زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

یک کم در مورد این روزا

این هفته رو کلا تعطیل بودیم. چون Thanks Giving بود. این هفته خیلی زود گذشت. من کلی پروژه داشتم که انجام بدم. چون آخر ترم هست دیگه وقت زیادی ندارم که پروژه ها رو تموم کنم. متاسفانه خیلی بیشتر از چیزی که فکر میکردم دارن طول میکشن. میخواستم این چند روز داستان رو برسونم اما دیدم از درس ها عقبم. 

این هفته خبر خیلی خوب این بود که داداشم برای یک بورس توی دانشگاهشون که فقط به هفت نفر میدادن اول شده بود و حالا یک هفته ای میبرنشون چین. خیلی خوشحالم که عمرشو تلف فوق لیسانس خوندن توی ایران نکرد و الان توی ایتالیا یه دانشجوی خیلی موفق شده. هم بورس تحصیلیشو براش کامل کردن و هم اینکه الان ارتباط خیلی بهتری با دنیای امروز رشته اش داره. 

امروز صبح برای اولین بار بعد از نماز یه کم مدیتیشن کردم. خیلی تجربه خوبی بود. آدم یه کم آرامش میگیره. این هفته هم یه سری رفتم باغ وحش و امشب هم خونه یکی از اساتید اینجا بودم که بعدا مینویسم. در کل روزا خیلی زود میگذره و امیدوارم که بتونم ترم رو درست تموم کنم. دیروز یکی از بچه ها وسوسه ام کرد که برای UCLA اپلای کنم. آخه یه استادی داره دنبال دانشجو میگرده که کارش هم به من میخوره. اما من اینجا رو خیلی دوست دارم چون فشار درسی زیاد نیست. باید ببینم چکار میخوام کنم. در کل اینجا زندگی خیلی آروم و خوب پیش میره. یه کم از نظر حرکت به سمت اهدافم دارم تنبلی میکنم که ایشالله کم کم درست بشه. 

نظرات 6 + ارسال نظر
test جمعه 3 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:16 ب.ظ

ایشا الله درس رو خوب میخونی .
پروژه و تدریس و تصحیح اوراق و ... هم به موقع درست انجام داده شده میگذره .
راستی یادم نبود برای گرفتن فاند تبریک بگم - بر یزید لعنت - فاندت مبارک باشه به سلامتی !
هر چه دیره گفتنش .

نیما شنبه 4 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:56 ق.ظ

دادا فوق لیسانستو کدوم دانشکاه خوندى؟برادرت لیسانسشو کجا خوند؟

نیما شنبه 4 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:59 ق.ظ

آقا فوق لیسانستو کدوم دانشکاه خوندى؟برادرت لیسانسو کجا خوند؟میخوام بدونم تأثیر دانشکأه جه قدره

قبلا نوشتم. موفق باشید

هستی شنبه 4 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 ق.ظ

خودت دقت کردی که محتوای پُستت کاملا منطبق با Thanks Giving
بود ؟

برعکس شما زندگی اینجا داخل ایران داره ورز به روز سخت تر میشه!

نه دقت نکردم یعنی چی؟

هستی دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:55 ب.ظ

خب مگه Thanks Giving روز شکر گزاری نیست ؟
منظورم این بود که تو پُستت بطور ناخودآگاه یه جورایی شکر گفتی ...

شاد و سلامت باشی .

آها.

س سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:22 ق.ظ

سلام
اگر شما ا÷لای کنی برای جای دیگه و پذیرش بگیری مقدار واحدهایی که اینجا گذروندید رو قبول میکنن یا باید از اول شروع کنید؟
برای اپلای تو رزومتون باید بنویسید که الان مثلا فلان جا دانشجوی دکترا هستم یا این یک نکته منفی هست؟
موفق باشید

سلام
بستگی به قوانین داره. نمره های بالای 3.5 رو برای درس های معادل توی اون دانشگاه معمولا قبول میکنن. یه کم مثل ایرانه توی قوانین ترنسفر.
قاعدتا باید نوشت. اما میشه ننوشت. نکته منفی نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد