زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

اطلاعات مواد غذایی

یکی از چیزای خوبی که توی امریکا هست اینه که روی بسته همه مواد غذایی اطلاعات مربوط به ویتامین ها و کالری و ... نوشته شده. به جز میوه ها که جداگانه فروش میره من ندیدم هیچ چیزی روش اینا نباشه.



این عکس مربوط به همون صبحانه امریکایی هست و تقریبا مقوی ترین چیزی که به عمرم دیده بودم.



توی ایران یادمه فقط در مورد کالری بعضی چیزا یه چیز مشابه این داشت.

نظرات 5 + ارسال نظر
اقا حبیب شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:00 ب.ظ

یه سوال بی ربط،دختر امریکاییا خوشکلترن یا ایرانیا
البته بدون تعصبا

تیلور خانم.

H یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:38 ب.ظ

وای مردم از جوابت ههههههههههههههههه

اقا حبیب یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:43 ب.ظ

محمد احمدی چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:58 ب.ظ


عجب وبلاگ توپی داری . من که کلی اطلاعات گیرم اومد
دمت گرم
راستی میتونم ایمیلتو داشته باشم یا صفحه فیسبوک ؟

zireasemanekhoda@yahoo.com

آنی جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:40 ب.ظ

این مطلب عالی بود من رو یاد حرف دکتر نوشادی یکی از بهترین استادهای دانشگاه صنعتی شیراز، استاد درس های مدیریتی ک در دوره لیسانسIT خوندیم انداخت و چقدر لازم بود این یاداوری.
فقط کاش ی مثال میزدید تا قضیه برا همه روشن تر بشه مثلا دکتر نوشاادی میگفت اگر ی بچه ی آشغال رو زمن انداخت نباید بهش بگید چقدر دختر/پسر بدی هستی یا چقدر بی نزاکت و کثیفی. چون اینجوری کل شخصیت وجودیشو زیر سوال میبری. بلکه باید دقیق ب اون کار اشتباهش اشاره کنی کثلا بگی این کارت ک اشغال اینجا ریختی درست نبود.
ضمنا من از انجا ک دنبال فرایند اپلای برا PhD کامپیوتر بودم این وبلاگ رو دیدم و چقدر مطالب مفید در اون زمینه هم داشت.
ای ولله و دستتون ب شدت درد نکنه
همیشه پیروز باشید و سلامت و شاد

خواهش موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد