زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

فردا تافل!

فردا امتحان تافل دارم و این هفته مجبور شدم که 4 روز برم سر کار! متاسفانه برای اسپیکینگ هیچی تمرین نکردم و برای رایتینگ نشد که خوب تمرین کنم اما ریدینگ و لیسنینگ رو خوب خوندم. حالا فردا  امتحان بدم ببینم چطور بشه. میخواستم تاریخش رو عوض کنم اما دیدم که بعضی ددلاین دانشگاه ها رو ممکنه از دست بدم. به هر حال بدم نمیاد یه محکی بزنم ببینم چطور میشم. اگر خوب نشدم حسابی تمرین میکنم که آذرماه دوباره بدم.

علی الحساب بگم که لغات GRE ای که حفظ کردم خیلی خیلی به درد تافل هم میخورد. حالا باز فردا معلوم میشه که آیا امتحان اصلی هم همینه یا نه.

هنوز با استادا نشده که تماس بگیرم. به چند تایی ایمیل دادم که زحمت نکشیدن حتی تمپلیت جواب بدن. به هر حال از فردا که تافل رو بدم و برم دنبال پرینت نهایی پایان نامه ام فقط GRE می مونه که اونم میشه همراه باهاش به اساتید ایمیل بدم.

الانم یه کم تیلور گوش بدم روحیه بگیرم, کم کم هم بخوابم که ساعت 12 هم گذشته و فردا باید 7 بزنم بیرون.

با آرزوی موفقیت برای همه بچه ها

التماس دعا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد