زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

18 فوریه - آشنایی با یه دختر ایرانی

امروز داشتیم میرفتیم اتاق حامد که یه دختر ایرانی هم آمد. آمده بود که حامد برای پروژه یکی از درساش کمکش کنه. یعنی جواب تمرینا رو اگر از بچه های دیگه گرفته بهش بده. دیگه باهاش صحبت کردیم. ترم پیش هم این دختره توی کلاس من بوده اما چون بد اخلاق بود من اصلا باهاش حرف نزده بودم. البته بهش گفتم نمیدونستم ایرانیه. اگرچه مطمئن نبودم ولی خب حدس میزدم. اما امروز که حرف میزدیم خیلی خوش اخلاق بود و صداش هم قشنگ بود و شبیه اون دختری بود که دوم دوستش داشتم. به جز امروز من هیچوقت ندیده بودم که لبخند بزنه یا حتی لباس هایی بپوشه که یه کم دخترونه باشن. همیشه لباس هاش رسمی بودند ولی امروز استثنا هم آرایشش دخترونه بود و هم لباس هاش. اونم اینجا فوق لیسانس میخونده و فاند نداره و من یه کم بهش راهنمایی کردم که چطوری فاند بگیره. در مورد ریسرچ و رئیس دپارتمان هم بهش گفتم و گفتم نمیدونم که جلسه ای که هست خصوصیه یا نه. اگر خصوصی نبود میگم شما هم بیایید که شاید از این طریق بتونید ازشون فاند بگیرید. من خیلی راحت میفهمم که یه دختر امریکایی مثلا چطور آدمیه اما خیلی برام سخته بفهمم یه دختر ایرانی چطور آدمیه چون همه ایرانی ها چند تا لایه شخصیت دارن و تقریبا در هر زمانی یکی دیگه هستن. 


قبلا جیراج بهم گفته بود یه دختر ایرانی توی کلاسمون هست اما من نمیدونستم این دختره هست. شب با جیراج داشتیم حرف میزدیم گفت آره دوستام بهم گفتن که خیلی دختر پولداری هست. منم بهت که گفته بودم. همیشه لباس های گرون قیمت میپوشه و گوشی اش هم گرونترین گوشی موبایله. الانم که فاند نداره ولی مشکلی برای پول شهریه و ... نداره. داشتم فکر میکردم که این هندی ها آمار همه رو در میارنا. من اگر 10 سال هم با این دختره در ارتباط بودم نمیفهمیدم که پولدار هستن یا نه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد