زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

روز پنجم - در خانه

صبح که بیدار شدم یه کم با منصور صحبت کردم. گفت من دو تا معذرت خواهی بدهکارم بهت. یکی دیروز ظهر بعد از بانک گفتم با ماشین میام دنبالت دیگه یادم رفت. یکی دیگه هم دیشب که خوابم برده بود. گفتم مشکلی نیست. بعد گفت ما دیروز با نیما رفتیم Garage Sale و یه مقداری وسایل خریده بود. یه میز گرفته بود و صندلی و ...  

 

توی امریکا خیلی مرسوم هست که هر کسی که وسایل زیادی داره هر چند وقتی یکبار میاد یه Garage Sale یا Yard Sale میزنه و چیزایی که اضافه داره رو میذاره برای فروش با قیمت خیلی کمتر. اینجاها میشه چونه هم زد. چیزایی که منصور خریده بود تقریبا نصف قیمت نو اشون بودن. اما میگفت که ارزش نداره آدم این همه بره تا این Yard Sale ها چونکه ما چند جا رفتیم خیلی چیز به درد بخوری یافت نمیشد. گفتم دیگه همینه.   

 

 

 

یه نگاهی به خونه انداختم دیدم تمیز شده. گفت دیروز آمدند و بالاخره تمیز کردن. اما وقتی داشت آشپزخونه رو تمیز میکرد من رفته بودم دوش بگیرم دیگه برگشتم دیدم دختره پیچونده و رفته. فهمیدم که یه دسته گل دیگه هم دیروز آب داده و صبر نکرده این نظافت چی بیاد و همه جا رو تمیز کنه. خب منم بودم ول میکردم میرفتم. وقتی هزارتا کار دارم, چه میدونم که آقا کی میخواد از حمام بیاد بیرون که بیام تمیز کنم؟ در هر صورت منصور خودش دستشویی و حمام رو تمیز کرده بود.

نظرات 3 + ارسال نظر
H شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 ق.ظ

پیشنهاد میکنم یه وب دیگه با عنوان "ماجراهای من و منصور" جداگانه بزنی. هههههههههههه. راستی این اسم واقعیشه یا اونم معادل سازی کردی؟

به جز اسم تیلور خانم هیچ اسمی واقعی نیست اینجا.

؟ چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:53 ق.ظ

اونجا خوابگاه نیست؟ منظورم اینه که همه مجبورن خونه اجاره کنن مثل ایران خوابگاه رایگان (با قیمت خیلی کم مثل دانشگاه های دولتی ایران) نیست که کسی بگیره؟ میشه یه اطلاعاتی هم درباره خوابگاه های اونجا برای دانشجوهای خارجی بدی ممنون

سلام
خوابگاه هست اما نه با قیمت کم. اینجا دانشگاه بزینسه و دانشجوی خارجی منبع درآمد. خونه ای که ما گرفتیم 640 دلار یه خونه یک خوابه هست. دانشگاه داشت یه اتاق تکی رو توی یک خونه بدون آشپزخونه میداد 450 دلار. آخرایی که ما میآمدیم یکی از بچه ها میگفت که همون اتاق خالی رو اجاره کرده 640 دلار. یعنی اندازه خونه ما پول داده و یه اتاق گرفته و حتی نمیتونه توش آشپزی کنه.

jame شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:30 ب.ظ

آقا این منصور خیلس مشکوکه......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد