زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

ریجکت UCI و USC هم آمد

خب خب به خودم تبریک میگم که دیشب ریجکت دانشگاه USC و پریشب هم ریجکت دانشگاه UCI آمد. الان دیگه تنها دانشگاهی که جواب نداده UNCC هست که دیگه معلومه ریجکتم!

خب برای من که مهم نبود, من که برنامه ریزی کردم برای سال بعد. 


این یه عکس از USC (نمایشگاه کتاب امسال لس آنجلسه)


اینم یه عکس از UCI (اون من نیستم که دارم از اونجا رد میشم. اما خب شاید یه روزی رد شدم)



خب امسال که نشد بریم اینجاها, شاید سال دیگه بشه.خدا کنه بتونم از یه جایی فاند بگیرم.

نظرات 2 + ارسال نظر
هستی جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:23 ب.ظ

ان شائ الله حتما یه جای خوب قبول میشید.

متشکرم.
هر چی خدا بخواد همون میشه. شاید قسمت من این باشه که اصلا قبول نشم! به هر حال اینطوری که براش زحمت زیادی نکشیده بودم زیاد راضی نبودم که قبول بشم.

کژال پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 03:29 ب.ظ

نمیدونم الان کدوم دانشگاهی دوست دارم خوندن داستانت تا آخر برام هیجان داشته باشه

من یه عکس از دانشجوهای ایرانی آمریکا دیدم و اتفاقا شما رو هم دیدم شبیه این عکس از یک جای قشنگ داشتی رد میشدی (الکی مثلا واقعا دیدم ...)
وای وای من زده به مخم برم تا بیشتر .... نگفتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد