زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

داداشم ایتالیایی شد!

خب بالاخره پذیرش داداشم هم ایام عیدی از دانشگاه پلی تکنیک دی میلانو آمد و قرار شد که بره ایتالیا. فقط احتمالا تابستون باید خونه رو بفروشیم که بتونیم از پس مخارجش بر بیاییم. خدا میدونه چقدر خرج بشه اما فکر نمیکنم از ماهی 1 میلیون کمتر بشه. خدا به داد برسه.



فردا میبینی داداش نشسته بین اینا و داره استراحت میکنه و خدا میدونه من کجا باشم.

من خودم ایتالیا رفتم اما خب میلان رو نرفتم. اما فکر کنم شهر خوبی باشه و امیدوارم که بهش خوش بگذره.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد