زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

چند تا عکس از دانشگاه UCLA

امشب چند تا عکس از بهترین دانشگاه دنیا UCLA بذارم. این دانشگاه توی بهترین نقطه لس آنجلس هست و رنک بسیار بالایی داره و به قول یکی از دوستام خود امریکایی ها هم آرزو دارن که برن اونجا.

اگرچه بعضی موقع ها ترجیح میدم از دانشگاه های درجه دومی مثل SMU یا CGU دکترا بگیرم, چون بسیار راحتتر هستم و میتونم زمان دانشجویی هم حسابی کار کنم اما واقعا اسم دانشگاه هایی مثل UCLA وسوسه کننده هست. عکس های زیر رو اکثرا از سایت دانشگاه برداشتم برای همین اگر تکراری بود ببخشید.



اینم نمایی از یکی از ساختمان های دانشگاه با یه درخت زیبا.


اینم سالن مطالعه مربوط به کتابخونه هست. واقعا آدم بدش نمیاد بیاد اینجا درس هم بخونه.


وای اصلا باورم نمیشه یه همچین جایی توی دانشگاه باشه. دلم میخواد هر روز بیام و اینجا قدم بزنم.


اینم یکی از سالن هاش هست که بی شباهت به تالار هری پاتر نیست. واقعا خیلی خوب و خشکله.


اینم گل و گیاه های توی محوطه که اگر اشتباه نکنم یه جایی نوشته بود به 3500 گونه میرسه.

این درخت هم که دیگه آخر درخته.


توی فصل های مختلف درخت های رنگارنگ هم توش پیدا میشه که من خیلی دوست دارم.



واقعا فکرشو بکن که من دارم توی این راهرو قدم میزنم. این هال دانشگاه و این راهرو یکی از رویایی ترین جاهایی هست که من دیدم. آدم یاد فیلم هری پاتر میفته. 

اینم باغ ژاپنی هست که توی دانشگاهه.


البته همه UCLA به این خوشکلی نیست ولی من خوشکلاشو جدا کردم! نمیدونم چرا عکس هایی که پیدا میکنم همه بی کیفیت هستند. نمیدونم چرا یه نفر عکاس نرفته از اینجاها عکس درست و حسابی بندازه. حالا امیدوارم که سال دیگه بتونم از اینجا پذیرش بگیرم.

نظرات 3 + ارسال نظر
مهرداد دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:04 ب.ظ

salam.az webet khosham miad.gamoonam adame jalebi ham bashi.ham site khoobi dari ham eteghadate jalebi.manam akharaye arshadamam hast.tuye bargh.ye harfet manio ke tasmimam vase raftan dasht sost mishod be kare dobarevo in gre koofti omidvar kard...khodaro che didi shayad man sale baed ucla boodam..man poolesho daram harjaei beram amma dars khoondane pooli be kooft nemiarze.oonam too keshvare gharib.eyne tofe sar balast.......inam ye sher vase to ke bahali

2 ta dastaam khali amma
pore hesse por ghoroore
rahe man tange vali del
mige moghe oboore
mige bayad ke nabaashi
ke ye ghalbe kohne bashi
bayad az raahe dorostesh
beri ta setare bashi..........

parishab soroodam
bashe male to

اول تشکر میکنم هم بابت لطف و هم شعر.

الگوی من توی زندگی اون مورچه ای هست که وقتی تصمیم میگیره از دیوار راست بره بالا میره. شاید اولش چند بار بیفته اما ناامید نمیشه.

برای دانشگاه هم بگم حتی پذیرش از UCLA هم به این سادگی نیست. فکر نکنید اگر پول باشه دیگه همه چیز حله. اما اگر دانشجوی زرنگی هستید و نمرات خیلی خوبی هم دارید ارزش داره که حتما برید.

حتی پول این شانس رو بهتون میده که از یه دانشگاه ضعیفتر هم بتونید پذیرش بگیرید و برید و دانشگاه های دیگه رو هم ببینید و حتی با استادها رو در رو صحبت کنید و در آخر بهترین جایی که خوشتون میاد رو انتخاب کنید.

حتما میدونید که بچه هایی که زرنگ هستن و فاند نتونستن بگیرن و پول دارن که برن معمولا میرن و بعد از یک ترم فاند میگیرن.

آخرش هم اینه که پولی رو میدید و یه تجربه ای بدست میارید که عده خیلی کمی میتونن داشته باشن. این میتونه خیلی جالب باشه.

ati شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:53 ب.ظ

سلام.خوب هستید؟
ممنون از وبلاگ خوبتون.
من ترم آخرارشد رشته ریاضی(جبر)دانشگاه شهید بهشتی میخونم.میشه کمی راهنمایی کنید که چطور برای پذیرش اقدام کنم؟چه کارهایی باید بکنم؟؟؟باورتون میشه چیزی نمیدونم؟؟؟

سلام
بهترین کار اینه که از سایت ApplyAbroad.org شروع کنید. ویکی سایت رو قسمت های مرتبط رو بخونید و بعد از طریق انجمن با موضوعات بیشتری آشنا بشید و حتی از بچه های اونجا راهنمایی بخواهید.
به طور خلاصه:
1- آماده سازی مدارک: ریزنمرات رسمی + ترجمه, مدرک کارشناسی + ترجمه) نمرات زبان + GRE (برای امریکا) و ...
2- پیدا کردن دانشگاه های مقصد
3- بررسی اساتید دانشگاهها و موضوعات تحقیقاتی اونا و نامه نگاری با اونا
4- اپلای

faezeh چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1398 ساعت 02:15 ب.ظ

سلام میخواستم بدونم که من دیپلم گرفتم و میخوام برای ادامه تحصیل به این دانشگاه برم باید چیکار کنم؟

سلام بلاگ منو از ابتدا خوندین؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد