زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

پایان نامه رو باید از اول فرمتش رو درست کرد. :(

چه لحظه غم انگیزی هست وقتی که میبینید که ۱۵۰ صفحه پایان نامه تایپ کرده اید اما فاصله صفحه ها و پاراگراف ها را از اول تنظیم نکرده بودید. این دانشگاه نادون ما این همه سال فارغ التحصیل داشته هیچ کسی نیومده یه تمپلیتی بذاره که از این اشتباه ها نشه.

امروز فهمیدم که بعد از تایپ ۱۵۰ صفحه فرمت صفحه هام درست نبوده و وقتی بعد از چندین ساعت وقت اضافی نشستم فاصله صفحه ها رو درست کردم دیدم که بالای ۱۶۴ صفحه شد. اگر فاصله بین خطها رو هم درست کنم مطمئنم که راحت بالای ۲۰۰ صفحه میشه (اگر به 230 اینا نرسه). واقعا نمیتونم چیزی حذف کنم برای تک تک صفحه هاش زحمت کشیدم و اصلا چشم ندارم ببینم که حتی یک پاراگرافش رو پاک کنم چه برسه به اینکه بخوام ۵۰ صفحه حذف کنم. اصلا غیرممکنه. حالا سر دفاع بهم گیر ندن خوبه. جدا ناراحت کننده هست.

بدترین حس اینه که ببینی برای یه کاری بیشتر از چیزی که زمان لازم داشته زمان گذاشتی و انجام دادی. ای دریغ که چه شب ها نخوابیدم و چه روزها وقتم تلف شد تا اینها رو بنویسم و از اون بدتر اینکه این ور سال چقدر فرصت های خوب عبادت رو از دست دادم. 

از اول پایان نامه امو فرمت نکردم کلی ضرر کردم, شما مواظب باشید این ضرر رو نکنید!

عید همگی مبارک

نظرات 5 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:08 ب.ظ

حالا مگه حتما باید چیزی از نوشته هاتونو پاک کنید؟ نمیشه فرمتشو عوض کرد بدون دست زدن به نوشته ها؟

راستی عید شما هم مبارک

بستگی داره که گیر بدن یا نه. من همین الان حداقل 7 صفحه زیادی دارم و اگر درستش کنم میشه حداقل 30 صفحه اضافی. دیگه اشتباهی بود که کردم, نوشتم که اگر کسی اینو خوند دیگه مثل من نشه.
عید شما هم مبارک

حدیث و احسان یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:38 ب.ظ http://iranianhoteldari.persianblog.ir

سلام منو هم ترسوندی خب ما هم الان داریم روی پایان نامه خودمون کار میکنیم بازم مرسی از اطلاعتون بعد چطوری باید از اول فرمتشو درست کنیم؟

بهترین کار اینه که از بچه هایی که پارسال دفاع کردن فایل word شونو بگیرید و یکیشون که تمیز تر از همه کار کرده رو بردارید. یه کم ایمیل بازی داره که بتونید ازشون بگیرید. از استادا هم میتونید درخواست کنید.
نشد از اول یه فایل word تمیز مطابق چیزی که دانشگاه میخواد درست کنید.

محبوب چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:47 ب.ظ

کاش زودتر وبلاگتو دیده بودم
دقیقا این مشکلو ما داشتیم
حییییییییییییییییییف

نرگس دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:57 ب.ظ http://kho0namo0n.bloogfa.com

منم دقیقا این مشکلو داشتم یه فرمت از یه دانشکده دیگه گیر آوردم و مجبور شدم اونو انجام بدم. ای بابا

nasibe پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 ق.ظ

salam
bebakhshid dar morede mozue arshad k migid ta hade momken sade bashe yani mish koli ham bashe?
man mozuam ruye ghesmate open source va inke chetor developesh mikonan tu systemhaye open source e ...kheili koli nist????b nazare shoma???iradi dare age koli bashe?

سلام
بهترین کار اینه که نمونه پایان نامه ها رو ببینید همون مسئله رو برای یک کاربرد خاص تر حل کنید یا با یه روش دیگه حل کنید یا برید توی مقالات جدید ببینید دیگران دارن روی چی کار میکنن.
در مورد موضوعتون صلاحیت اینو ندارم که نظر بدم اما اگر فکر میکنید کلی هست بهتره یه چیز کوچیک جمع جور انتخاب کنید.
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد