زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

قیمت ارز سر به فلک میزند

خب یه سایت خوب هست به اسم مثقال که سعی میکنه روزانه قیمت ارز و سکه رو بذاره و من هر روز دارم نگاهش میکنه.


شانس ما دلار امریکا امسال دیگه خیلی گرون شده. پارسال من برای اپلای ها گرفتم 1065 تومن. امسال و الان رسیده به 1195.

بذارید یه حساب سر انگشتی کنم. پارسال که من شروع به کار کردم دلار حدود 1000 تومن بود. فرض کنید, امسال تا الان شده 1200 تومن. این یعنی حقوق من 20% کم شده. به عبارت دیگر باید 20% بیشتر کار کنم تا همون حقوق پارسال رو بگیرم.

حالا فرض کنید که یه دانشگاه قبول شدم که سالی 24000 دلار در سال بهم بده که میشه ماهی 2000 دلار. این یعنی پولی که اون دانشگاه میداده 20% بیشتر به نفع من میشه. در نتیجه بهتره که هر جوری شده آدم یه منبع درآمد ارزی پیدا کنه.


نظرات 2 + ارسال نظر
محمد علی دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:00 ق.ظ

چقدر ما کفر ورزیدیم اون زمان ، یعنی الآن باید دعا کنیم قیمت ارز به این قیمت برسه

این مال یک سال و نیم پیش بود.

حسین سه‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1399 ساعت 09:22 ق.ظ

13 آبان 99 :
دلار 28500
یورو 32700

بله در جریان هستم. خدا به خیر کنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد