زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

دانشگاه SFU ریجکت شدم.

SFU امروز برام نامه ریجکت رو فرستاد. یه جایی که فکرشم نمیکردم ریجکت بشم. آخه مثلا دیگه اینا چی میخوان؟ جی آر ای هم که جزو مدارک نبود. فکر میکردم که شاید بدون فاند از اینجا بگیرم, یه یک سالی برم کانادا و بعد از اونجا برم امریکا, چون شهریه دانشگاهش خیلی پایین بود. اما حتی بدون فاند هم به من ادمیشن ندادن. ظاهرا اوضاع خراب تر از چیزی هست که به نظر میرسه.


این همونی بود که اون استاد بی ادبه توش بود و بهم گفته بود که من دانشجوی بهتر از تو گیرم آمده دیگه تو رو نمیخوام! البته یه استاد دیگه هم بود که کارم بهش میخورد و دو بار هم بهش ایمیل زدم, اما اونم هیچوقت جواب نداد.

نظرات 5 + ارسال نظر
saeed سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:06 ب.ظ

salam

shoma namatoono ro be soorat post daryaft kardin ya email?
SFU az kond tarin daneshgah hast ke hatta sitesho ham update nemikone.

man fekr mikardam vaze Canada az US behtar bashe, makhsoosan SFU ke to khabara bood rekord daryaft komak mali ro shekaste (Donation) ke hoddoan 30-40 milion dollar bood. man omid dashtam ke ba in komake mali ke be daneshgah shode, vaze Fundeshoon behtar beshe,

felan montazeram.

movaffag bashin

سلام

راستش من اصلا انتظار نداشتم دیگه اینجا ریجکت بشم. مخصوصا که انتخاب مطمئن گذاشته بودم که اگر هیچ جا فاند نگرفتم اینجا رو بدون فاند برم چون برای دکترا شهریه خیلی خیلی کمی داره حدود سالی 5 هزار دلار.

جواب رو با ایمیل گرفتم. همین امروز.

حالا ایشالله که شما قبول میشید و فاند هم میگیرید.

موفق باشید.

saeed سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:10 ب.ظ

salam

dooste aziz, aya status aplikiyshene shoma tooye site
https://cas.sfu.ca/cgi-bin/WebObjects/cas.woa
update shode, ya hamoon email ro daryaft kardin.

bazi vagt-ha ke poshte sar ham reject misham ya vagti ke ye daneshgahi parvandamo gom karde bood, be saram mizane kami semajat be kharj bedam. in var un var shekayat konam az in hame tanbali va bikhyali daneshgah ha. vagean baazi hashoon kheyli bad barkhord mikonan.

nazare shoma chiye, mishe aslan shekayat kard?

tanx

سلام

برام ایمیل زدن. بهشون ایمیل زدم که برای چی ریجکت کردید, جواب دادن برای همونی که گفتیم! بیشتر از این هم نمیتونیم دیتیل بدیم. فقط نوشتن که اپلیکنت زیاد بوده و ما جا زیاد نداشتیم. در هر صورت من از این ریجکته ناراحت نشدم, سورپرایز شدم!

من ریجکت میشم بیشتر خوشحال میشم تا اینکه اینطور منتظر بمونم. الان سه تا دانشگاه توی امریکا هنوز جواب ندادن. یکی هم کانادا و یکی هم اروپا. البته اروپا کارش درسته, ایمیل زده 30 آپریل مصاحبه کنیم. من که دیگه چشمم از این مصاحبه ها آب نمیخوره. احتمالا اروپا هم ریجکت بشم دیگه گزینه آخر باید برم امریکا. گزینه آخرم برعکس شده!

من کلا با شکایت رابطه خوبی ندارم. از هر کسی و هر چی و هر جایی که باشه. البته در مورد ظالم باید افشاگری کرد و حق رو پس گرفت اما برای جایی که معلوم نیست, فقط اتلاف وقته. توی ایران که بدتر از بدتره, توی خارج هم که ما قوانین رو نمیدونیم و کی میتونه از اینجا پیگیر شکایت بشه؟ پول وکیل هم که نداریم.

خواهش

نوید چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:27 ق.ظ

ببخشید شما هنوز پاسپورت چه طوری برای وقت گرفتن اقدام کردین؟ یعنی هنوز فرم DS-160 پر نکردین و وقتی پاسپورت گرفتین زنگ میزنین آنکارا و وقت میگیرین و بعد فرم پر میکنین.
برای پرداخت اون ۲۰ دلار رو باید زمانی که زنگ زدین ژ اطلاعات کردیت کارد رو بدین؟ از لحاظ امنیت بعد این کار اطلاعات کردیت کارد رو تغییر میدین؟

موفق باشین.

سلام
با شماره پاسپورت قبلی ام. آنکارا تنها جاییه که میشه قبل از پر کردن DS-160 وقت گرفت. من هنوز جواب بقیه دانشگاه ها رو نگرفتم! البته دیگه امیدی بهشون ندارم و احتمالا با همین I-20 برای ویزا اقدام کنم.

بله شماره کردیت کارت رو دادم. خیر اطلاعات کارت عوض نمیشن! کلا فرض بر اینه که کارت درست استفاده میشه و اگر کسی غیرقانونی استفاده کنه بتونید شکایت کنید و کمپانی ویزا از جیب خودش پول شما رو پس بده تا زمانی که دزد رو دستگیر کنن و پول رو از اون بگیرن. اگرم نتونن که دیگه کمپانی ویزا از جیب خودش پول شما رو داده و تموم. منتهی چون ما ایران هستیم یه مقداری امنیت کمتری داریم که اونم خیلی مهم نیست چون تعامل کمتری داریم.
موفق باشید.

یک دوست پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:22 ب.ظ

سلام مهندس جان،

آقا مثل اینکه داداشات شانسشون بهتره. بگو یه دستی رو سر تو هم بکشن که دانشگاه های باقی مونده بهت پذیرش بدن!

امیدت رو از دست نده، اگر تو نا امید بشی وای به حال ماها!

سلام

نه بابا, اونم به خاطر دیر رسیدن نمره آیلتس اش di milano توی میلان رو ریجکت شد. یه دانشگاه تاپ هم توی فنلاند بود که شهریه هم نداشت ریجکت شد. علت ریجکتش هم نوشتن نبودن نرسیدن نمره زبان.
الانم میگه این دانشگاه رو دوست نداره و ترجیح میده چند ماه صبر کنه و بعدش بره میلان یا بتونه بره کانادا. به هر حال بستگی داره که چی بشه.

من برای چی ناامید بشم؟ من از همین دانشگاه هایی که پذیرش دارم هم خیلی راضی هستم. احتمالا یکی از همین امریکایی ها رو بدون فاند هم شده برم. شاید دانشگاه ها هم فهمیدن که من به درد دکترا نمیخورم!

حبیب پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:30 ب.ظ

سلام.شما راحت تر نیستید اگر اول مهاجرت کنید بعد ادامه تحصیل بدین؟

سلام
من راحتترم, نظام وظیفه راحتتر نیست!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد