زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

3 اکتبر - جلسه بچه های روانشناسی

امروز همینطوری رفتم برای یک جلسه کاریابی که مربوط به بچه های روانشناسی بود که فارغ التحصیل شده بودند. فکر کردم عمومیه و رفتم. بعد دیدم که جلسه سومشون هم هست و استاده هی میگفت خب اینا رو که هفته پیش گفتم.  

 

 

چیز جالبی که برام اتفاق افتاد این بود که بچه هایی که آمده بودند حرفای جالبی میزدند. یکیشون میگفت من که درسم تموم شد فکر میکردم الان میرم با ماهی 4000 دلار استخدام میشم اما الان هر چی دنبال کار میگردم بیشتر از 2500 دلار در ماه پیدا نمیکنم. این حقوقی نبوده که من دنبالش باشم. به نظرتون چکار کنم برای فوق لیسانس بخونم یا نه. یه دختر دیگه هم میگفت منم دقیقا همین مشکل رو دارم. اون آقاهه هم داشت براش توضیح میداد که ببینید شما با لیسانس موقعیت های کاری بیشتری دارید اما وقتی فوق لیسانس بگیرید این موقعیت ها کمتر میشن ولی درآمدتون بیشتر میشه. باید بشینید بررسی کنید که آیا میخواهید 2 سال دیگه درس بخونید که فوق بگیرید یا نه. یه چیزایی هم در مورد انواع کارهایی که وجود داره توی روانشناسی بود میزد که من چون اطلاعات نداشتم خیلی نفهمیدم.  

نظرات 1 + ارسال نظر
سیدرضا دوشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 02:43 ق.ظ

سلام آقای دکتر؛
بیشتر از 90 درصد مطالب وبلاگ شما رو خوندم. ممنون از مطالب قشنگتون.
این نظرم که می نوشتم مطمئن نبودم شما بازم اینجا تشریف میارین یا خیر.
اما چون خودم روان شناسی می خونم به این پست نظر دادم.
اگه این نظر رو خوندین و اگه اطلاعی داشتین لطف کنید از وضعیت رشته روان شناسی هم بگین واسمون. من لیسانسم و خرداد 94 فارغ التحصیل میشم. حتما سعی می کنم فوق لیسانس رو در یک دانشگاه خوب باشم به امید همون جاییکه شما هستید. چون الان دانشگاه آزادم...

سلام
وضعیتش نمیدونم چطوریه اما معمولا رشته های اینطوری براشون فاند پیدا نمیشه. اگر بخواهید با هزینه خودتون تحصیل کنید که نباید مشکلی باشه
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد