زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

عید قربان مبارک

امروز ساعت کاریم یه هندیه آمد سئوال داشت راجع به درس. یکساعتی طول کشید تا بالاخره تونستم براش توضیح بدم که چطوریه. مشکل این بود که سه تا تعریف مختلف از اون مفهوم بود و استاد یکیشو گفته بود و ما توی لیسانس یکی دیگه اشو خونده بودیم و توی ویکیپدیا هم یه طور دیگه تعریف کرده بود.  

 

آخرش که میرفت گفت: عیدتونم مبارک باشه.  

گفتم: کدوم عید؟  

گفت: عید قربان دیگه مگه مسلمون نیستید؟  

گفتم: بله هستم ولی فکر کردم شاید شما منظورتون یه عید دیگه باشه. شما هم مسلمون هستید؟  

گفت: بله و در حالی که از در بیرون میرفت گفت عید قربان مبارک باشه.  

منم گفتم عید قربان شما هم مبارک. وقتی رفت داشتم فکر میکردم چه زود فراموشم شده. 

نظرات 6 + ارسال نظر
جلال جمعه 5 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:42 ق.ظ

با سلام

می خواستم عید سعید قربان، پر شکوه ترین و زیباترین جلوه تعبد در برابر خالق یکتا رو به شما تبریک عرض کنم. درسته فاصلمون از سرزمین وحی دوره ولی دلامون که نزدیک هستش!

با احترام

سلام
ممنونم. عید شما هم مبارک

حسن کچل جمعه 5 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:18 ب.ظ

عید شما هم از تهران بارانی در کنار درختان طلایی رنگ جمشیدیه مبارک

سلام
ممنونم. عید شما هم از دالاس سرسبز مبارک

H شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:38 ق.ظ

واقعا این بود ارمانهای ما؟

محمد علی شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:52 ب.ظ

رفت حاجی به طواف حرم و باز آمد

ما به قربان تو رفتیم و همانجا ماندیم

عیدت مبارک برادر

عید شما مبارک

یونس یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 ب.ظ http://itpost.blogfa.com

مبروک

محمد علی یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:27 ب.ظ

ممنون @};-

یه سوال ؛ این میراث هیسپانیک چیه؟

نمیدونم چیه. توی ویکی پدیا هم چیزی ازش نیافتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد