زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

تشکر محترمانه از اساتید

یه چیز خیلی مهم که باید همیشه در دنیای آکادمیک مدنظر داشت محترمانه بودن همه ایمیل ها و روابط هست. کلا اصل بر احترام متقابل در هر شرایطی است. 


ایمیل محترمانه به اساتید

از اونجایی که تعداد اساتیدی که به من جواب دادن خیلی خیلی کم بودند تصمیم گرفتم که از همشون تشکر کنم. البته اگر همه این کار رو کنن که خوب نیست اما دیدم همه نمیکنن برای همین گفتم چرا من نکنم.


Dear Prof. ..................,

It was a great honor for me to join your research group, but unfortunately, I didn't get an admission from USC. By this email, I am going to thank you for answering my emails, and considering my application. Maybe our paths will cross again one day. Either way, I wish you all the best.

Sincerely,
..................


یک خاطره در این مورد

چند وقت پیش یکی از بچه ها یک ایمیلی از یکی از استادا گرفته بود که این دوست ما فکر کرده بود که استاد بهش توهین کرده و کلا ماجرا را اینطور برداشت کرده بود که: تو چطور آدمی هست که ایمیل هاتو دیر به دیر جواب میدی و اصلا وظیفه من نبوده که اینقدر پیگیر ادمیشن برات باشم و ... خلاصه اینم یه جواب تندی برای استاد فرستاده بوده که اصلا دیگه نمیخوام با تو کار کنم!!! 

من که ایمیل استاد رو خوندم فهمیدم که استاد فقط توش توضیح داده بود که من بیشتر از وظایفم برای شما کار انجام دادم اما شما هر چند وقت یکبار میایی و ایمیل هاتو جواب میدی و یه جورایی گله کرده بود. اصلا چیزی بی احترامی یا توهین آمیز نبود و کلا اصل هم بر همین هست ولی توی اون شرایط این دوست ما اینطوری برداشت کرده بود و اون کار اشتباه رو هم کرد.



نظرات 2 + ارسال نظر
reihane جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:23 ب.ظ

salam az etelaati ke tu weblogetun mizarin vaghan mammnonam...ba khundan baazi az matnaii ke gozashtin vaghan angizeye mano 100barabar afzayesh dadin..vaghan mammnoon..ama ye seri soal vasam pish omade...reshtatun chie?kudoom uni budin?alan iranin ya usa ?

سلام
خواهش میکنم. از وسط وبلاگ خوش آمدید. وبلاگ رو از اول بخونید...

سبا ایرانی شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:31 ق.ظ

سلام با آرزوی موفقیت در روزهای پیش رو.

ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد