زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

اندر احوالات این روزا

بعد از اینکه پایان نامه امو دفاع کردم, کارهای شرکت که خیلی عقب افتاده بودن رو این هفته به یه جایی رسوندم. این دو سه روز هم نشستم یه سایت درست کردم برای خودم که به استادا ایمیل میزنم اطلاعاتم توش باشه و بگم برن نگاه کنن. البته چون وب دیزاینر نیستم یه کم فاجعه از کار در آمد اما کارمو راه میندازه.این هفته که تموم بشه دیگه میرم توی فاز خوندن تافل. این مدت که دفاع داشتم هم اصلا نرسیدم که جی آر ای بخونم و ترجیح دادم که این 2-3 روز هم نخونم تا رزومه امو درست کنم و سایتم هم تکمیل بشه که ان شا الله از فردا بتونم به استادا ایمیل بدم.


این چند روز کلی پست برای شما گذاشتم که اگر نرسیدم که نزدیکای امتحان آپدیت کنم حالا حالاها مطلب داشته باشید که بخونید. به هر حال اگر فرصت کنم باز مینویسم. الان دیگه ساعت 2 نصف شبه و منم کم کم باید برم بخوام چون فردا هم کلی کار دارم. کلی هم مطلب بود که بنویسم برای امشب فرصت نشد. امیدوارم که در طی هفته وقت کنم که بنویسم.

نظرات 1 + ارسال نظر
اسمان جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:51 ب.ظ http://mennomen.mihanblog.com

سلام وودی ،خیلی جالبه پستهای کسی را بخونی که ارزوش رفتن بوده و الان هم به ارزوش رسیده،من هم مثل تو خیلی ارزو دارم که روزی امریکا زندی کنم،حتی اگه اون یکروز مونده به اخر زندگیم باشه اما خب من زمان زیادی را از دست دادم ،در واقع بیست و هشت سالگی به فکر رفتن افتادم اما اونقدر اشتباه کردم که الان که سی و شش سال دارم هنوز ایرانم ،خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنی و ممنون میشم تو این پروسه کمکم کنی،منتظر سرزدنت هستم چون که الگوی من هستی.

سلام
سر زدم. امریکا رفتن هدف خوبی نیست. بنده خوبی برای خدا بودن هدف بهتریه حالا هر جایی که باشه.
در مورد کمک هم که همیشه با ایمیل یا پیام خصوصی همین بلاگ هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد