زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

معرفی موسسه راهیان آبی دانشگاه (راد)

راهیان آبی دانشگاهموسسه راهیان آبی دانشگاه موسسه ای مجاز و مورد تایید وزارت علوم است که برای تحصیل در استرالیا و نیوزلند پذیرش میگیره. این موسسه نماینده رسمی بعضی از دانشگاه ها هست و برای همین برای بعضی ها مثل دانشگاه سیدنی و دانشگاه ملبورن پول نمیگیره. دیروز هم یه جلسه ای داشتن توی هتل هما که منم یه سر رفتم.
برای مشاوره 10 هزار تومن میگیرن و برای اپلای چند تا دانشگاه 250 هزار تومن و برای ویزا 250 هزار تومن. برای بورسیه 1 میلیون تومن و برای استاد و پروپوزال هم 1 میلیون تومن. اگرچه قیمت هاشون نسبت به بقیه پایینتر هست اما من یکی که ترجیح میدم خودم همه کارها رو انجام بدم. استرالیا هم مثل امریکا نیست که بشه بدون تماس با استاد همینطوری به خود دپارتمان اپلای کرد. بنابراین نمیشه تعداد زیادی اپلای کرد که به صرفه هست خودم بفرستم. برای نیوزلند هم که هزینه دانشگاه نداره به طور اتوماتیک پول بورسیه رو میگیرن! گفتم چرا؟ گفتن همینطوری!
دیروز مسئولش رو دیدم و گفتم که شاید بخوام برای کار برم استرالیا میتونم تحصیلی هم اقدام کنم یه دفعه انگار یه جوری که میخوام جنایتی مرتکب بشم گفت نه ما اقدام نمیکنیم! ما فقط برای کسانی اقدام میکنیم که واقعا بخوان درس بخونن. پیش خودم گفتم ای بابا اینا مثلا تحصیل کرده هامون هستن و اینطوری برخورد میکنن! باید بری دروغ بگی که بله من میخوام چنین و چنان کنم تا افتخار حرف زدن بهت بدن. حالا یکی بره راستش رو بگه من شاید نخواستم درسم رو تموم کنم و... انگار مچ دزد و قاتل گرفتن. واقعا کاشکی میشد یه فکری به حال فرهنگ جامعه امون کرد. حالا چه فرقی به حال این میکرد من شاید چکار کنم رو دیگه نمیدونم!
چون خوشم نیومد ازشون لینکشونو نمیذارم اما مطلب رو گذاشتم گفتم شاید به درد بعضی ها بخوره.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد