زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

آخرین سفر به شیراز

روز پنجشنبه بعد از ظهر نوبت دندانپزشکی داشتم. یکی از دندونامو رو دکتر گفته بود باید حتما روکش کنم و برای همین آدرس یکی از متخصص ها رو گرفته بودم. پنجشنبه که رفتم بهش نشون دادم, گفت حداقل 4-5 جلسه کار داره و دو هفته ای طول میکشه. مبلغش هم یا یک میلیون و پنجاه هزار تومن یا نهصد و پنجاه هزار تومن میشه. هر جوری حساب و کتاب کردم دیدم نمیتونم یک میلیون دیگه برای دندونام خرج کنم. تازه میگفت اون یکی هم که پر کردی روکش میخواد, حالا دوست نداری نذار ولی احتمال داره که بریزه. یعنی اینطوری حدود دو میلیون دیگه باید میدادم.


یه تماس گرفتم به دخترخاله ام که برام یه پرس و جویی از شیراز کنه. بعد از پرس و جویی که کرده بود, گفت هر روکش اینجا با حدود 500-600 هزار تومن هم میشه کارش رو انجام داد. برای همین تصمیم گرفتم که سریعتر برم شیراز. این شد که صبح زود جمعه با خانواده راه افتادیم به سمت شیراز. تا هم داداشم بتونه دیداری با خانواده تازه کنه, هم من بتونم خداحافظی هامو بگیرم و هم بتونم این دندونمو هم درست کنم.



هفته پیش که هر روز بیمارستان و دندانپزشکی بودم و سر کار نرفتم و این هفته هم که شیرازم و دیگه فکر نکنم بتونم برم سر کار. البته من بهشون گفته بودم که از اول مرداد دیگه نمیتونم بیام, خودشون خیلی اصرار داشتن که تا آخرین روزی که پرواز دارم هم باشم. خوب شد بلیت هواپیمامو عقب انداخته بودم وگرنه ممکن بود به کارهای دندانپزشکی ام هم نرسم. وسایل رفتنم رو هم که هنوز تکمیل نکردم. کاشکی همه ماه ها ماه رمضان بود. چهارشنبه هم بازم خواب خوب دیدم و خیلی خوشحال شدم.

نظرات 2 + ارسال نظر
ساسان جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:46 ب.ظ http://SAROS7.BLOGFA.COM

سلام رفیق.....
مثل همیشه مطالب به درد بخوری گذاشتی.....
موفق باشی

Helen شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:55 ق.ظ

وای شیراز و دروازه قرانش. به به. جریان این خوابا داره جدی میشه ها. . حالا فک نکنم اونحا یهو همه دندونات درد بگیره . حداقل یه ترم یا یه سال که میشه مراقبشون بود تا اگه لازم شد تو سفر برگشتت به ایران سال دیگه کاملش کنی نه؟ الان ادم تو این موقعیت خودش کلی پول لازم میشه براش.

من ویزام سینگله و نمیتونم برگردم. بله پول لازمم میشه اما خرج دندانپزشکی واجبه. اگر میتونستم پارسال درست کنم امسال اینقدر خرجم نمیشد.
برای هر کسی که میخواد بره هم بهترین کار اینه قبل از رفتنش درست کنه. قیمتش هم مهم نباشه, اینجا دکتر خوب پیدا کردن شاید راحتتر باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد