زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

18 فوریه - صحبت با حامد و رضا در مورد دخترا

امشب زنگ زدم به حامد که چرا نیامد برای ورزش. تلفنی که صحبت میکردیم گفت اون دختر چینیه که اون روز عکسشو بهت نشون دادم. گفتم خب. گفت اونم پرید. گفتم ااااا. چطور؟ گفت دیدمش گفت دوست پسر گرفته! گفتم ای بابا تو هم که داری دخترا رو میپرونی. بعد رضا گفت آره دیگه چند تا دختر باز حرفه ای افتادن پای همدیگه فقط دخترارو میپرونن! به این حرف رضا نیم ساعت میخندیدیم. کلا این هفته حامد برای ورزش نیامد و منم نرفتم.
نظرات 2 + ارسال نظر
امیر پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 ق.ظ

سلام
من داشتم توی این سایتا کلمه‌ی smu رو سرج می کردم که وبلاگه شما رو پیدا کردم و یکی دوتا پست ازش، در حقیقت من اونجا اپلای کرده ام منتظر جوابشم. شما چی شد پذیرشتون؟ میشه یکمی توضیح یدین درمورد این دانشگاه؟

سلام
دانشگاه private و شهریه اش خیلی زیاده. سالی که من اپلای کردم پذیرش راحت گرفتم اما فاند نداشتن. دیفر کردم و سال بعد هم فاند نداشتن. از نظر موقعیت جغرافیایی جای خوبی از شهر دالاس هست و کمپس اش یکی از زیباترین و به روایتی زیباترین کمپس دانشگاهی امریکاست.
همه بچه پولدارای دالاس میرن اونجا و طبق شنیده ها کلاب پولدارهاست و اکثرا بعد یکی دو سال با هم آشنا میشن و شرکت راه میندازن (امریکایی ها نه اینترنشنال ها). طبق قانون دختر یا خوشکل میشه یا درسخون احتمالا همه دختر خوشکل ها هم اونجا هستن چون دانشگاه ما که نمیان.
بیشتر از این نمیدونم. اگر رفتم اونجا براتون مینویسم چطوری بود.

مهیار پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:20 ق.ظ

سلام وودی جان یک کلمه انگلیسی هست معنی اش رو نمیفهمم اگر جواب بدی ممنون میشم. parson تو بابیلون نوشته "کشیش بخش" نمیفهمم کشیش بخش یعنی چی. این جمله چه مفهومی میده از نظر تو
If u seen me in parson what would u do ?
ممنون میشم اگر اینو معنی کنی و بگی منظور از parson چیه
بخدا شرمنده ام که هر چیزی میخوام مزاحمت میشم

سلام
مجید جان اون person هست. in person یعنی رو در رو.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد