زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

کلیر شدم؟ فکر کنم.

امروز سر کار بودم و اصلا حوصله هیچ کاری رو نداشتم. سایت Clearance آنکارا رو چک کردم و دیدم که شماره پرونده منو هم زده. ظاهرا کلیر شدم و باید برم ویزامو بگیرم.

برخلاف چیزی که میگفتن آدم وقتی کلیر میشه تازه ناراحت میشه که میخواد بره, من این مدت یه مقداری ناراحت بودم اما وقتی فهمیدم کلیر شدم خیلی خیلی خوشحال شدم چون حداقل دیگه میدونم که تکلیفم چیه. دیگه بقیه ساعاتی که سر کار بودم نفهمیدم چی شد, اینترنت هم شدیدا کند بود و نمیشد هیچ کاری کرد. دیگه شیرینی گرفتم و برگشتم خونه. این هفته ای که گذشت هم کلی اتفاق افتاده که وقت نمیکنم بنویسم.


نظرات 6 + ارسال نظر
فرناز یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:33 ق.ظ

مبارکه! سفر به سلامت.

ممنونم. این هفته یا هفته آینده سفر دوم به آنکاراست.

شاهین یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ق.ظ http://gull.blogfa.com

تبریک می گم، خدا رو شکر خوان هفتم رو هم رد کردی!

ممنون.

هستی یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:44 ق.ظ

تبریککککککککککککککککک

ممنونم.

ن یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:56 ب.ظ

تبریک میگم. این دفعه میخواین تا وان زمینی برین بقیرو با هواپیما

بین address line 1 و address line 2 در فرم هایی که باید آدرس رو پر کنیم چه فرقی هست؟ یه نمونه میتونین بگین که شامل کوچه و خیابان و اسم آپارتمان و طبقه و واحدش بشه.

ممنون. نمیدونم دارم بررسی میکنم. یه جا پیدا کردم که چارتری با ماهان میبره 345 رفت و برگشت شاید اونو گرفتم. آخه زمینی خیلی توی راهم.

ظاهرا برای ما که آدرس هامون تک خطی هست, آدرس رو توی آدرس 1 مینویسن, هر چیش جا نشد توی 2 مینویسن.
اما ظاهرا اونجا بعضی آدرس ها کلا دو خطی هستن مثل آپارتمان و ... که اینطوری نوشته میشه:

Address 1: 123 Main Street
Address 2: Apartment A-12

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080323134127AAvfi0a

موفق باشید

فاطمه یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:15 ب.ظ http://www.withstars.com

خوب پس دیگه واقعا داستان دنباله دار به سوی آمریکا تمام شد.
این تیکه رو با صدای مجری بخونید:
"بعله خوانندگان عزیز، اینطوری شد که آقای آسمان خدا تا آخر عمر به خوبی و خوشی با تیلور عزیزش زندگی کردن.......
قصه ما به سر رسید کلاغه به خونش نرسید"
جدی نوشت: واقعا خوشحالم و بهتون تبریک میگم

this was the very first page
Not where the story line ends
....

جلال یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:52 ب.ظ

با سلام

بهتون تبریک میگم که کلیر شدید ان شا الله روزهای خوبی در انتظارتون باشه.
بنده یه سوالی داشتم ممنون می شم کمکم کنید. بنده ان شا الله قراه آبان GRE و آذر ماه هم تافلم بدم. می خواستم بدونم مدارک ترجمه شده ام رو برای deadline پانزدهم ژانویه حداکثر تا چه تاریخی می تونم بفرستم تا دیر نشه. در ضمن در مورد گرفتن ریز نمرات از دانشگاه بدون آزاد کردن مدارک قبلا سوال پرسیده بودم پیگیری کردم به بنده گفتند نمی دیم می خواستم بدونم در این شرایط به وزارت خونه مراجعه کنم می تونم کاری کنم؟ ببخشید این سوال هم اگه مایل بودید پاسخ بدید. شما ریز نمرات ارشدتون رو از دانشگاه تهران در دوره روزانه بدون آزاد کردن مدرکتون گرفتید؟

با احترام فراوان

جلال

سلام

ممنونم. خوب آماده بشید برای امتحان. اگر میتونید یک سال هم صبر کنید تا نمره بهتر بگیرید صبر کنید.

شما ترجمه مدارک رو از همین الان بگیرید هم ضرر نمیکنید.
دانشگاه آزاد نیاز به آزاد کردن مدرک نداره که. شما از سازمان مرکزی پیگیری کنید. به هیچ وجه هم به دانشگاه نگید که برای اپلای و اقدام برای خارج رفتن میخواهید. دانشگاه آزاد داداشم هم خیلی اذیت کرد تا ریزنمره ها رو داد و آخرشم از سازمان مرکزی کلی پیگیری کردیم تا قبول کردن (البته به خودم راحت دادن). در کل اسم خارج که میاد یه عده ای کارمند ناآگاه دانشگاه شروع میکنن به ابراز لطف از طریق چوب لای چرخ گذاشتن. برای ارسال ده روز قبل از ددلاین بفرستید تا مطمئن باشید به موقع میرسه. بستگی به پست اش داره و کشوری که میفرستید. پست دانشگاه معمولا 3-4 روزه میرسه. پست DHL , TNT غیر دانشگاه برای امریکا حدود 11 روز طول میکشه ولی کشورهای دیگه 4-5 روزه هم میرسه.

تا جایی که میدونم دانشگاه هایی که ریزنمره رو انگلیسی صادر میکنن ریزنمرات رو به دانشجو نمیدن و پست میکنن و فکر میکنم که دانشگاه تهران هم مثل شریف و امیرکبیر و... اینطوری باشن.
شما حتی بدون فارغ التحصیل شدن هم میتونید ریزنمره رو بگیرید اون موقع حتی مدرکتون هم نیامده چه برسه که بخواهید آزاد کنید. اگر دقیقتر بپرسید شاید بتونم راهنمایی کنم.

موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد