زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

دهم سپتامبر - کشف باقی ورزش های دانشگاه

امروز باز برگشتم به Activity Center دانشگاه بپرسم ببینم شرایطشون چطوریه. گفتن اول اینکه همه ورزش ها برای دانشجوها رایگان هست (در واقع پولشو روی شهریه گرفتن). منتهی برای کلاس های آموزشی مثلا برای بدنسازی زیر نظر مربی یا آموزش شنا چه فردی و چه گروهی باید پول بدید. مثلا برای شنا گروهی برای 10 جلسه میشه 50 دلار. تکی میشه 75 دلار. یا بدنسازی میشه 30 دلار شما که TA داری میشی 16 دلار.  

 

بعد یکی از دخترها آمده بود و بلد نبود و یکی از مسئولین اونجا داشت راهنماییش میکرد منم دنبالشون رفتم ببینم چه چیزای دیگه ای دارن. گفت که اینجا میتونید قفسه ترمی اجاره کنید و یا از قفسه های روزانه مجانی استفاده کنید. هر وقت که اینجا باز باشه میتونید استفاده کنید. غیر از استخر و ... که قبلا کشف کرده بودم سالن آموزش رقص و ورزش های رزمی رو هم بهش نشون داد. 

  

  

سالن فوتبال سالنی هم دخترا و پسرا با هم داشتن فوتبال بازی میکردن. کنارش هم یه دیوار بود برای صخره نوردی که احتمالا ساعاتی که فوتبال نیست استفاده میکنن. امروز مسابقات بود و روی در اسم تیم ها و ساعات مسابقاتشون رو هم زده بود. 

 

روی در و دیوار هم عکس یه ورزش های عجیب غریبی مثل یوگا در آب و ... رو زده بود.  

 

 

 

تقریبا میشه گفت همه جور ورزشی توی دانشگاه هست و اینجا بهشت ورزشکارهاست. بعضی ورزش ها که تیم های تخصصی دارن و توی مسابقات هم شرکت میکنن. 

 

 

ورزش هایی هم که توی دانشگاه نیست معمولا کلوپ داره و بچه ها با هم میرن کلوپش بازی میکنن. چند وقت پیش دیدم که بچه های کلوپ بولینگ فراخوان داده بودن برای عضوگیری و رفتن به کلوپ بولینگ نزدیک دانشگاه.

نظرات 7 + ارسال نظر
فاطمه شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:22 ق.ظ http://www.withstars.com

الان دیگه خاطراتی که مینویسی مال امروزه یا هنوز از تاریخ امروز عقبی؟ آخه میخوام ببینم اینهمه سرگرمی مال هفته های اول شروع دانشگاه بوده یا همیشگیه؟

عنوانشو نگاه نکردید؟

فاطمه شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:53 ق.ظ

سلام خوبی؟ من تقریبا هر دو روز یکبار میام اینجا و به همین خاطر میخواستم ازت تشکر کنم که هیچ وقت پشیمونم نکردی از اومدن به اینجا و تشکر از اینکه ازت چیزی یاد میگیرم
فقط بعضی وقت ها حسودی میکنم که منم زورمو بزنم و بیام اونجا ولی بعدش میبینم اونجا نمیتونم طاقت بیارم
راستی اقتصاد اونجا واقعا همین قدر خرابه؟؟ تی وی ایران که خودشو کشت به خاطرش

سلام
ممنونم. لطف دارید. اینجا وضع اقتصادی خراب بوده. الان رو به بهبود هست و من به جرات میتونم بگم که یک صدم مشکلات اقتصادی ایران هم توی امریکا نیست.
مردم اینجا اینقدر راحت زندگی میکنن که حدی نداره فقط توقعشون خیلی بیشتر از مردم ماست.

؟ شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:41 ب.ظ

اونجا بین دانشجوهای آمریکایی و دانشجوهای اینترنشنال فرق هم میذارن؟ مثلا احساس کنید که شما رو کمتر تحویل می گیرن خلاصه از این اذیت ها که تو ایران وقتی ببینن یکی خارجیه میکنن؟ تو ایران وقتی خارجیا میان اکثر مردم میگن اینا حتما خیلی پولدارن که اومدن تفریح یا اینجا درس بخونن یا میخوان جیبشو خالی کنن یا حقشو بخورن یا تحویلش نگیرن

من ندیدم هیچوقت فرقی بذارن. اینجا اصلا اینطوری نیست.

س شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:50 ب.ظ

دلار شده 2800!!!!!!!!
خوش به حالتون. کاش منم زودتر اقدام میکردم. برامون دعا کنید

خودم اخبار رو دنبال میکنم و جای تاسفه

حسن کچل شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:31 ب.ظ

پسر معطل نکن

ای جان جای من خالیه

از دم همشونو ثبت نام می کردم

بابا درسارو شب امتحان ناپلئونی میگذرونی

اگه با این امکانات بشینی درس بخونی بی انصافیه

من که دارم هنگ می کنم

با این توصیفات شما

خیلی ببخشید اسم دانشگاههای ما حتی اون پولی هاش

یه چیز دیه است

که خجالت می کشم بگم

حالا در کنار درس قدر اینارو هم بدون

بای

ممنون اما گفتم ترم 1 بگذره یه کم منم با محیط و نمره دادن و درس ها آشنا بشم بعدش یه برنامه ریزی درست و حسابی کنم. فعلا دارم سعی میکنم قوانین حاکم بر محیط اینجا رو کشف کنم.

نرگس دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:21 ب.ظ http://kho0namo0n.bloogfa.com

ببینم چه وودی ورزشکاری ازتون در می یادا. وودی وودی هی هی

hamid dashti یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:41 ب.ظ

سلام بگرد kick boxingپیدا کن خر رفیقت که خیلی اذیتت میکنه کن بره یکم کتک بزننش بخندی!!!!!!!!!!!!
منصور منظورمه!
اخر خندست
چرا خودت اذیتش نمیکنی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد