زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

هشت سپتامبر - تگزاس پارتی - صف پشمک

زولبیا رو که خوردیم گفتیم تا تموم نشده برگشتیم تا پشمک هم بگیریم. منصور هم این دوست امریکاییشو پیدا کرد و با اون رفت. منم رفتم توی صف پشمک. وسط های صف که بودم منصور آمد گفت بیا برای ما هم بگیر. اینقدر من از این کارا بدم میاد که حدی نداره. دیگه اینقدر اصرار کرد ژتون اونا رو هم گرفتم.  

 

  

صف پشمک هم خیلی شلوغ بود. یه جورایی نامردیه این همه آدم اینجا ایستادن بعد اینا برن برای خودشون بگردن و یکی دیگه براشون پشمک بگیره.

 

   

نزدیک نوبت من که شد دستگاه پشمک سازی اشون خراب شد. اینقدر توش از این پودرها ریخته بودند که دیگه گیر کرد.  

 

 

 یعنی این دو سه نفر آخری نیم ساعت طول کشید تا بالاخره پشمکهای همه رو بده. به منم دو تا بیشتر نداد و البته منم دیگه اصرار نکردم که بیشتر بده.  

 

آمدم بیرون دیدم آقا منصور جایی که میگه نیست. یه دوری زدم اینطرف اونطرف دیدم نه خیر نیست که نیست. بالاخره یه یک ربع بعد پیداش شد. پشمکش رو بهش دادم و همینطوری که داشت میخورد گفت وای چرا یکی گرفتی من به این دوستم قول داده بودم. گفتم اگر قول دادی چرا خودت داری میخوری؟ حداقل اینو میدادی به اون که زیر قولت نزده باشی. بعد گفت ولش کن حالا یه چیزی بهش میگم.

نظرات 4 + ارسال نظر
نوید پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:48 ب.ظ

پس دوست آمریکایی منصور خبر نداشت که منصور میخواد صف واینسته و کارشو بده یکی انجام بده.

شایدم داشت. فکر نکرده بودم

ابراهیم پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:44 ب.ظ

منصور رو عشقه. وودی جان در مورد انتظاراتی که از یه TA میره می خوای واسمون بنویسی ؟

حتما مینویسم. اما بذار یه کم بگذره چون هنوزم خودم خیلی توجیه نیستم!

H جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 ق.ظ

کم کم دارم بیشتر میفهمم چی میکشی بهتره تو این مدت یکم حواست باشه شاید بتونی یه ایرانیه دیگه یا یه خارجی سازگار با خودت پیدا کنی برا هم خونه ای سال بعدت. مطمئنم سال دیگه یا تنها خونه میگیری یا با کس دیگه

نرگس دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:44 ب.ظ http://kho0namo0n.bloogfa.com

یعنی عاشق این منصورما. میتونم یه مشت اساسی بزنم تو فکش!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد