زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

روز چهارم - فعال کردن کارت ATM

از بانک که آمدم بیرون رفتم خونه. دیدم هیچ کسی نیست. یه کم خونه رو مرتب کردم و وسایلمو مرتب کردم و یه سری هم رفتم دانشگاه و بعد توی راه برگشت از دانشگاه یادم آمد که کارت دبیتم رو فعال نکردم. بانک اینجا یه کارت دبیت موقت میده که روش اسمت نیست. بعدش تا قبل از 30 روز کارت جدید رو میفرسته که روش اسم داره و وقتی فعالش کنی این کارت غیرفعال میشه. فعال کردنش هم اینطوریه که باید بزنی توی دستگاه ATM و موجودیشو چک کنی. Balance Review. 

  

 

کار با دستگاه هم جالب بود. کارت رو که میزدی همون موقع کارت رو پس میداد. اینطوری دیگه مطمئن بودی که کارتت گم نمیشه. بعد همه مانیتورش هم رنگی بود و تاچ بودند. نوشته ها هم خوانا و فونت بزرگ بودند. توی ایران من همیشه از اینکه این دستگاه های ATM تاچ نیستند تعجب میکردم اما اینجا وقتی زدم و دیدم کار میکنه سورپرایز شدم! خیلی خوبه. همه چیز منطقیه! همینجا میشه پول هم توی حساب ریخت یا برداشت. خوبه که خیلی کارها اینجا راحتتر انجام میشه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد