زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

مسلمانیِ حقیقیِ تمامیِ پیروانِ شرایعِ الهی

این هفته بعد از اون ماجرای هفته پیش رفتم دنبال احکام شرعی بیشتری در این زمینه بگردم. همینطوری که داشتم میگشتم رسیدم به سایت آقای قابل. یادمه دو سال پیش هم این سایت رو معرفی کرده بودم اما فکر نمیکردم که دیگه آپدیت شده باشه. وقتی رسیدم به این سایت دیدم که یه عالمه مطلب جدید توش آمده که من ندیده بودم. حتی یه سری مسائل رو که میخواستم با همین فهم ناقصم بنویسم رو آقای قابل خیلی خیلی بهتر توضیح دادن.




چند وقت پیش یه پست گذاشته بودم در مورد دین و مذهب. یه مقاله هست توی سایت آقای قابل که خیلی کاملتر و بهتر از من این موضوع رو بررسی کردن و توضیح دادن.


مبانی شریعت ۱۲ – مسلمانیِ حقیقیِ تمامیِ پیروانِ شرایعِ الهی


خوندنش واقعا برام جالب بود. امیدوارم برسم بقیه مطالب رو هم بخونم. بعد هم یه مقاله در مورد مهاجرت خوندم که دقیقا همین مسائل رو میخواستم سر فرصت بنویسم. خوشبختانه ایشون زحمت کشیدن و همه رو نوشتن. حالا خودمم با زبان خودم چیزی که در حد فهم خودمه مینویسم.


چند ماه پیش, اون روزی که خبر شهادت ایشون رو خوندم یکی از ناراحت شدم. واقعا حس کردم که انگار یه نوری از این دنیا رفت. واقعا راست میگن وقتی یه عالم از این دنیا میره مثل اینه که یه چراغ نورانی خاموش میشه.

نظرات 5 + ارسال نظر
یاس دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:23 ب.ظ

میشه بگی چرا نوشتی شهادت؟
ایشون بیمار بودن و در اثر مرگ مغزی توی بیمارستان فوت کردند
فکر میکنم شهادت تعریف مشخصی داره

من تعبیر عرفا رو از شهادت دارم.

H دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:54 ب.ظ

ممنون . ولی چرا فیلتره!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پیانیست چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ب.ظ

خوب شهادت چه تعریفی داره از نظر عرفا؟

بعدا اگر فرصت شد مینویسم.

هستی چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:28 ب.ظ

سایتش تو ایران ف ی ل ت ر ه !!!
تا حالا اسمش این آقا رو نشنیدم ...

اول جای تامل داره که چرا فعل حرام مرتکب میشن در فیلتر کردن سایت هایی که ضرری به کسی نمیزنه و اتفاقا بسیار هم مفید هست. بعد هم جای تاسف داره که چرا بر خلاف اسلام عمل میکنن که آزادی بیان رو به رسمیت میشناسه.
اگر سرچ کنید توی اینترنت شاید چیزای دیگه ای پیدا کنید. من آدرس دیگه ای نمیشناسم که فی.ل.ت ر نباشه.

هستی یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 ب.ظ

باشه.مرسی
تو نت میگردم حتما پیدا میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد