زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

تمپلیت برای ایمیل زدن

از اول بگم که اصلا تمپیلیت دیگران به درد شما نمیخوره. هر کسی باید تمپلیت خودشو درست کنه و مطابق با شخصیت خودش باشه.


من خودم اینو نوشتم و میفرستادم که احتمالا اصلا به درد هیچ کسی نخوره, چون هیچ استادی به من جواب نداد. احتمال داره نامه من خیلی بد بوده باشه و یا اینکه من بدشانس باشم.


Dear Prof. ...,

     I have a Master's degree in the field of ... from University .... . I would like to pursue my graduate studies toward PhD, and I found some of your research projects interesting.

     I am a diligent student with GPA 18 of 20 and TOEFL 100. I also have some research experiences and several publications in the field of ..., specifically .... and .....

     I came to know about you and your researches via your website and some of your papers. It would be a great honor for me to attend your department and be your student. I was wondering whether you have any opening position in your group for the next fall or not. Thank you for your time and consideration.

Best regards,
.....
http://....


من برای بعضی استادا یه چیز کاملا منحصر به فرد اون استاد هم مینوشتم ولی هیچ کدومشون حتی به اون منحصر به فرده هم جواب ندادن. نوشتن اونا بعضا 3-4 تا ساعت طول میکشید اما وقتی جوابی نمیگیری فرقی نمیکنه. بنابراین به نظرم همین که یه تمپلیت داشته باشید کافیه. بنابراین توصیه میکنم حداقل برای اولش تمپلیت داشته باشید, بعد اگر استاد جواب داد میشه کم کم راضی اش کرد.


بعضی ها میرن یه ریسرچ پروپوزال هم تعریف میکنن و میفرستن که مثلا به استاد نشون بدن که.....



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد