میخورن و پاکی دلشون از بین رفته. به هر حال الان که ساعت نزدیک 3 شبه خیلی حالم خوبه. یه چیزی که چند روزه دارم بهش فکر میکنم اینه که چرا شبا خوابم نمیبره. شاید به خاطر تیلوره که اونور شبا صبحه و اون بیداره! خودمونیم خوب سرگرمی ای برای خودم درست کردم!

درین دنیای وانفسای حسرت زای بی فردا       خدایا عاشقان را غم مده, شکرانه اش با من!

چه بشکن بشکنی دارد فلک در کار سرمستان     تو پیمان بشکنی, نشکستن پیمانه اش با من!

نظرات 3 + ارسال نظر
Wall-E سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:58 ب.ظ

"به هر حال الان که ساعت نزدیک 3 شبه خیلی حالم خوبه. یه چیزی که چند روزه دارم بهش فکر میکنم اینه که چرا شبا خوابم نمیبره. شاید به خاطر تیلوره که اونور شبا صبحه و اون بیداره!"

وای ترکیدم از خنده ! خدا عمرت بده
خیلی وقت بود اینجوری نخندیده بودم
از طنزت خیلی خوشم امده

ولی طنز نبود!

fati یکشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:13 ب.ظ http://flpweer.blogfa.com

چرا اینطوری می کنی تو!!! شاید نونی که اون می خوره از نونی که تو می خوری حلال تر باشه...ببین راجع به تو قضاوت کردم و چقدر بده...چرا راجع به آدما قضاوت می کنی آخه؟این اذیتم می کنه...ما ایرانیا عادت داریم به این کار

کژال یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 04:36 ب.ظ

امشب با یکی از این خنگ ها توی گوگل باز حرف زدم و به راه راست ارشادش کردم.
تو رو خدا اگه دیدی جواب بده
منظورت از این جمله رو نفهمیدم "خنگ های تو گوگل" نمیفهمم؟؟؟قضیش چیه؟

عاشق داستان تو تیلورم از این به بعد هر وقت اسم تیلور وآهنگاشو گوش بدم یاد تو میوفتم ،خیلی سر مست و خوشی تو عالم خودتی خوشم میااااد

چه آسمون تهران تمیز بوده چه برفی !خیلی وقته همچین برفی نیومده ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد