زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

بچه دوم - یه دختر امریکایی خوشکل

چند ماه از بچه اولم گذشته بود تصمیم گرفتم یه بچه امریکایی هم داشته باشم. اینبار یه سایت دیگه پیدا کردم به اسم savethechildren.org که چند تا بچه از امریکا هم داشت و یکیشو انتخاب کردم. اینبار بچه ام خیلی خیلی خوشکله, یه دختر سفید با موهای خرماییه. این سایته یه خوبی داره میشه برای بچه ات ایمیل هم بزنی ولی نوشته هر بار 48 ساعت طول میکشه چون بررسی میکنن چی مینویسی. (عکس غیر واقعیه ولی یه ذره شبیه) ما که این همه ماهیانه داریم از دانشگاه میگیریم 30 دلارشم بدیم برای این کار. اینجا بلیت یه روز شهربازی 30 دلاره. ولی این کار لذتش از هر چیزی بیشتره. 


واقعا وقتی این همه لذت خدا توی کارای خوب گذاشته چرا یه نفر بخواد وقتشو بذاره برای لذت هایی که زود میگذره و آخرش ذلته؟


یه سایت دیگه بود که میشد راحتتر با بچه ات ارتباط برقرار کنی ولی چون عکس نذاشته بود ترجیح دادم که از اون انتخاب نکنم. 

نظرات 18 + ارسال نظر
یاس چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:19 ق.ظ

خوشکل بودن!ا
یه معیار جالبی....
{ بقول مارمولک: فقط خود خداست که بین بنده هایش فرقی نمیگذارد}

یاس چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:21 ق.ظ

کامنت قبلی رو برای خودت نوشتم
لازم نیست منتشرش کنی
مطمئنم که تو اجرت بخاطر کار خیری که انجام میدی محفوظه
منظورم اصلا ایراد گرفتن و زیرسوال بردن انتخابت نبود
فقط ناخودآگاه این جمله یادم افتاده بود نوشتم
کارخیر کردن لیاقت میخاد
شما داشتی و من و خیلی های دیگه نداریم!

حسن کچل چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:07 ب.ظ

واقعاً بهت تبریک می گم
احسنت به این حسّ و حالت

من اگه بودم اصلاً به فکر این کارها نبودم

امیدوارم در فکر من هم از این جور حمایت های اجتماعی تقویت بشه

احمد چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:40 ب.ظ

وودی وودی جون گل کاشتی.
عجرت با خدا.
فقط این یه سوال منو چرا جواب نمیدی؟
یکی یه سایتی معرفی کرد گفت اتوماتیک برات تمام دانشگاههای آمریکارو اپلای میکنه یادم نیست چی بود شما اطلاعاتی در این مورد داری ؟
البته جسارته هااااا

سلام
جواب دادم که نمیدونم.

H چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:57 ب.ظ

تو رو خدا اینهمه بچه یتیم و بی بضاعت و بدبخت بیچاره واقعی داریم اینجا که من حتا نمیدونم اول به کدومشون باید برسم. کار خوب همه جا و همیشه خوبه ولی تو رو خدا اگه میشه به بچه های همینجا بیشتر برس. باز اونجا ادمای پولدارش مولتی میلیاراش خیلی تعدادشون زیاده موسسات خیریه و ان جی او ها هم خیلی زیاده و خیلیم فعال. ولی تو ایران خیلی خیلی بچه ها محدود ترن . از طرفی تعداد ادمای محتاج هم زیاده از طرفی چون ادمهای با سطح زندگی پایین هم زیادتره هرکی کلاه خودشو چسبیده تا باد نبره یه لقمه نونی برا خودش و زن و بچش بیاره دیگه کسی زیاد هوای ادمهای محتاج و خیلی بدبختو نداره بگذریم از چندین تا ادم گمنام خیر . ولی واقعا ادمها اونجوری مثل قبل کمک نمیکنن. تو رو خدا به داد این بچه ها برس. من خودم هم سه تا شونو دارم ولی چون وضعیت اقتصادی خیلی بد شده خیلی کمتر از گذشته بهشون میتونم برسم خیلی کمتر.

هر چیزی جای خودش داره. اینم جای خودشه.
من که الان بیست روز بیشتره که میخوام ریال جور کنم بریزم توی حسابم که مقرری این بچه رو بدم هنوز موفق نشدم. ایران پول ریختن خیلی سخته. این شرکت هم حقوق عقب مونده ما رو نداد که نداد.

H چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:02 ب.ظ

بعدشم چرا همش خوشگلا رو انتخاب میکنی. اون دختر زشت ها ادم نیستن. خیلی بده. منم وقتی رفته بودم طرح اکرام ایتام یه بچه رو انتخاب بکنم همش تو عکسا دنبال خوشگلاشون بودم. بعد یهو خیلی از خودم بدم اومد که حتا تو اینکار هم قیافه ادما برام مهمه. بیچاره بچه های زشت یا معمولی حتا تو این جور وقتا هم بهشون کم توجهی یا ظلم میشه. خودمو نو بزاریم جای اون دختر زشت یتیم محتاج که همه از رو عکسش سریع رد میشن دنبال خوشگلا بگردن.

اشکال نداره. دو تا دلیل هست:
1- خشکلی و زشتی نسبی هست. یکی برای من خوشکله و برای یکی زشت.
2- بعد هم فرض شما خوشکل ترین رو انتخاب کرد, نفر بعدی هم همین کار رو میکنه و همینطوری ادامه پیدا میکنه تا آخرین بچه انتخاب بشه.

زشت اونه که بتونه و از دستش بربیاد کمکی کنه و نکنه.

مونس چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:40 ب.ظ

از وبلاگ خانم پیانیست با وبلاگتون آشنا شدم.
پدر شدن بار دوم رو تبریگ میگم.به امید چهلمین بار بابا شدنتون
حس خیلی خوبیه.میدونم!

CHARAC چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:31 ب.ظ

ای کاش بین بچه های خوشگل و کمی خوشگل فرقی نمیذاشتن

س پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:02 ق.ظ

به نظر من که این طبیعت آدمه که وقتی میخواد کاری کنه اون طرف به دل آدم بشینه. وقتی نشست اون میشه خوشگل از دید اون.... شاید اونی که من به نظرم خوشکله برای بقیه معمولیه یا حتی زشته! به نظرم کارت خیلی هم خوبه .... این کارا لیاقت میخواد که شما داری. بهت تبریک میگم.... امیدوارم روزی بتونی 40 تا بچه داشته باشی

نوید پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:16 ق.ظ

ایران هم مولتی میلیاردر کم نداره!

ملیحه پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:15 ب.ظ

سلام. داشتم دنبال سایت پرویز شهبازی ( گنج حضور) می گشتم و وبلاگ شما را پیدا کردم نیم ساعتی شد که داشتم توی وبلاگتون می چرخیدم. بهم بد نگذشت .همیشه تنها بودم تنها از این جهت که اینجا کسی گنج حضور خیلی براش مهم نیست .

خیلی ها نمیگن چون آن لاف بود که پر توان زد

بی باک پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:08 ب.ظ

سلام. نمی خوام قضاوت کنم، اما من کاملا با نظر H موافقم!
خوشگل بودن یا معیارهایی مثل اون اجر کار خیر رو پایین میاره یا شاید هم کلا اجرشو از بین ببره - در ضمن، چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.
اینها نظرات شخصی منه! امیدوارم عصبانی نشی

البته خوبه آدم برای نظرات شخصی اش دلیل و منطق داشته باشه. مخصوصا وقتی کسی نظر مخالفی داره باید برای نظرش دلیل داشته باشه. من برای H سه تا دلیل نوشتم. حالا شما هم دلایلتون رو بیارید بحث کنیم.

H پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:29 ب.ظ

من که میدونم دلت پاکه. کار خیرم اینجا و اونجا نداره. هدف نیتتت که برا رضای خداس. میدونم پول ریختنم از اونجا برا ایران خیلی دردسر داره. فقط یهویی یاد اون روز خودم افتادم. باهات موافقم" زشت اونه که بتونه و از دستش بربیاد کمکی کنه و نکنه." کاش هر کی با سطح متوسط درامد یه بچه رو قبول کنه یا با سطح بالاتر یه خانواده رو پوشش بده.

test پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:06 ب.ظ

آقا شما چه روح لطیفی دارید !
ایول

Wall-E جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:03 ق.ظ

الان داشتم مستند woody allen رو میدیدم بی اختیار یاد تو افتادم

آهان یه شباهتایی میده

مهیار دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:46 ق.ظ

سلام من یک چیزی میخواستم راجع به آمریکا بدونم اینه که دولت به سیتیزن ها حقوق ماهیانه میده

شنیدم که میده. از چند و چونش خبر ندارم.

سیما دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:24 ب.ظ

آقای وودی سلام
نمره تون چطور شد؟ چرا آپ نمیکنید؟

سلام
ببخشید خیلی حالم بد بود این چند روز ولی از دیشب بهتر شدم, شایدم دیگه خوب شدم.
برای فردا باید کاور لتر بدم برای یه شرکتی که تابستون میخوام کار بگیرم که برام خیلی مهمه. برای همین الان چندین ساعته که دارم نامه اشو درست میکنم ولی تموم نشده. زمانی که میخواستم امشب بنویسم رفت برای این کار. هنوزم کار داره و اینجا نصف شب هم رد شده. سعی میکنم فردا بنویسم. نمره رو هم هنوز نزدن احتمالا فردا بزنن.

هستی پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:19 ب.ظ

کارتون خیلی خوبه و بقول یکی از بچه های اینجا اینجور کارا لیاقت میخواد که خدا نصیب هر کسی نمیکنه ..
ولی بهتر نبود پول این بچه امریکایی رو هم برای بچه های ایران خرج میکردید؟
از این لحاظ میگم که فکر میکنم اونجا خیرها بیشترند!
و از طرفی با همین پول ( برای یک نفر آمریکایی ) میتونستید سرپرستی چند کودک ایرانی رو بگیرید ...

البته هرکی مختار زندگی خودشه و من فقط نظر خودم رو گفتم

هر چیزی جای خودش داره. این کار هم جای خودشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد