زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

نوشدارو بعد از مرگ سهراب - حقوق معوقه

یه چند ماهی بود که از بهار حقوقم عقب میافتاد. تقریبا کل تابستون هم حقوق نگرفته بودم و مهر و آبان هم که جی آر ای داشتم و سر کار نرفته بودم. هفته پیش بالاخره این معوقه های حقوق رو دادن. اما واقعیتش اینه که برای من دیر شده بود چون وقتی رفتم بازار هیچ صرافی مجازی ارز نمیفروخت.

طبق وعده و وعید قراره هفته ای که میاد یه اتفاقاتی در بازار بیفته و اوضاع بهتر بشه اما من که چشمم آب نمیخوره. وقتی که میگن هر کسی ارز داره باید تا 15 بهمن بیاد تحویل بده از نظر من یعنی اینقدر بی پول و بدبخت شدن که از 100 دلار پول توی دست مردم هم نمیخوان بگذرن. این هفته حساب کتاب کردم دیدم که خرج اپلایم تا حالا نزدیک 3 میلیون و نیم شده. حالا با این دلار 1820 تومنی که دیگه خدا میدونه تا وقتی ما بخواهیم بریم وضعیت چی میشه. حالا صبر میکنیم ببینیم این هفته چه شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
مرتضی یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:05 ب.ظ

آی گفتی
شما که تا حالا سه تومن خرج کردی داشتی خرج کردی ما رو بگو که بخوایم خرج کنیم باید لباس تنمون رو بفروشیم
اخیرا یه فرصت شغلی نه چندان بد برام پیش اومده
از ترس نداشتن خرج اپلای شیطونه میگه برم سر کار
اینم بگم که اگه برم سر کار دیگه نمیذارن از کشور فرار!!! کنم!
شدیم حیرون و ویرون از اینور رونده از اونور مونده!!

من بیشتر از 3 تومن هم خرج کردم. تموم شد حساب کتابمو اینجا میذارم که متوجه بشید خرجش چقدر شده. باید بگم که منم هیچی نداشتم. از اول امسال دارم صبح تا شب کار میکنم. اگر دنبال کرده باشید, میدونید که شب که از سر کار برمیگشتم تازه مینشستم لغت حفظ میکردم. الان 10 ماه گذشته و فقط 3 میلیون توی حسابمه که 1500 دلار هم نمیشه. اونم تازه پول خرید مدرک و ویزا رو بخوام از روش بدم چیزی نمیمونه. بی تعارف پول یکسال از صبح تا شب کار کردنمو دادم که از این خراب شده برم.
اونم امسال پذیرش نگیرم نه تنها این یکسال زندگیمو از دست دادم که بعدشم 2 سال باید برم سربازی. اگر پارسال رو هم روش بذارم = 4 سال. حالا یه جوون مثل من چقدر عمر داره که 4 سالشو هم بده خدا میدونه. اما اگر پذیرش بگیرم و بتونم برم اونقدری ضرر نکردم.
دوست من که پارسال رفت کانادا ماهی 1500 دلار میگیره. با پول الان ما میشه 3 میلیون (حداقل 3 برابر حقوق من) برای یک سوم کاری که من میکنم. تازه درسشو هم داره میخونه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد