زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

آقا سل داری! قسمت آخر - سل نداری

صبح رفتم محضر برای اینکه وکالت بدم به پدر و مادرم که وقتی میرم اونجا بتونن کحارهای اینطرف رو برام درست کنن. توی محضر کلی معطل شدیم و آخر هم کارمون انجام نشد. من یه برگه سفید امضا کردم و گفتم دیگه خودتون اینجا درست پرینت کنید.


بعد آمدم آزمایشگاه و جواب آزمایشم رو گرفتم. به غیر از چند مورد که مربوط به چربی خونم بود بقیه همه نرمال بودن. برای آزمایش ESR اما فقط یه رقم نوشته بود و معلوم نبود نرمالش باید چند باشه. گفتم وای خدا این چرا اینطوریه! رفتم توی صف و نوبت گرفتم برای پزشک عمومی چون به نظرم زودتر جواب میداد!


دکتره تا منو دید گفت: شما همونی بودی که سل داشتی؟؟؟

منم خشکم زد, گفتم: سل که نداشتم, گفتید معلوم نیست.

گفت: همون دیگه, که جواب PPD ایتون مثبت بود.

گفتم: بله خب.

گفت: خب برای چی دوباره آمدی؟

گفتم: رفتم پیش متخصص گفت جواب ESR هم باید بیاد. الان جوابشو گرفتم

گفت: خب برای چی آمدی پیش من؟

گفتم: خب این همه آزمایش چک-آپ دادم, شما هم یه نگاهی کن ببینی مشکلی ندارم.

حتی حاضر نشد که نگاه کنه و گفت: ببر پیش همون متخصص ببینه.

گفتم: آخه, بقیه آزمایش ها چی؟

گفت: اون متخصص داخلیه دیگه خودش میدونه.


دوباره برگشتم نوبت گرفتم برای متخصص عفونی که اون روز بودم. خوشبختانه خلوت بود و ظاهرا فقط 2-3 نفر جلوی من بودن. توی نوبت که نشسته بودم. خودمو آماده میکردم برای اینکه بگه جواب آزمایشت مشکل داره, شاید یه آزمایش دیگه, شاید واقعا سل دارم؟ توی این فکرا بودم که صدام کردن و رفتم توی اتاق. امروزه خانم دکتره خیلی خوش اخلاق تر شده بود. نمیدونم چون سرش خلوت تر بود یا هر چی. 

منو که دید گفت: دیروز کلی منو به خاطر شما دعوا کردن که چرا از دفترچه اش برگه نکندی.

گفتم: خب من که فرار نکردم, الان آمدم بکنید!

گفت: دیگه مهم نیست, تموم شد. بعد یه نگاهی به نتیجه آزمایش کرد و گفت خخخخخخخخخخب 4. مشکلی نداره که.

منم یه نفس راحتی کشیدم و گفتم, بقیه چیزا چی؟ یه چند تا این بالاها بیشتر یا کمتر از نرماله.

گفت همه اش مربوط به چربیه. باید یه مقداری از نظر رژیم غذایی رعایت کنی و چربی و شیرینی کمتر بخورید و ... و برام اون برگه رو مجددا نوشت.

حس کردم که خیلی دلش میخواد با من صحبت کنه, آخه من ایستاده بودم و همینطوری حرف میزد و مجبور شدم بشینم و باز داشت برام توضیح میداد. ولی من عجله داشتم که به دندون پزشکی ام برسم. برای همین سعی کردم که زودتر مکالمه رو تموم کنم و گفتم: پس دیگه مشکلی ندارم که؟!

گفت: نه. ایشالله که مشکلی نباشه. 


و خداحافظی کردم و رفتم. بدین سان داستان سل نداشتن من هم تموم شد.

نظرات 13 + ارسال نظر
m چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:43 ق.ظ

وااااای خدارو شکر...خیلی خوشحال شدم...برات آرزوی موفقیت دارم... تو همه مراحل :)

ممنونم

Helen چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:00 ق.ظ

شکر خدا. میدونستم چیزی نیست. هورااااااااااااااااااااااااااااااااا

ممنونم

محمد علی چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:08 ق.ظ

خوب خدا رو شکر...



چقدر ترس برمون داشته بودااا

خدا رو شکر
ولی ترسی نداره زندگی فراز و نشیب داره تا ما غافل نشیم و شکر خدا یادمون نره
همین سلامتی چه نعمت بزرگیه که یادمون میره

فاطمه چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:38 ق.ظ http://withstars.blogfa.com

دیدی گفتم چیزی نیست
همش آزمایشات الهی بود

شکر خدا

افلیا چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:03 ق.ظ

سلام دیدی انرژی مثبت چقدر خوبه! خدا را شکر!

شکر خدا

ریحانه چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:23 ق.ظ

اقاااااااااااااااااااا تبریک میگممممممممم خدارو شکر که مشکلی نبود...

شاهین چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:27 ق.ظ http://gull.blogfa.com

خدا رو شکر!

شکر خدا

ارغنون چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:00 ق.ظ

خیلی خوشحال شدم

ممنونم
شکر خدا

ساسان چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:33 ب.ظ http://saros7.blogfa.com

الحمد لله

گر تیغ بارد در کوی آن ماه
گردن نهادیم الحکم لله

تینا چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:57 ب.ظ

سلام
من فقط یه هورا بکشم!خدا رو شکر.

سلام
ممنونم
خدا رو شکر

یگانه چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:52 ب.ظ

من از اولش هم می دونستم مشکلی نداری
خدا دوس داره زندگیت هیجان داشته باشه

شاید!

جلال پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:02 ق.ظ

سلام

خیلی خوشحال شدم بارتون آرزوی سلامتی و تندرستی می کنم. ان شا الله سفر خوبی داشته باشی.

با احترام

سلام
ممنونم
شما هم همینطور

الهام پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:51 ب.ظ

در پناه حق

ان شا الله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد